Jump to content

Photo

Battlestar Galactica - Razor + Säsong 4

• Please log in to reply
393 replies to this topic

#151 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 15 October 2008 - 13:09

Uppdaterar rubriken. :)

fqq5BYam.jpg

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)

#152 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 15 October 2008 - 13:21

Efter mycket om och men så har jag sett avsn. 10 (semisäsongsfinalen) ^_^

WOW! och :o var min reaktion, och inte alls vad jag hade väntat mig.
Väldigt väldigt bra avslut och nu vill man ju bara se vad som kommer att hända och så blir det att vänta ett par månader till.
En sak är säkert, det blir att se om alla 10 avsnitt innan det börjar igen.
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.

#153 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 18 October 2008 - 14:05

Sändningsdatum för återstående avsnitt enligt Ain't It Cool.

4.11 - Jan. 16
4.12 - Jan. 23
4.13 - Jan. 30
4.14 - Feb. 6
4.15 - Feb. 13
4.16 - Feb. 20
4.17 - Feb. 27
4.18 - March 6
4.19 - March 13
4.20 - March 20

Edited by Cartman, 18 October 2008 - 14:48.

#154 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 20 October 2008 - 11:24

Galactica Station - Edward James Olmos Says Final Galactica Episodes Are Devastating

Monday, October 20

The latest issue of Starburst magazine, just out in the UK, features a new interview with Battlestar Galactica star Edward James Olmos and here are excerpts courtesy of Sci Fi Pulse.

"The main challenge for me this year when playing Adama has been the emotional stability of the character," Olmos told the magazine. "It's been a difficult journey for all these characters, and towards the end there doesn't seem to be too much hope left, so everyone is very distressed. I mean, it's really no different than any other season we've had on Galactica, but there are some moments this year when our people are quite desperate."

"I have to tell you that the last 10 episodes we've done have been mind - boggling. And after a scene we shot last Friday, it's been a downhill spiral and really bad for these characters. It's not a healthy trip. I can only hope that as a Human species living on this planet, we never have to go through this. May our lives never imitate art, because it would be a horrific journey for all of us. Just watching this story on TV you think, ‘Oh, my God,' and believe me, the second half of this season is devastating for all those involved.
"

The original report can be found at Sci-Fi Pulse.

#155 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 27 October 2008 - 16:25

Följ länken för att läsa hela intervjuen.

Galactica Sitrep - Unfinished Business: An interview with Michael Taylor

Monday, October 27, 2008

Just after the Season 4.0 episode “Sine Qua Non” aired earlier this year, Sitrep arranged an interview with Michael Taylor, Co-Executive Producer and Writer on BATTLESTAR GALACTICA and on the new pilot VIRTUALITY. He proceeded to get incredibly busy this summer, causing the response to be delayed. Until now.

Taylor joined the BSG writing staff for Season 3, having previously worked as a writer for STAR TREK: DEEP SPACE NINE and STAR TREK: VOYAGER, and as producer and writer on THE DEAD ZONE. BSG scripts by Taylor include ”Unfinished Business,” “Taking a Break From All Your Worries,” and “Crossroads Part 1.” This season he penned “Razor,” “The Ties That Bind,” “Sine Qua Non,” and the upcoming 4.5 episode “Islanded In A Stream Of Stars.

#156 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 17 November 2008 - 13:06

Galactica Station - Mary McDonnell Talks About the End of Battlestar Galactica

Sunday, November 16

Source: BuddyTV

There are many reasons to mourn when a great television show goes off the air. It's sad to see a compelling story come to an end, and it's hard to say goodbye to wonderful characters, but there's also a sinking feeling that you may never see some of your favorite actors in such amazing, fleshed out roles ever again.

Will Sarah Michelle Gellar ever find a role half as compelling as that of the title character on Buffy the Vampire Slayer? Will anyone tap into Lauren Graham's spectacular talents as ingeniously as Gilmore Girls did? I'm still waiting for these and many other actors to return in great roles, but iconic characters don't come along very often.

