Ska bli kul att se, tror aldrig jag sett han i nått annat än i Stargate.Nästa vecka börjar Shanks avsnitt att visas i USA.
Men jag ser det inte ännu, jag kör som vanligt 24 maraton i slutet av maj eller i början av juni
Posted 25 April 2007 - 13:05
Ska bli kul att se, tror aldrig jag sett han i nått annat än i Stargate.Nästa vecka börjar Shanks avsnitt att visas i USA.
Winter is Coming
Posted 25 April 2007 - 19:03
Bara kolla tablån på TV4 när dom ska visa avsnitt 20?
Den 7/5 visas avsnitt 9 på TV4. Så det är ett par veckor kvar.
Vet inte om det har sagts tidigare, men för den som gillar JR Bourne (Martouf i SG1) så är han med i "24", del 15. T
Posted 30 April 2007 - 14:49
Posted 30 April 2007 - 20:14
*skratt* vill ni se David Hewlett rappa, så gå till:
![]()
(en förklaring finns på hans blog med: adogsbreakfast.com)
Posted 03 May 2007 - 08:46
*skratt* vill ni se David Hewlett rappa, så gå till:
Posted 03 May 2007 - 15:59
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 07 May 2007 - 05:47
Posted 08 May 2007 - 09:19
Posted 10 May 2007 - 18:04
Shanks details Rage of Angels
Life in the entertainment world goes on for the cast of Stargate SG-1 after the decade-old television series wrapped for the final time. Though two SG-1 movies are now in production (with the hope of more to come), actors Christopher Judge ("Teal'c") and Michael Shanks ("Daniel Jackson") have something new in the works: a TV series pilot called Rage of Angels.
Shanks talked about the project in a new interview with iF Magazine.
"Christopher Judge has written a script called Rage of Angels, that he told me late in the game that I was attached to it! MGM is going to produce the pilot and we're going to make it a series. Brad Turner from 24 fame is on tap to direct."
Turner has previously directed the pair in several SG-1 episodes, including "Thor's Hammer," "The Tok'ra," "Touchstone," and "Beachhead." Judge and Shanks will both appear in the pilot.
"Chris's character is basically Gabriel, who has come to Earth find the angel Michael, who has disappeared. And he's basically fed up with the rules of heaven preventing interaction on any level. He casts away the rules of heaven and decides to go look for Michael, and in the process hunt down whatever Lucifer brings to the table.
"And oddly enough I'll be playing Lucifer," Shanks laughed. "It'll be an interesting dynamic there. I'll be playing a misunderstood guy -- someone with daddy issues."
"Hopefully, we'll shoot it by late fall and we'll see where that goes," Shanks said.
Read the full interview now at iF Magazine! Stargate: The Ark of Truth and Stargate: Continuum are expected to be released on DVD in North America this fall. Also catch Michael Shanks in a recurring role Monday nights on FOX's 24.
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 10 May 2007 - 18:20
Posted 10 May 2007 - 19:37
"Chris's character is basically Gabriel, who has come to Earth find the angel Michael, who has disappeared. And he's basically fed up with the rules of heaven preventing interaction on any level. He casts away the rules of heaven and decides to go look for Michael, and in the process hunt down whatever Lucifer brings to the table.
"And oddly enough I'll be playing Lucifer," Shanks laughed. "It'll be an interesting dynamic there. I'll be playing a misunderstood guy -- someone with daddy issues."
"Hopefully, we'll shoot it by late fall and we'll see where that goes," Shanks said.
Posted 10 May 2007 - 19:48
Gillar också såntVILL SE!! Yes, älskar änglar, speciellt när det handlar om fallna änglar och Lucifer.
Posted 11 May 2007 - 11:02
*Ska nog ta och se om the Prophecy filmerna med Christopher Walken*
Posted 11 May 2007 - 12:00
Posted 04 June 2007 - 21:41
Filming for the first film already is complete with a release date set for later this year on both the SciFi Channel and on DVD.Morena Baccarin, known to genre fans for her role as Inara in "Firefly," will reprise her role as the Ori leader Adria in the upcoming telemovie "Stargate: The Ark of Truth." She will join another ascended being, Morgan Le Fay, last seen played by Sarah Strange in the 10th season episode "The Pegasus Project,"
Posted 04 June 2007 - 21:44
release date set for later this year on both the SciFi Channel
Posted 04 June 2007 - 21:47
Winter is Coming
Posted 04 June 2007 - 22:12
Det var väl tänkt redan från början att det skulle bli i år. Säkert därför s10 av sg-1 på DVD släpps tidigt i år.Då blir det kanske redan till hösten då?
En given titt och köp.Filming for the first film already is complete with a release date set for later this year on both the SciFi Channel and on DVD.
Posted 04 June 2007 - 23:31
Posted 08 June 2007 - 08:13
In the second movie, "Stargate: Continuum," actress Jacqueline Samuda will reprise her role as the power-hungry Goa'uld Nirrti.
Samuda returns after five years away from the Stargate universe. As Nirrti, she first appeared on "SG-1" when she traveled to Earth to represent the Goa'uld System Lords alongside Cronus and Yu in Season 3. In her drive to engineer an advanced human host body using a DNA resequencer, the Hindu goddess was killed off in the sixth season; but in the Stargate saga, as with most sci-fi series, death is never really final.
In "Stargate: Continuum," SG-1 must deal with a dangerous temporal paradox when the Goa'uld prevent SG-1 from ever forming. (Didn't the Borg try this in "Star Trek: First Contact?")
Källa"Stargate: Continuum" and "Stargate: The Ark of Truth" are expected to be released on DVD this fall.
Edited by Marie Morot, 08 June 2007 - 08:14.
Posted 09 June 2007 - 11:13
Posted 11 June 2007 - 21:08
Finns några bilder på gateworld från videon som saberblade länkar till. Om man nu inte vill se videon.En videointervju med Paul och Joe (producenter av SGA), där de pratar lite om kommande 4e säsongen av Stargate Atlantis. En del intressant info får man. 1a av 2 video delar.
![]()
http://stargate.mgm....video.php?id=62
Edited by GaterGirl, 11 June 2007 - 21:15.
Posted 11 June 2007 - 21:14
edit: Sam i SGA. Jaha, det är hon som ska ta över efter Weir, som ledare av Atlantis.
Posted 11 June 2007 - 22:14
Japp, hon kommer bli en full Colonel i, tror det var, 1a SG1 filmen. Vet inte hur det blir med hennes roll i SG1. Kommer även Mitchell bli en Colonel då? Man vet ju inte exakt vilken timeline filmerna ligger i jämförelse med SGA S4. Och med tanke på att de kanske gör fler filmer i framtiden.edit: Sam i SGA. Jaha, det är hon som ska ta över efter Weir, som ledare av Atlantis.
edit 2: får hon en befodran också?? hon kan ju inte ha samma rank som Sheppard och leda Atlantis, eller?
Underbart! Jag hade hoppats på en tidigare release men trodde aldrig de skulle ske.