Det spelet är helt fantastiskt.
Edited by Cartman, 17 July 2007 - 14:47.
Posted 17 July 2007 - 14:46
Edited by Cartman, 17 July 2007 - 14:47.
Posted 17 July 2007 - 16:04
Nu har jag inte spelat just KOTOR, men jag tycker att jag alltid lyckas bli ond i såna spel där man kan välja. Är ju så svårt att låta blijag har en förmåga att alltid rammla över på den ljusa sidan när jag spelar kotor spelen.
Posted 17 July 2007 - 16:16
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 17 July 2007 - 16:23
Jag letar precis efter Pirates Cove.Crusader: Hur långt har du kommit i DQ VIII - JOTCK?
![]()
Det spelet är helt fantastiskt.
Edited by Crusader, 17 July 2007 - 16:59.
Posted 17 July 2007 - 18:05
Hmm det finns väl inget Jedi Academy 2? Jedi Academy är ju egentligen Jedi Knight 3, du kanske tänker på Jedi Knight 2: Jedi Outcast? Men ja, det var väldigt cooltInte så konstigt, force lightning är jäkligt frestande, trots allt
![]()
tror det är i Jedi Academy 1&2; Älskar när man slåss mot flera fiender, alla har hyffsat låg hälsa, så drar man force lightning och alla dör. Ser så colt ut när det slår ner blixtar över alla
Edited by Snälle Hulken, 17 July 2007 - 18:07.
Posted 17 July 2007 - 18:44
Nu har jag inte spelat just KOTOR, men jag tycker att jag alltid lyckas bli ond i såna spel där man kan välja. Är ju så svårt att låta blijag har en förmåga att alltid rammla över på den ljusa sidan när jag spelar kotor spelen.
![]()
Inte så konstigt, force lightning är jäkligt frestande, trots allt
![]()
tror det är i Jedi Academy 1&2; Älskar när man slåss mot flera fiender, alla har hyffsat låg hälsa, så drar man force lightning och alla dör. Ser så colt ut när det slår ner blixtar över alla
Edited by Insikt, 18 July 2007 - 10:06.
Posted 18 July 2007 - 10:08
ah, jo, det är möjligt att jag menade Jedi OutcastHmm det finns väl inget Jedi Academy 2? Jedi Academy är ju egentligen Jedi Knight 3, du kanske tänker på Jedi Knight 2: Jedi Outcast? Men ja, det var väldigt cooltInte så konstigt, force lightning är jäkligt frestande, trots allt
![]()
tror det är i Jedi Academy 1&2; Älskar när man slåss mot flera fiender, alla har hyffsat låg hälsa, så drar man force lightning och alla dör. Ser så colt ut när det slår ner blixtar över allaAnnars älskar jag att köra force grip på folk och kasta iväg dem
![]()
edit: i verkligheten alltså...![]()
Jepp, samma här.Inte så konstigt, force lightning är jäkligt frestande, trots allt
![]()
Force lightning var nog det bästa med att vara ond, det är väldigt roligt att kasta blixtar på alla som vill en illa![]()
Dessutom är den väldigt effektiv i kotor, klarade av många svåra strider tack var den.
Posted 18 July 2007 - 13:01
Jag letar precis efter Pirates Cove.
![]()
Ja, spelet är till största delen underbart.Härliga karaktärer, mörk episk story, underbar musik, bra röst skådespelare och fantasi full grafik. Om bara striderna och stridssystemet kunde vara lika underbara som resten av spelet.
De är orsaken att jag 2 gånger har tagit paus från spelet. Tråkigare och enformigare strider får man leta efter och stridssystemet är åt skogen. Och då brukar jag ändå inte ha problem med turordningsbaserade RPG-strider. Och lite väl onödigt svåra ibland (Speciellt början).
Edited by Cartman, 18 July 2007 - 13:03.
Posted 19 July 2007 - 23:19
Posted 19 July 2007 - 23:29
De håller på med ett nytt Riddick spel, visste du det?Precis varvat Riddick. Var ett ganska underhållande spel. roligt med mörka korridorer där man får använda mörkersynen han har.
avskidde "the Pit" bara. speciellt andra delen när man inte har någon ficklampa och att kasta flares tar bara tid..
Posted 20 July 2007 - 05:49
De håller på med ett nytt Riddick spel, visste du det?Precis varvat Riddick. Var ett ganska underhållande spel. roligt med mörka korridorer där man får använda mörkersynen han har.
avskidde "the Pit" bara. speciellt andra delen när man inte har någon ficklampa och att kasta flares tar bara tid..
Posted 20 July 2007 - 12:53
Har kört Riddick: Escape from Butcher Bay och Sid Meier's Pirates senaste veckan. Riddick har jag läst så otroligt mycket bra om men än så länge känns det ganska sådär. Det är i alla fall bättre än första intrycket gav sken av och då jag har en polare på utvecklaren Starbreeze så känner jag att jag får offra mig lite
![]()
I Pirates har jag kommit till slutet på huvudquesten och får stryk av huvudskurken varje gång. I värsta fall får jag spela om och hålla mig på en lägre svårighetsgrad. Jag har i alla fall klarat av en bunt av de vanliga målen så jag känner mig långt från helt misslyckad.
Posted 20 July 2007 - 15:56
Posted 20 July 2007 - 16:01
Posted 20 July 2007 - 18:52
Nytt eller retro?
Posted 20 July 2007 - 22:22
Posted 20 July 2007 - 23:09
Riktigt kul spel speciellt första halvan sen ballar det ur lite.Men farcry kanske är något? Har inte testat det själv, vbara en titel som dök upp i skallen.
Winter is Coming
Posted 21 July 2007 - 08:14
Posted 21 July 2007 - 12:08
Edited by Hofling, 21 July 2007 - 12:09.
Posted 21 July 2007 - 13:04
Posted 21 July 2007 - 15:22
Posted 21 July 2007 - 23:41
Winter is Coming
Posted 21 July 2007 - 23:51
Om du inte räknar Beast Wars: Transformers, så ja.Transformers The Game, rätt kul spel! Mig veterligen så är det första Transformers-spelet någonsin till PC? Och jag har ju väntat på att få spela Transformers sen jag var sju år.
Posted 23 July 2007 - 12:41