One amazing character fans will soon have to bid goodbye to is Battlestar Galactica's Laura Roslin, portrayed by the Emmy-worthy Mary McDonnell. The actress recently spoke to Zap2It to discuss the final episodes of the series, as well as the type of roles she'd like to take on in the future.

McDonnell couldn't dive into specific details about Battlestar Galactica's final 10 episodes, but she was willing to give some hints about what the characters will face now that they've found Earth.

"I think in broad terms, what the last arc is about is kind of a gratifying resolution toward a new kind of world," she said. "So they found this Earth, and it isn't what they thought, and that's devastating, but that doesn't end life. What ends up happening is -- it's extraordinary, first of all, the final 10 episodes. But I think every single character -- and this is part of what I was so impressed with -- every character seems to go beyond the expectations of them. I can say that freely without revealing the implications of that for the story. It's really remarkable. I think it's going to be even better once it's a complete saga. I think it's going to be even better when you go back and watch it all again knowing the ending."

The actress admitted that she "started to giggle" when she initially heard about the concept of a Battlestar Galactica reboot, but her fears washed away the instant she read the script and saw how expertly it explored everything from faith to politics.

"Did I understand how brilliant Ron Moore truly is? No, I don't think I did," she said. "So ultimately, no -- I had a suspicion that this could be great, but I didn't really understand quite the magnitude of his gift until I got inside of [this world]."

After Battlestar Galactica wrapped filming a few months ago, McDonnell landed a three-episode guest arc on Grey's Anatomy. Her first appearance as cardiac surgeon Virginia Dixon begins tonight. As for the future, the actress admits that she may have trouble moving on to other roles after playing President Roslin.

"It's a little difficult to move on from that to something that doesn't extend that far into the world and how it works," she said. "I'm looking for something that continues to explore the complexities of power and female power, and what it is to be a woman leader."

The final 10 episodes of Battlestar Galactica kick off Friday, January 16 on the Sci Fi Channel.

Edited by Cartman, 17 November 2008 - 13:06.

#157 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 17 November 2008 - 17:41

Ain't It Cool - By Admiral Cain’s Treadmill! Next Month’s Webisodes To Reveal Shocking Battlestar Galactica Secrets!

Monday, November 17, 2008

From one of our most reliable sources ever:

The new Battlestar Galactica webisodes "The Face of the Enemy " start going on line next month. Two recurring male characters are revealed to be gay.

One hears the first webisode was shown at some sort of Producers Guild event or something. Full-on making out was apparently part of the fun!

Who are the recurring males? Gaeta, whose very name has “gay” in it, never seemed too interested in the girls – but perhaps that’s too obvious?

My money’s on Tigh and Tyrol. Remember how sore Tigh got when he found out the chief was secretly boning Boomer?

The series' final 10 episodes launch on SciFi Jan. 16.

#158 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 21 November 2008 - 12:21

Ny Teaser via Galactica Sitrep.

#159 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 24 November 2008 - 12:30

BSG 4.5 Preview

BSG 4.5 preview on The Circuit (Space Channel, www.spacecast.com) including interview with Nikki Clyne. Apologies for poor quality. I'll take this down once a higher quality version appears online.

#160 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 24 November 2008 - 22:58

Battlestar Season 4 Promo Live!
A new teaser promo has gone live for SCI FI Channel's Battlestar Galactica season four. The teaser is called "The Epic Journey." Battlestar Galactica kicks off the final part of its fourth and final season on Jan. 16, 2009, at 10 p.m. ET/PT.

Bättre kvalité än den Carty postade ;)
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.

#161 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 25 November 2008 - 11:45

Bra. Tack för det Georgia. :)

#162 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 26 November 2008 - 12:11

En delad artikel från Georgia som kan vara värd att posta.

SyFy Portal - The Final Five On The Final Cylon

Nov-25-2008

This story contains potential MAJOR SPOILERS for the final episodes of "Battlestar Galactica," along with the possible identity of the final Cylon.

It's been one of the best kept secrets in science-fiction fandom: Who is the 12th and final Cylon, and when will it be revealed?

Sources have told SyFy Portal in the past that the final Cylon's identity was originally intended to be revealed in the mid-season finale of SciFi Channel's Battlestar Galactica that aired earlier this year, but that storyline was pushed into the early episodes of the final batch of shows that premiere Jan. 16.

