Eller en "medicin" som gör att sjukdomen dämpas ett tag (och inte kan spridas), så tar man den innan man ska träffa tjejen eller så
Du får väl pussa henne på andra ställen så du inte smittar henne... Det finns andra ställen än munnen
Posted 11 November 2006 - 20:10
Eller en "medicin" som gör att sjukdomen dämpas ett tag (och inte kan spridas), så tar man den innan man ska träffa tjejen eller så
Posted 20 November 2006 - 17:01
Posted 20 November 2006 - 17:03
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 20 November 2006 - 17:07
Posted 20 November 2006 - 17:51
Mycket möjligt, men det är mysigast på munnen
Du får väl pussa henne på andra ställen så du inte smittar henne... Det finns andra ställen än munnen![]()
Stackars. Är också förkyld, verkar aldrig gå över. För mig innebär det huvudverk, då det nästan alltid sätter sig i bihålorna. Igår var jag på väg att blöda näsblod också, så jag kunde varken snyta mig eller ta nässprayUsch... Jag har varit förkyld, vilket för mig innebär ledvärk...
![]()
Så blev jag slutligen frisk och jag var jätteglad - inte sjuk längre! Yay!
Det varade två dagar. Nu sitterj ag här med ont i halsen och kraftig ledvärk. Fr tillfället är jag inte illamående som jag var i morse
Posted 20 November 2006 - 18:09
Posted 20 November 2006 - 18:48
Posted 20 November 2006 - 18:50
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 20 November 2006 - 18:55
Posted 20 November 2006 - 19:54
Edited by GaterGirl, 20 November 2006 - 19:57.
Posted 20 November 2006 - 19:56

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 20 November 2006 - 20:39
Akta!!! Du kan få data-virus!Stackars Cappy-boo. Virtuella
![]()
![]()
så att jag inte blir smittad.
Posted 20 November 2006 - 20:51
Mycket möjligt, men det är mysigast på munnen
Där får man nämligen "svar".
idag var det jobbigt innan han kom till rätta.
fan vad sakta det går att ladda ner senaste dexter.... åtta timmar... nähe stryk det 9 timmar.
![]()
30 nu.... crap...
Posted 21 November 2006 - 22:02
Jag tror du pratar snusk...
Mycket möjligt, men det är mysigast på munnenDär får man nämligen "svar".
Man kan få alldeles utmärkt respons om man ger kyssar på andra ställen än munnen. Faktum är att du kan få ännu mer respons![]()
Posted 21 November 2006 - 22:14
Posted 21 November 2006 - 22:50
Jag tror du pratar snusk...
Btw, Cappy har rätt om kyssandet. Det finns många ställen på kroppen som är precis lika känsliga som läpparna och som ger gensvar i en eller annan form.
Posted 21 November 2006 - 22:56
Hehe jo, och hade han fått telefonkort hade han säkert blivit retad. Tänkte mest att mobiler ju är rätt dyra. Jaja, det var ju bra att inget händeHan kan numret hem, men mobilnumret är för långt att memorera tycker han.
![]()
Det är sant att han skulle kunna ha ett telefonkort, men jag tror inte han vet vad han ska leta efter heller. Bortskämd? Näää...![]()
Smartast hade ju varit om han gått tillbaka in till sitt klassrum och sagt till sina lärare, eller vilken annan lärare som helst på skolan. Eller rektorn (som f.ö. är världens bästa och raraste och som förmodligen själv kört nissen till badhuset). Eller vilken vuxen som helst på skolan. Jag är iaf glad att han inte försökte ta pendeltåget på egen hand och åkt gud-vet-vart. Då hade det tagit timmar att hitta honom.
Det vet jag mycket väl om, tro inte att jag är världens noob härBtw, Cappy har rätt om kyssandet. Det finns många ställen på kroppen som är precis lika känsliga som läpparna och som ger gensvar i en eller annan form.
Posted 21 November 2006 - 23:04
Posted 21 November 2006 - 23:31
Edited by Thrai, 21 November 2006 - 23:32.
Posted 21 November 2006 - 23:52
Posted 22 November 2006 - 07:13
Nä, ingen fara. Sådana farhågor finns ju alltid. Jag hoppas han slipper det traumat iaf.Men visst är det bra om han har mobil, så ni kan nå varandra. Men då är det ju viktigt att han kan använda den, så du inte får världens räkning eller nåt sen. Eller så att han inte blir rånad. Jag känner att jag nog skrämmer upp dina modersinstintker och allt...
Började nästan undra om det här hade blivit en njutningstråd istället för en gnäll tråd
![]()
Posted 22 November 2006 - 07:43
Vill gnälla på nisse 3:s gympalärare som hade så dålig koll på gänget med killar att han inte märkte att min nisse inte var med tåget till badhuset som var meningen. Och ingen visste var han fanns på en lång stund...

Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 22 November 2006 - 21:58
Posted 22 November 2006 - 22:04
Posted 22 November 2006 - 22:09

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)