För det första, Teaser postern med Batman verkar symbolisera lite att Batman är fången i Gotham, att bilden skriker typisk "My city" bild av Batman men det ser ut som galler, som att Bruce målat in sig i ett hörn och "there is no way turning back". Snygg är den. Joker bilden däremot känns som "Jag mot Gotham". "Why So Serious" postern är rätt kul den med

.
Nu har jag sett trailern ett par gånger med sunkbilden, och det blev ju så som vi snackade,kass kopia filmad med typ videokamera eller mobil. Det ryktas att WB släpper den här plus 8 minuters previewn på Söndag. Vi får väl hoppas. Kortfattat, actionspäckat, snyggt, och Ledgers joker-skratt är lysande. Fotot ser bra ut och sen en grej till,jag har i åratal tänkt på att det skulle se coolt ut med Batman på motorcycel! ok Adam West hade ju en, men den här ser ju jäkligt maffig ut. Och ja, Jokern går lös med maskingevär och dialogen! Jokern till Rachel "I like you, cause you fight me!" och Batman kommer till undsättning och svarar med "Then you are going to love me!"
Det här verkar J*vligt bra.
Edited by super85, 14 December 2007 - 22:57.