Speculation has run rampant through both fandom, and even some of its celebrity followers like director Kevin Smith and author Peter David. But several sources have revealed the identity of the final Cylon to SyFy Portal, a secret the site has continued to keep despite its existence as a spoiler site.

Instead of revealing the final Cylon outright, however, SyFy Portal is reducing the speculation list for fans down to five names: the Final Five of who could be the final Cylon.

Läs mer via länken.

#163 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 28 November 2008 - 12:05

http://www.scifi.com...llknowthetruth/

"You have heard my voice countless times, yet you do not know my name."

Welcome. Here you will discover clues, theories, and perhaps even enlightment, regarding the mysteries of Battlestar Galactica. You will know the truth on January 16th when Battlestar Galactica returns with all new episodes. Until then, your answers are here. Maybe.

[Källa: Galactica Sitrep]

Ett gäng nya promos. [Källa: Galactica Sitrep]

-

-

-

Los Angeles Times - James Callis on Battlestar Galactica finale: "You can't be disappointed"

Nov 26 2008

Near the end of a long conversation today with James Callis, the actor who plays Gaius Baltar on Sci Fi's Battlestar Galactica, he asked: "Do we need to talk about Battlestar?"

It was suggested that we might do so — if he revealed how the show's final 10 episodes, which begin airing in January, will wrap up the show. He declined. "I don't think anything could prepare you guys for what happens at the end. We weren't prepared," he said.

Hmmm … Go on!

"It's quite — do we use the phrase "space opera"? There is something operatic about the ending of the show, only in the sense that it's like a full orchestra. Imagine very single person in the cast represents an instrument, and you've heard their theme or fugue. And then all the instruments play together. Everybody involved in this thing together — it's like the 1812 Overture. Not only have you got all of the violins and the flutes, you've also got the flipping cannons they brought off Napoleon's ship, blowing off the roof. It's going off with a bang, this thing."

Was he perhaps setting our expectations too high?

"Honestly you can't be disappointed," he said. "I think if Adolf Hitler were back, he'd be crying in his handkerchief."

Edited by Cartman, 28 November 2008 - 12:07.

#164 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 02 December 2008 - 12:17

Galactica Sitrep - Webisodes begin December 12th

Monday, December 01, 2008

Mo Ryan has confirmed with sources close to the show that BATTLESTAR GALACTICA's final set of webisodes will begin online December 12th. Two per week will be posted for five weeks.

As an unrelated note, she also has confirmation from the network that the post-series TV film title really, truly is BATTLESTAR GALACTICA: THE PLAN.

ETA: Sci Fi Wire has a synopsis of the webisode plotline:

The 10 webisodes, entitled "The Face of the Enemy," tell a story that takes place between seasons 4.0 and 4.5 of Battlestar and follow Lt. Gaeta when he is sent off in a Raptor with a handful of strangers and one of them mysteriously dies. The psychological human-vs.-Cylon struggle is played out in the restrictive confines of a Raptor as everyone is a suspect, and paranoia sets in among the group. Grace Park and Michael Hogan also star.

#165 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 08 December 2008 - 12:45

Galactica Sitrep - Season 4.5 clips on SciFi Channel tonight

Friday, December 05, 2008

The always dedicated fan SevorTB has uploaded two BATTLESTAR GALACTICA season 4.5 preview clips that aired tonight during the broadcast of STARGATE ATLANTIS and SANCTUARY. Enjoy!

-

#166 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 11 December 2008 - 20:02

Då har man sett slutet på början... Eller början på slutet...

Tror alla 10 avsitten var bra - lite trögt under Cally/Cheif-delen anade vart det skulle leda när hon dels fick höra att Cheif var en cylon och sedan plockade upp Nicky och gick . Är inte överdrivet förtjust i Maya som karaktär, och under de här inledande avsnitten så kan jag inte säga att den åsikten ändrats .

