Ja, alla de andra Spiderman filmerna har haft budget på över 100 miljoner.
Nu skulle jag ju vilja kalla Alvin Sargent för 16-åring, precis. Jag menar han har skrivit manus till Spiderman 2, vilket blev en gigantisk hit, och har varit manusförfattare i snart 50 av sina 76 år.
Och Dr. Ivan Raimi är inte så ung heller. Så jag tycker du är rätt fel ute. Eller kanske du kunde ge ett exempel på en 16 åring som har skrivit manu till en storfilm?
Detta är ju nåt som hör till Spiderman. "Tvåloperan" med sina action scener. Det är hur serierna är och det är hur filmerna ska vara. Gillar man inte den typen av drama som ingår i Spiderman så är ju de filmerna inget för en. Sedan kvittar det hur mycket det kostar, pengar ska inte ändra på storyn. En story som är uppbyggd på ett vis ska inte förbättras bara för att den får mer pengar. Spiderman ska vara Spiderman, inte nåt stort drama som ger en massa Oscar eller stendum actionfilm.
Nån som har sett den senaste trailern som släpptes här om dagen? Riktigt bra trailer som verkligen fick upp förväntan och förhoppningarna.
Nån som har köpt Spiderman 2.1 Extenden Version eller sett den? Själv så tänker jag se den inför Spiderman 3.
Edited by Crusader, 25 April 2007 - 00:39.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts