Webbläsare a.k.a Browsers
Posted 23 July 2010 - 17:56
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
Filmtipset | Live Long and Prosper
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 26 July 2010 - 14:17
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 12 August 2010 - 10:43
Källa: SweClockers
Posted 13 August 2010 - 07:56
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 17 August 2010 - 20:10

(Ja, jag vet: bilden har använts här förut)
Så här såg det för övrigt ut då det begav sig:

Edited by Fiskrens, 17 August 2010 - 20:11.
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 17 August 2010 - 20:33
Nån som vet vilken variant av Chrome som är bäst? Snabbast, mest kompatibel med Chrome-extensions osv.
Börjar faktiskt bli ganska leds på Firefox, och hur tungrodd den börjat bli, så Chrome känns riktigt spännande just nu faktiskt.
Posted 18 August 2010 - 17:07
PredaBot: Ge upp inte upp FF helt.. Även jag har börjat tycka den är en aning seg, men sätter mitt hopp till nya versionen som är på g. Den ska vara snabb så jag hoppas verkligen de får till det den här gången.
Chrome: antar att du menar version? Håll ögonen öppna efter den kommande versionen som även den är på g (beta finns ute som jag postade om tidigare.)
Och om någon skulle missat det så ligger även IE 9 i startgroparna.. Har det stora browserkriget tagit sin början på allvar nu?
Posted 18 August 2010 - 17:21
IE9 är det väl antagligen ingen som väntar särskilt mycket på. Microsoft har väl varit ute ur racet
Edited by PredaBot, 18 August 2010 - 17:21.
Posted 21 August 2010 - 10:37
Posted 24 August 2010 - 22:16
Winter is Coming
Posted 24 August 2010 - 22:27
Posted 25 August 2010 - 18:09
Posted 25 August 2010 - 18:39
Posted 25 August 2010 - 20:10
När man öppnade Firefox eller Chrome fick man upp de flikar man hade framme förra gången man stängde programmet. Och i Explorer kunde man åtminstone välja att ha flera flikar som startsida. Jag hittar ingen av dessa funktioner i Safari.
Och jag har inte listat ut hur man lägger till fler sökmotorer. Nu finns bara Google, Yahoo och Bing.
Posted 25 August 2010 - 20:23
För min del testar jag Safari en slurk. Nu undrar jag varför.
Vågar du säga så till Synon?Och i Explorer kunde man åtminstone välja att ha flera flikar som startsida. Jag hittar ingen av dessa funktioner i Safari.
(Sorry kunde inte åta bli).

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 25 August 2010 - 20:50
Posted 25 August 2010 - 21:14
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 25 August 2010 - 21:38
:tar på mig kravallutrustningen:
Edited by XC, 25 August 2010 - 21:38.

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 25 August 2010 - 21:40
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 25 August 2010 - 21:52
Instämmer faktiskt med GH, vad är det som är så bra med Safari
*tar skydd bakom XC och hennes kravallutrustning*
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 25 August 2010 - 22:20
Tur för er att jag är på gott humör ikväll... Och för den delen kan jag meddela att jag oftast kör FF på min Mac, men Safari på iPhonen där den fungerar alldeles utmärkt, tackar som frågar!
Ps. Notisen om IE nonchalerar jag helt för den förtjänar inte min uppmärksamhet ikväll...
Edited by Synon, 25 August 2010 - 22:36.
Posted 26 August 2010 - 08:33
Posted 26 August 2010 - 11:24
Chockerad att jag inte försvarar Safari? Om jag säger så här: så länge ni inte kör IE så är jag glad.
IE9, betaversionen, släpps ju om tre veckor och Microsofts ryska sajt släppte i dagarna en bild på hur gränssnittet blir (som dock fick plockas bort sedan...). Resultatet? Snott lite från FF, snott lite från Chrome...
Källa: idg
Posted 26 August 2010 - 16:47
Posted 26 August 2010 - 18:20