Vad jag tycker skall bli främst intressant är att få veta (om vi nu får veta det dvs) varför i all världen det finns 2 fraktioner av Cyloner och varför den större är programmerade att inte tänka på de andra 5. Uppstod det en spricka? Eller är det helt enkelt så att man valt låta två grupper utvecklas olika? Kan det vara så tex att de sista 5 inte har funnits i mer än 1 exemplar åt gången och inte sparar sina minnen (mer än vad som är nödvändigt för att modellen skall utvecklas) till nästa nedladdning...

Sedan (givetvis) vem den 5e är. Det skall bli intressant, jag har en teori om vem det kan vara. (Det stämmer hyfsat bra med vad vi vet, det är ett par detaljer som talar emot bara). Jag har dock en känsla av att jag blir besviken på den 5e. Hickade till lite när jag såg här om veckan när nattvardsbilden uppdaterades, men är inte säker på om man skall första så mycket avseende vi det.

Jag skulle kunna ge mig in på en utläggning om "The Hub" och "Revealations" och varför det är helt oustanding och få se LL i rollen som D'Anna igen. Nöjer mig med och säga att det sistnämnda avsnittet antagligen är ett av de bästa hittills i serien. Och att jag gillar förvecklingen att cylonerna mister sin förmåga att regenerera - tror det har hämmat deras utveckling på många sätt.

Nu blir det till och försöka få tag på webisoderna (för de lär väl inte finnas med på R2-DVDn) och sedan exercera min berömda karaktär. Jag skall inte tjuvkika på den sista halvan innan den släpps på DVD.

fqq5BYam.jpg

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)

#167 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 12 December 2008 - 13:29

Jag återkommer till ditt inlägg lite senare XC. Var inte så länge sedan jag såg 4.0 men jag tänkte se om dom så att jag har dom färskt i minnet och ligger lite närmare starten av webisoderna/4.5 då jag mer än gärna utvecklar mina tankar och funderingar. :)

Tills dess kan man alltid se dessa två genomgångar av vad som hänt hittills.

[Galactica Sitrep] - Here are the latest Catch the Frak Up primers, first the previous one, and then the second one which encapsulates all of season 4.0:

-

Klicka på bilden för en större version
Posted Image

Edited by Cartman, 12 December 2008 - 13:29.

#168 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 17 December 2008 - 12:56

Fler nya promos. Tycker att dessa har varit riktigt bra inför återstarten för säsong 4 och överlag känns "marknadsföringen" riktigt intressant och bra.

Galactica Sitrep

-

-

Edited by Cartman, 18 December 2008 - 12:59.

#169 dukeofnewyork

dukeofnewyork

Fleet Captain

• Aktiv member
  • 1,140 posts

Posted 17 December 2008 - 13:34

Är det bara jag som tycker promo-postern som väsentligen bara innehåller Starbucks byst sänder lite knepiga signaler om varför man ska se på serien (även om den grafiskt är jädrigt snygg, postern alltså)?
"I mean, violence is a big problem in our society today and I will not support it. That is the primary reason why I won't do anal. " – Krysta Now, Southland Tales

"Ingen magi, ingen profil, ingen stil, bara tjong i tvättbrädan och morr i mustaschen. " – Göran Sommardal om Xmen Origins: Wolverine (Kulturnytt 20090430)

"There is hopeful symbolism in the fact that flags do not wave in a vacuum." – Arthur C. Clarke

---

--- | filmtipset | ---

#170 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 17 December 2008 - 13:40

-Jo, det är väl inte direkt den bästa eller mest nyskapande postern jag sett.

Någon som börjat se webisoderna än?

Edited by Cartman, 17 December 2008 - 17:44.

#171 dukeofnewyork

dukeofnewyork

Fleet Captain

• Aktiv member
  • 1,140 posts

Posted 18 December 2008 - 10:42

Jag har funderat på promo-posterns eventuella symbolik och så slog det mig: Starbuck is pregnant! Tänk efter, hon har haft ihop det med åtminstone en, kanske två cyloner. Hela arcen under ockupationen handlade om att använda henne som avelssto (en av seriens bästa arcer) och nästan alla cylon-människa relationer har ju resulterat i barn (vilket cylonerna aktivt arbetat för).

Ok, det är fria spekulationer och säkert fel, men varför annars fokus på bröst?

