Har också bara lagt över efter behov. Ett bra tips är att fixa en fest, då vill du plötsligt kunna köra en herrans massa skivor utan att behöva byta CD-skivor stup i kvarten
Och om du nu ändå är så sen
Posted 04 October 2008 - 19:38
Posted 04 October 2008 - 19:43
Vad jag menade med digitalisera var att konvertera skivorna från CD till MP3.
Posted 04 October 2008 - 20:11
Edited by XC, 04 October 2008 - 20:52.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 06 October 2008 - 11:19
Posted 06 October 2008 - 11:22
Posted 06 October 2008 - 11:30
Posted 06 October 2008 - 13:13
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 06 October 2008 - 13:27

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 06 October 2008 - 14:12
Jag vetAllt måste inte hållas i Stockholm vet du.
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 06 October 2008 - 14:16

Posted 06 October 2008 - 17:14
Posted 07 October 2008 - 13:13
Edited by GaterGirl, 07 October 2008 - 13:13.
Posted 07 October 2008 - 13:36

Posted 07 October 2008 - 13:38
Posted 07 October 2008 - 13:47
Posted 07 October 2008 - 13:52
Posted 07 October 2008 - 14:05
OK. jag har mail från .com, och jag kommer inte in i min epost. "fel vid sidhämtning" står det så de har väl problem med servern i usa.Funkar för mig... både via mail.yahoo.se och pop3...
Som tur är har jag andra vantar. Det här var skinnvantar med foder inuti som jag fick när jag började lära mig köra bil, så de är ca 8 år gamla. Väldigt sköna var de och jag fick ett bra grepp på cykelstyret.Hoppas du hittar/har råd att köpa ett nytt par inför hösten och vintern.
Posted 07 October 2008 - 14:39
Posted 08 October 2008 - 13:40
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 08 October 2008 - 19:54
Posted 09 October 2008 - 12:17
//Peak
sixty six."
Posted 09 October 2008 - 16:00
Posted 09 October 2008 - 16:16
//Peak
sixty six."
Posted 09 October 2008 - 17:09
![]()
![]()
![]()
Arvika!!! Vad är det för j*vla fjuttställe att spela på om man bara besöker Sverige en gång under turnén
Kommer bli kaos på måndag när dom släpper biljetterna.
![]()
![]()
![]()
Och ni som inte känner migså är det Depeche Mode jag snackar om