The Incredible Hulk a.k.a Hulk 2
Posted 22 May 2008 - 14:09
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 22 May 2008 - 17:33
Själv tyckte jag att fan-bilden dessvärre hade två allvarliga fel, nämligen att Hulks nacke framstår som oproportionell, detsamma med hans underkropp.
Cartman: Finns den online i high-rez? Hade varit trevligt med en ny skrivbordsbakgrund.
Posted 22 May 2008 - 17:37
Cartman: Finns den online i high-rez? Hade varit trevligt med en ny skrivbordsbakgrund.
Vet faktiskt inte. Har bara sett den via denna sida.
Posted 27 May 2008 - 11:45
EDIT: MSN - 5th Clip Online (klicka på "Confrontation")
Edited by Cartman, 27 May 2008 - 16:23.
Posted 28 May 2008 - 14:58
Comics2Film - The Incredible Hulk to run 112 minutes
British Board of Film Classification's website has revealed that the The Incredible Hulk will have a running time of 112 minutes and 5 seconds.
Posted 29 May 2008 - 12:07
IESB - VIDEO: 6 Clips, 3 TV Spots, 1 Featurette, 10 Mins Behind the Scenes from THE INCREDIBLE HULK!
Comics2Film - Video: New The Incredible Hulk ad
Finns även att se här:
Edited by Cartman, 29 May 2008 - 16:27.
Posted 02 June 2008 - 12:42
Finns även att se via First Showing
Edited by Cartman, 03 June 2008 - 12:32.
Posted 02 June 2008 - 12:46
Posted 02 June 2008 - 15:50
Känns bättre och bättre gällande denna film faktiskt.
Posted 04 June 2008 - 14:54
SciFiMoviePage - "Much more action-packed and entertaining than the previous Hulk movie."
Betyg 3½ av 5
Posted 04 June 2008 - 22:22
FIRST Review of THE INCREDIBLE HULK!
Written by Stephanie Sanchez
Wednesday, 04 June 2008
The first decent review of THE INCREDIBLE HULK has been posted online!
The guys over at scifimoviepage had a chance to see the big green guy in action early and had great things to say!
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 05 June 2008 - 13:08
Skillnaden mellan Superhjältar i Film/TV och Serietidningar
Edited by Georgia, 05 June 2008 - 13:14.
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 05 June 2008 - 13:50
Ain't It Cool - The Incredlibe Hulk smashes Harry's brain into undulating geek neurons firing on the possibilities ahead of us!
Posted 05 June 2008 - 15:34
Batman Begins
2005&2008 Year of the Bat
2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns
The Dark Knight
Posted 08 June 2008 - 20:41
TV SPOT: Tony Stark's Cameo in Incredible Hulk Commercial
We told you a couple months back that Robert Downey Jr would be making a cameo appearance as Tony Stark a.k.a. Iron Man in the Incredible Hulk movie, and even described the scene for you. But now it has appeared in one of the Hulk's TV commercials. Man, Marvel sure is playing this smart!
CLICK HERE to see Tony Stark's cameo in the Incredible Hulk Movie.
-----
Tidigare var premiärdatum satt till den 27/6 här i Sverige, men när jag såg trailern i går på TV så såg jag att den hade flyttats. Till den 13/6 samma som USA.
Ingen aning om när dom flyttade premiärdatumet. Någon som vet?
Edited by Georgia, 08 June 2008 - 20:42.
Posted 09 June 2008 - 12:48
Massawyrm Gets Utterly Smashed To Pieces By The Hulk
===
First Showing - Hulk Smash! Two Final Exciting Incredible Hulk TV Spots!
===
/Film - You Might See Captain America in The Incredible Hulk
Posted 10 June 2008 - 18:33
Följ länken för att se intervjuernaEd Norton DOES do Press for The Incredible Hulk!
We were all wrong! Previous reports that actor Edward Norton would not be doing press for his movie was all a bunch of crap. See the video interviews here!
Along with Louis Leterrier and Liv Tyler, Edward Norton answers your questions in these 4 clips from Moviefone...
Posted 10 June 2008 - 23:01
Posted 11 June 2008 - 17:18
Captain America Scene Cut from Incredible Hulk Movie
Hulk Director Louis Leterrier dropped a bomb in an interview last weekend saying that Captain America was IN his Incredible Hulk movie. Now, he's admitted that the scene actually ended up on the cutting room floor--but will be in the DVD...
...
10 Must-Read Stories Before You See 'The Incredible Hulk'
Posted 11 June 2008 - 20:52
Winter is Coming
Posted 12 June 2008 - 12:03
First Showing - The Real Story Behind Captain America in The Incredible Hulk
Edited by Cartman, 12 June 2008 - 12:23.
Posted 12 June 2008 - 18:22
Spider-Man Meets The Hulk: The Cross-Over That Almost Was But Wasn’t
If you missed the news when MTV broke it this January, by know you know that Tony Stark (Robert Downey Jr.) will appear in “The Incredible Hulk,” thanks to ubiquitous new television spots which prominently feature old metal head. And you know, too, about a brief easter egg with Captain America, where Bruce runs across a frozen body in the Artic.
Marvel’s cross promotion is easily one of the coolest aspects of their new films, giving filmmakers a sandbox full of toys in which to play. “Hulk” director Louis Leterrier almost got to play with the coolest.
“The University at the end [where Banner meets with Samuel Sterns] is Columbia University. Columbia University in the Marvel world, especially in the ‘Spider Man’ world, is Empire State University,” the director explained. “I wanted some kind of shot where you’re like, ‘Oh my god. Is that Peter Parker?’ That would have been fun!”
Unfortunately for Leterrier, crossovers begin and end with the properties Marvel has total control of – no matter how hard you ask. And “Spider-Man” all its many names, places, and stories therein, belong to Sony. But while he quickly realized that he wouldn’t be able to get Tobey Maguire (no matter how much he wanted to), Leterrier thought a compromise could be reached. No dice, he sighed.
“I just wanted to call it Empire University – to treat it like a coherent world,” he recalled. “And Sony, who has the rights to Spidey, didn’t want us to do that. It was a small thing but something we couldn’t do.”
Still, Leterrier is such a fan of comics, and the new combined Marvel universe in particular, he’s already jealous of the director who one day, he knows, will get to do what he couldn’t.
“Marvel is pretty good at doing their own movies and so eventually the studios will allow them to chaperone the production of [all of them],” he said. “Years from now you’ll see Peter Parker meeting Bruce Banner.”
Gentlemen, start your engines: Let Sony know why you think they dropped the ball on this one. And, while we’re at it, let us know what your dream cross-over cameo would be: Hulk vs. Wolverine? Daredevil vs. Tony Stark? Spider-Man in the Fantastic Four? Sound off below.
Synd att Sony inte tillåter crossovers med Spider-Man
Det är ju riktigt kul när en helt annan superhjälte dyker upp i filmerna.
Posted 12 June 2008 - 18:40
Posted 12 June 2008 - 21:39
Själv anser jag faktiskt att nånting så harmlöst som att använda faktiska ställen i Marvels Universum inte borde vara ett problem.
Tycker det är lite löjligt att Marvel är bakbunden på det här viset. T ex så betyder ju detta att ingen Marvel-hjälte kan komma allt för nära utkanten av New York, för där bor ju nämligen X-men i Salem Center...
Ytterligare problematiskt blir det ju om man nånsin vill ha med Scarlett Witch och Quicksilver i en Avengers-film. Det går ju i princip inte, då dom dessvärre som bekant är, Magnetos barn.