Stargate är fortfarande en serie mest för invigda i genren Sci-Fi/Övernaturligt, folk som gillar serie som Xena, Herkules, Buffy, Angel, etc (komedi/drama/Sci-Fi/Fantasi).
Edited by FAII, 29 March 2007 - 11:47.
Posted 29 March 2007 - 11:46
Edited by FAII, 29 March 2007 - 11:47.
Posted 30 March 2007 - 12:27
Jag tror inte Stargate blir det nya Star Trek. Star Trek är mycket mer mainstream och har nått ut till den breda massan mycker mer.
Posted 31 March 2007 - 17:34
Star Trek är bara mer mainstream i det att den större massan har tagit till sig Star Trek mycket mer än Stargate. Stargate är än så länge fortfarande en franchise for de invigda. Fråga 1000 random personer på stan och se hur många som vet ens vad Stargate är, liksom.Jag tror inte Stargate blir det nya Star Trek. Star Trek är mycket mer mainstream och har nått ut till den breda massan mycker mer.
Nu förutsätter jag att SGU blir av, men på vilket sätt är ST mer mainstream? I själva handlingen/upplägget? Naturligtvis är ST mer känt än SG på grund av ålder.
Posted 10 April 2007 - 20:25
The show's fourth season promises a darker tone and some significant developments. "Fans can look forward to some major developments and revelations regarding the Wraith, the Replicators, and our characters. Year four is going to be a little darker than past seasons as a lot of elements we have put in play since the premiere being to gel and pay off."
Posted 10 April 2007 - 20:51
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 11 April 2007 - 00:03
Winter is Coming
Posted 11 April 2007 - 08:11
Posted 11 April 2007 - 08:41
Word! Atlantis är inte alls vad det kunnat vara och jag skyller det helt och hållet på McKay och Sheppard.Mörkare ton i Atlantis? Ja tack, det blir nästan lite för mycket komedi emellanåt.
Posted 11 April 2007 - 21:04
Posted 11 April 2007 - 23:25
Winter is Coming
Posted 12 April 2007 - 15:47
yay. ska bli kul att se.Last, but most definitely not least, the Season Ten DVD set will include the first ever official release of deleted scenes from the show, with an introduction by executive producer Joseph Mallozzi.
Posted 12 April 2007 - 18:38
Posted 12 April 2007 - 20:01
Kan ju hoppas att det är från fler säsonger än 10an men jag tror inte det. Borde nästan kunna bli en hel egen dvdbox, eller iaf en egen disk med bara bortklippt matrial när det finns 200+ avsnitt.Jag undrar om det betyder att vi får borttagna klipp/scener från hela serien, eller bara från S10. Hur som helst så var det på tiden, något jag verkligen har saknat på boxarnas extramaterial så är det borttagna scener och bloopers.
Det kan mycket väl vara orsaken.Men jag misstänker att S10 kommer tidigare för att den ska säljas innan filmerna dyker upp.
Posted 21 April 2007 - 14:06
Posted 21 April 2007 - 15:07
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 21 April 2007 - 19:26
Winter is Coming
Posted 21 April 2007 - 21:23
Posted 21 April 2007 - 21:38
Edited by Georgia, 21 April 2007 - 21:39.
Posted 24 April 2007 - 05:40
Posted 24 April 2007 - 10:47
Posted 24 April 2007 - 12:39
Posted 24 April 2007 - 18:50
Hoppas det går bra med det.Right now Christopher Judge ["Teal'c"]has written a pilot script that he and I are looking to produce and be executive producers on. That's something we are working on."
Posted 24 April 2007 - 18:56
Precis lagom att ta upp tittandet av 24 igen alltsåNästa vecka börjar Shanks avsnitt att visas i USA
Posted 25 April 2007 - 10:58
Nästa vecka börjar Shanks avsnitt att visas i USA.
![]()
Shanks will appear in several episodes between now and the end of the season.
Posted 25 April 2007 - 12:06