I Doktorns fickor (uppdaterad lista):
The Sonic Screwdriver
Tardisnyckel
Psychic Paper
Gul vattenpistol (Fires of Pompeii)
Banan (Girl in the Fireplace)
Solglasögon (Girl in the Fireplace)
Förstoringsglas (The Unicorn and the Wasp)
Leksaksmus (The Doctor's Daughter)
Fjärrkontroll till exploderande julgranskulor (The Runaway Bride)
Stetoskop (Midnight)
En tandborste med spearmintsmak (The Shakespeare Code)
3D-glasögon (Army of Ghosts)
Jag tog bort frukterna, de var ju inte i Doktorns fickor, de var i ...
Howards (?)
morgonrocks fickor ju.
Satsuma (The Christmas Invasion)
Apple (The Christmas Invasion)
3x11/4x11 - Turn LeftAwesome. Är det bara jag, eller är det här verkligen den bästa säsongen hittills? Det har inte funnits några svaga avsnitt - det sämsta hittills var liksom dubbelavsnittet i början av säsongen, och det var ändå helt okej - men massor av riktigt
bra avsnitt.
Hela den här grejen med att Donna "dog" i det här avsnittet, samtidigt som "there's something on your back" fick en förklaring, betyder det att Donna inte kommer att dö i säsongsfinalen? Hoppas verkligen det, Donna är min favoritcompanion (kanske, Ace är ju också riktigt awesome...) och ifall hon inte fortsätter som det senare i serien vill jag åtminstone att hon ska komma på besök ibland sådär som Martha har gjort den här säsongen.
Rose har jämt på sig samma kläder, säger en massa kryptiska saker och dyker upp så fort aliens attackerar Jorden - Rose har blivit Doktorn, med andra ord. Coolt.
Trailern: eh, wow. Är det nästa lördag än? Någon som har en TARDIS jag kan få låna ett litet tag..?
"So... This is engineering, huh? Engineering. Where the noble semi-skilled laborers execute the visions of those who think and dream... hello, oompa-loompas of science!"
Sheldon, The Big Bang Theory
Heisenberg blev stannad av polisen för att han körde för fort.
"Vet du hur fort du körde?!" frågade polisen som stoppat honom
"Nej, men jag vet exakt var jag är," svarade Heisenberg.