Själklart ska Razor dock inte diskuteras i den här tråden.
Edited by Wylie Times, 05 November 2007 - 19:50.
Posted 05 November 2007 - 19:50
Edited by Wylie Times, 05 November 2007 - 19:50.
"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass
last.fm | filmtipset | twitter
Posted 05 November 2007 - 19:53
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 05 November 2007 - 19:53
Edited by XC, 05 November 2007 - 19:56.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 05 November 2007 - 20:00
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 05 November 2007 - 20:04
Då skapar jag den sen eller om nån annan hinner före...Wylie: Japp, så kan man också göra. Funkar för mig.
Georgia: Ingen av oss skulle säga nej till en 5e säsong, men det är nog lite fel metod.
![]()
-Gangstagrass
Posted 06 November 2007 - 13:57
Jag tänker inte sortera ut Razor.
Men skapa gärna en tråd för de som vill se den släppta filmen.
Så vi andra inte behöver lida varje gång vi går in i den här tråden.
Posted 16 November 2007 - 13:48
TrekWeb.Com - Ronald D. Moore Launches Personal Blog, Offers Update on Striking Galactica Writers
15 November 2007
Former Star Trek writer/producer Ronald D. Moore sends word that the Battlestar Galactica writing staff has taken to the picket lines to support the WGA strike that began almost two weeks ago.
"We're at the Barham gate to Universal Studios on the morning shift M-F this week (6:00 am to 10:00 am) and we're getting a lot of response from passing cars -- lotta honking, sorry those of you living at Oakwood apts," referring to the Universal City neighborhood just north of Hollywood in Los Angeles.
Moore has started a new personal blog site at RonDMoore.com and also wants fans to know that a new site has been setup for help disseminate information about the writer's strike, and how fans can help and learn about the effort.
The Hollywood Reporter
And local media reports indicate that the fourth season of Sci Fi Channel's "Battlestar Galactica," which was set to shoot through mid-March, will wrap Friday because it, too, has burned through available scripts.
Edited by Cartman, 16 November 2007 - 17:43.
Posted 26 November 2007 - 17:05
Galactica Wraps
Saturday, November 17, 2007
Production wrapped on episode 413 late last night, and there’s no certain date to resume shooting. No more scripts exist. My office staff has been laid off. My cast has been suspended, without pay.
I refuse to believe that we won’t finish, that we won’t be back to film our final stories, but I know and accept there is that possibility. The strike will be a seminal event for many of us in this business as it’s put literally everything we care about in the balance (if only for a short time so far) for something we all believe is important.
Writers talk a lot about the strike, about the reasons we’re out on the picket lines and our feelings and experiences in the business. It’s been an interesting three weeks. I’ve connected with more scribes in the last few weeks than in many months before and I come away from it to date with a sense of optimism about the solidarity of the membership and admiration for my peers.
Galactica’s coming back, I frakking promise you that. But I am ready to put the rest of the story on the table and take the risk that I’ll never be able to tell it, in support of this strike.
Like Adama says, you make your choices and then you live with them.
Still.
A helluva gamble.
Posted 20 December 2007 - 23:16
Posted 21 December 2007 - 12:20

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 21 December 2007 - 15:44
Posted 28 December 2007 - 18:04

Posted 30 December 2007 - 14:31
Posted 31 December 2007 - 21:18
Edited by XC, 31 December 2007 - 21:18.

Posted 01 January 2008 - 11:53
Posted 01 January 2008 - 12:40
Sweet.Eftersom jag vet att det finns dem som väntar på den amerikanska R1 utgåvan:
Battlestar Galactica DVD news: Announcement for Battlestar Galactica - Season 3 | TVShowsOnDVD.com
Nej. Enligt vad jag har hört är det knappt nåt extramaterial alls i R2 utgåvan.Är det lika mycket extra matrial i R2 som i R1?
-Gangstagrass
Posted 04 January 2008 - 15:07
Här kommer grädden till moset:Sweet.Eftersom jag vet att det finns dem som väntar på den amerikanska R1 utgåvan:
Battlestar Galactica DVD news: Announcement for Battlestar Galactica - Season 3 | TVShowsOnDVD.com![]()

Posted 04 January 2008 - 20:28
-Gangstagrass
Posted 07 January 2008 - 14:56
Posted 08 January 2008 - 13:01
Edited by XC, 08 January 2008 - 13:02.

Posted 08 January 2008 - 16:56
What happens when a Centurion becomes sick of being a second class Cylon?
Click here to find out.
... and make sure you go through the credits to the end.
Posted 08 January 2008 - 17:51
Posted 08 January 2008 - 17:55
Posted 08 January 2008 - 19:26
-Gangstagrass
Posted 08 January 2008 - 21:07