The Eps... Esp... Exs... Bah!
Årets film 2010 - Diskussionstråd
Posted 31 January 2011 - 16:40
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
Filmtipset | Live Long and Prosper
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 31 January 2011 - 16:43
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 31 January 2011 - 16:58
Posted 31 January 2011 - 17:04
Beck har inte an chans.
Undrar om någon ens brydde sig om att se den.
Tror inte det, va?
Vem var det som nominerade Beck egentligen? Inte för att jag har något emot serien. Det är bara inte min kopp te.
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 31 January 2011 - 17:32
Jag. Jag trodde att den ända Beck-skräckfilmen skulle passa det här forumet speciellt eftersom den var inspirerad av "The Ring". Det var klart den bästa hitils (och troligen den sista). Men jag gissar på att många skippade den just för att den var en Beck film och missade att den var en bio-film och inte en TV-film som de andra var.
Beck har inte an chans.Undrar om någon ens brydde sig om att se den.
Tror inte det, va?
Vem var det som nominerade Beck egentligen? Inte för att jag har något emot serien. Det är bara inte min kopp te.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 31 January 2011 - 17:59
Ah. Nu förstår jag din ledsna smiley. Inte ens en tröströst på din egen nominering!
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 31 January 2011 - 18:35
Winter is Coming
Posted 01 February 2011 - 21:07
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 01 February 2011 - 22:04
Posted 01 February 2011 - 22:10
Posted 01 February 2011 - 22:41
Det ni!
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 01 February 2011 - 22:42
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 01 February 2011 - 22:43
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 01 February 2011 - 22:46
FÖRST idag.
Edited by GaterGirl, 01 February 2011 - 22:46.
Posted 01 February 2011 - 22:51
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 01 February 2011 - 22:57
Soooo busted!!!Också kommer vi tillbaka samtidgt....Oops.
Posted 01 February 2011 - 23:01
Edited by Wylie Times, 01 February 2011 - 23:02.
-Gangstagrass
Posted 01 February 2011 - 23:01
SoD har antagligen mutat dem för att slippa den (annars) traditionella "nu röstar vi ut SoDs favoriter" ronden.Det här är en komplott. En KOMPLOTT säger jag. Åter igen så går min lilla nominering upp mot en av årets populäraste filmer.
Undrar om Wylie och Georgia håller långa sammanträden där de planerar det här.
Edited by XC, 01 February 2011 - 23:02.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 01 February 2011 - 23:04
Precis. Jag lovarHehe. Vi kommer inte alls tillbaka från nåt "långt sammanträde". Vi har gjort helt olika saker jag lovar.
Hehehe
Jag har faktiskt precis kommit hem från denna upplevelse och Wylie visste faktiskt om att jag inte skulle vara hemma
Edited by Georgia, 01 February 2011 - 23:13.
Posted 01 February 2011 - 23:15
Sorry.
-Gangstagrass
Posted 01 February 2011 - 23:17
Posted 01 February 2011 - 23:32
Va glad jag blir att se att jag inte är ensam om det!Inception. Även om jag kanske blev lite besviken på den.
Winter is Coming
Posted 01 February 2011 - 23:41
SoD har antagligen mutat dem för att slippa den (annars) traditionella "nu röstar vi ut SoDs favoriter" ronden.
Du drog antagligen den kortaste filmsnutten...
Äntligen en runda där inte min film åker på storstryk!
Precis. Jag lovar
Riiight!
Posted 01 February 2011 - 23:44
*Räcker upp handen* Jag med.Va glad jag blir att se att jag inte är ensam om det!
Inception. Även om jag kanske blev lite besviken på den.
-Gangstagrass
Posted 02 February 2011 - 00:06