(Det är något med den där affischen som stör mig, därav spekulationerna. Jag vill inte att det bara ska var bröst för bröstens skull, jag har högre tankar än så om Ron D. Moore.)

Edited by dukeofnewyork, 18 December 2008 - 10:43.

"I mean, violence is a big problem in our society today and I will not support it. That is the primary reason why I won't do anal. " – Krysta Now, Southland Tales

"Ingen magi, ingen profil, ingen stil, bara tjong i tvättbrädan och morr i mustaschen. " – Göran Sommardal om Xmen Origins: Wolverine (Kulturnytt 20090430)

"There is hopeful symbolism in the fact that flags do not wave in a vacuum." – Arthur C. Clarke

---

--- | filmtipset | ---

#172 Robert Jonsson

Robert Jonsson

Love Cthulhu

• Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 18 December 2008 - 11:04

Fast det är ju Ron D. Moore som sköter promoposternas utformning. Det är en liten underbetald reklamnisse som troligen har väldigt lite sex... (Okej, kanske inte underbatald och för lite sex då, but you get my drift. ;) )
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#173 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 18 December 2008 - 12:59

dukeofnewyork: Inte helt otänkbart. För ett tag sedan dök ju den här bilden upp via http://www.scifi.com...llknowthetruth/. Det spekuleras rätt friskt i vad det kan betyda och nu när du nämner det så låter din teori riktigt intressant måste jag säga. Hoppas verkligen att det är så då det tillför ännu mer till den karaktären samt skulle kunna förklara båda bilderna.

#174 dukeofnewyork

dukeofnewyork

Fleet Captain

• Aktiv member
  • 1,140 posts

Posted 18 December 2008 - 13:51

Fast det är ju Ron D. Moore som sköter promoposternas utformning. Det är en liten underbetald reklamnisse som troligen har väldigt lite sex... (Okej, kanske inte underbatald och för lite sex då, but you get my drift.)

Hehe, självklart gör Ron ALLT själv. :) Nej, han har ju knappast utformat affischen men någon slags input bör han ju ha som producent för serien, antingen han styrt inriktningen på affischerna (vilka ska vara med synas, eventuella teman eller hintar) eller tar det yttersta beslutet vilka affischer som ska tryckas upp eller inte. Så helt fri från ansvar är han nog inte... :)

dukeofnewyork: Inte helt otänkbart. För ett tag sedan dök ju den här bilden upp via http://www.scifi.com...llknowthetruth/. Det spekuleras rätt friskt i vad det kan betyda och nu när du nämner det så låter din teori riktigt intressant måste jag säga. Hoppas verkligen att det är så då det tillför ännu mer till den karaktären samt skulle kunna förklara båda bilderna.

Ja, det är nog inte en helt oäven gissning, även om jag nog övertolkar affischen. Men jag gott tänka mig Starbuck som en slags problematiserad Maria (inte minst hela hora/madonna-grejen), som föder en slags "frälsare". Eller antikrist, vad vet jag. :) Eller bara ännu en cylon-människohybrid. Jag tror dock att man inte ska underskatta det religiösa undertonerna, eller övertonerna om man så vill (Six och hennes missionerande, skapelsens uppror mot sin skapare). Det religiösa ska dock inte tolkas bokstavligt, det är snarare fråga om användade av klassiska, kända teman i ny klädnad.

Oavsett det kommer en gravid Starbuck var en klart intressant utveckling inte minst i fråga vilka konsekvenser det får för karaktären. Återigen går tanken till hennes fångenskap under ockupationen och inte minst när hon blev lurad att ro att hon hade fått ett barn som sedan visade sig vara någon annans. Om hon nu verkligen skulle få ett barn... klart spännande.

---

--- | filmtipset | ---

#175 Cartman

Cartman

Deputy Admiral

• Aktiv member
  • 10,210 posts

Posted 19 December 2008 - 12:36

dryope.livejournal.com - 15 Promo Pics for Battlestar Galactica 04x13: Sometimes A Great Notion

Spoilervarning

7-8, 10-12 var väl dom som var mest intressanta.

Edited by Cartman, 19 December 2008 - 12:37.