Vilken film köpte du senast?
Posted 06 July 2006 - 11:07
Vi köper jo som galna alla här och säkert också många andra i världen.
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 06 July 2006 - 15:02
Posted 11 July 2006 - 21:01
Exakt! Jag blir både glad och skrämd när jag tittar på min dvd samling! Glad för att det är många bra filmer och tv-serier och skrämd för att jag lägger ner så sjukt mycket pengar på detsamma!När man läser denna tråden fatter jag inte de olika film bolag etc er så hatiska mot fildelning ???
Jag beställde för övrigt säsong 3 och 4 av Futurama igår
Winter is Coming
Posted 13 July 2006 - 19:12
official NARUTO fanatic!!! yay för NaruSasu yaoi! <3
It was, like, we were all such sort of Jackson followers, that he could've said anything and you'd go, "Yeah, sure"... "So at this point, Aragorn grabs Legolas and tongues him", and you'd go "Oh, yeah, that makes sense". - Orlando Bloom, Return of the King Extended DVD, Cast Commentary
"Yeah, I'm squealing! That's the sound you make when your best friend takes a gun and stabs you in the back right infront of your eyes!" - Shawn Hunter
Posted 15 July 2006 - 19:12
Quantum Leap - säsong 2
Posted 16 July 2006 - 22:03
Skycaptain ant the world of tomorrow
Voyage of the unicorn
Isprinsessan
Posted 20 July 2006 - 09:32
Jo precis, men sen är det ju alla vanliga som vet bättre sätt att spendera sina pengar påNär man läser denna tråden fatter jag inte de olika film bolag etc er så hatiska mot fildelning ???
Håller verkligen med om att bli glad och skrämd av sina DVD:er. Samma med CD's. Kanske kommer leva som en viss forumskapare med källaren fylld i allt möjligt såntExakt! Jag blir både glad och skrämd när jag tittar på min dvd samling! Glad för att det är många bra filmer och tv-serier och skrämd för att jag lägger ner så sjukt mycket pengar på detsamma!
När man läser denna tråden fatter jag inte de olika film bolag etc er så hatiska mot fildelning ???
Jag beställde för övrigt säsong 3 och 4 av Futurama igår![]()
Jon var namnet:
Posted 21 July 2006 - 17:28
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
Posted 24 July 2006 - 01:47
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 25 July 2006 - 19:45
Winter is Coming
Posted 25 July 2006 - 21:05
He he, jo det vart en salig blandning faktisktAha, du ville ha två filmer av samma genre?
Köpte Tomten är far till alla barnen och Underworld för några dagar sen![]()
Winter is Coming
Posted 27 July 2006 - 17:08
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 29 July 2006 - 13:30
Skönt att få sitt egen dator igen
Har beställt
Hex: Season 1 Box Set (3 Discs) (Region 2 DVD)
Stargate SG-1 Season 3 Box Set (Region 2 DVD)
Battlestar Galactica: Season 2 (6 Discs) (Region 2 DVD)
Posted 07 August 2006 - 00:28
Sen betällde jag Matewan från Play.
Edit: Beställde även BSG s2.5 från Axel Music.
Edited by Wylie Times, 07 August 2006 - 00:32.
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 10 August 2006 - 22:07
Winter is Coming
Posted 11 August 2006 - 12:49
Batman Begins
2005&2008 Year of the Bat
2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns
The Dark Knight
Posted 12 August 2006 - 08:34
Posted 12 August 2006 - 08:42
Men Hex är en bra serie i alla fall - du får trösta dig med det
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 15 August 2006 - 19:52
Beställde igår till rea pris och idag hade dom ändrat tillbaka till ordinarie pris.
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 15 August 2006 - 20:30

This topic is locked