Årets film 2010 - Diskussionstråd
Posted 02 February 2011 - 01:26
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 02 February 2011 - 06:48
För min del blev jag lite besviken att den inte var smartare än så: alltså, att man inte fick tänka till än mer och klia sig förbryllat i huvudet. Mindre action och mer drömvärld, tack.
(Men den är bra iaf ska tilläggas)
Edited by Synon, 02 February 2011 - 06:50.
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
Filmtipset | Live Long and Prosper
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 02 February 2011 - 10:16
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 02 February 2011 - 19:35
Huvudet på spiken, Harry!Mindre action och mer drömvärld, tack.
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 02 February 2011 - 19:39
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 03 February 2011 - 18:24
Om ni inte har sett The Proposition av John Hillcoat så gör det. En väldigt speciell och bra film.
Posted 03 February 2011 - 18:31
Edited by Synon, 03 February 2011 - 18:49.
Posted 03 February 2011 - 19:55
Winter is Coming
Posted 03 February 2011 - 20:34
Posted 04 February 2011 - 08:48
Jag väljer densamma! Wylie, Georgia: ändrar ni min röst?The Road to the Moon
Posted 04 February 2011 - 21:02
Winter is Coming
Posted 05 February 2011 - 00:33
Jag väljer densamma! Wylie, Georgia: ändrar ni min röst?
The Road to the Moon
Det kunde du har gjort själv vet du.
Det gör du klokt i tycker jag.Varje gång det är en film jag inte sett så är det oftast båda jag inte sett t.o.m. Adventureland verkar småintressant men den andra känns inte som det är nått för mig direkt. Tror jag kollar på den förstnämnda ikväll i alla fall.
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 05 February 2011 - 16:24
Du gillar inte vampyrer eller?Varje gång det är en film jag inte sett så är det oftast båda jag inte sett t.o.m. Adventureland verkar småintressant men den andra känns inte som det är nått för mig direkt. Tror jag kollar på den förstnämnda ikväll i alla fall.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 06 February 2011 - 14:42
Jorå, men de känns väldigt överanvända just nu så för tillfället är jag lite trött på dem.Du gillar inte vampyrer eller?
Varje gång det är en film jag inte sett så är det oftast båda jag inte sett t.o.m. Adventureland verkar småintressant men den andra känns inte som det är nått för mig direkt. Tror jag kollar på den förstnämnda ikväll i alla fall.
Winter is Coming
Posted 06 February 2011 - 16:24
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 06 February 2011 - 20:28
Posted 07 February 2011 - 00:59
Winter is Coming
Posted 07 February 2011 - 01:13
Singla slantJag är lite ställd nu, vet faktiskt inte riktigt vad jag ska rösta på. Gillade bägge filmerna mer än vad jag hade förväntat mig.
Posted 07 February 2011 - 17:14
Jag har samma problem. Jag hade aldrig väntat mig att How to Train Your Dragon skulle vara så bra.Jag är lite ställd nu, vet faktiskt inte riktigt vad jag ska rösta på. Gillade bägge filmerna mer än vad jag hade förväntat mig.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 07 February 2011 - 17:49
Precis och dessutom så trodde jag inte Narnia skulle vara så bra heller. Jag förväntade mig en "okej" film men fick en riktigt bra.Jag har samma problem. Jag hade aldrig väntat mig att How to Train Your Dragon skulle vara så bra.
Jag är lite ställd nu, vet faktiskt inte riktigt vad jag ska rösta på. Gillade bägge filmerna mer än vad jag hade förväntat mig.
Winter is Coming
Posted 07 February 2011 - 17:53
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 07 February 2011 - 17:54
Winter is Coming
Posted 07 February 2011 - 18:25
Jag gjorde så att jag röstrade på Narnia eftersom jag nominerade den och det är troligen min ända chans att få någon av mina att gå vidare.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 07 February 2011 - 18:39
Posted 07 February 2011 - 19:39