Jo tror jag också. Tror att man kan göra rätt mycket bra promotion med henne i posters och trailers också. Vet dock inte vad WB eller Nolan tänker om henne. Pitofs "Catwoman" film var ju sk*t, men den floppade så hårt, jag vet faktiskt inte om "Batman&Robin" eller "Catwoman" på något sätt spökar i bakgrunden.
Där finns inte en halv sekund som är sevärd i Pitofs "Catwoman" film. Jag tror nästan det var bra att den floppade så rejält, och var så urusel, så blir det lättare för Nolan att göra "sin egen" Catwoman, utan att den kommer jämföras, som den kanske hade gjort om den filmen varit framgångsrik. Nu känns det fortfarande fräscht och intressant med en ny gestaltning av Catwoman på film. Sedan var den versionen av Catwoman så urspårad och omformaterad att den knappt kan sägas ha haft någon likhet med den Catwoman som existerar i Batmans universum mer än namnet?
Tror också det skulle bli bra promotion med Catwoman. De hintade ju faktiskt lite om Catwoman i TDK, när de sade något i stil med att den nya dräkten skulle fungera på katter.
Jag gillar också att Nolan är väldigt hemlig runt filmerna. Även trailerna till Batman filmerna brukar ju inte avslöja så mycket. Det kommer så mycket rykten runt de här filmerna att det nästan hinner bildas en slags mytbildning till premiären för att Nolan är så pass hemlig.
Jag gillar titeln, den är ju väldigt kommersiellt gångbar också som super85 skrev, man förknippar den direkt med succen TDK. Och hintar ju som super85 skrev något om den situation Batman ska ta sig ur efter att han blev utdriven ur Gotham i TDK.