Okej, ledsen att det tog lite tid, Jag har inte hunnit vara på sidan i en dag och redan håller allt på att rasa samman. Otroligt.
Så först till det där med kameran, det är ingen digitalkamera, det är en sådan där gammal typ av kamera som man har sådana där filmrullar i. Kanske var lite konstigt sagt det som Plågaren säger, det är som sagt att det inte är en digitalkamera alltså behövs det film i, och det Plågaren tyckte var konstigt är att det inte var någon film i den, och att den såg ganska nyköpt ut. Kanske var lite otydlig där, det får jag medge. Kanske går att göra det tydligare? Kanske Plågaren kunde säga: "Nu vet vi vad kameran var till för, var nog så konstigt att hitta en nyköpt kamera av gammal modell utan film i vid hamnen." Kanske det gör det hela lättare att förstå? Vad säger ni? Eller är det fortfarande konstigt i era ögon? Var tänkt att det var den kameran som tog bilden av Superstjärnan som står bland de döda, det var det som var klicket hon hörde. Tusan att man inte är så tydlig som man vill få sig själv att tro.
Angående det där med Superstjärnan bland de döda, man blir lite sur på sig själv när man ser sådana missar, skulle ha skrivit att hon står bland de döda. Helt mitt fel om det var otydligt, det är väl en nybörjarmiss från min sida, ber om ursäkt om det.
Det där med mannen med bulten i skallen, det är två olika personer som Ghast och Lon slåss mot. Framgick inte det? Hur många missar har jag gjort egentligen?
Hoppas det var alla frågor och att mina svar var till nytta. Är det något annat så är det bara att fråga.
Edited by Sret, 21 March 2010 - 16:45.
Jag är normal, fråga tvålen om ni inte tror mig.