Då har du kanske märkt att de har "laxerande effekt"Käkat Fishermans Friend hela dagen, så halsen känns någotsånär nu,
ARGH!/*snyft* v.2
Posted 09 October 2008 - 19:51
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 12 October 2008 - 13:38
Nu kom det tillbaka precis när jag hade ringt kundtjänst för att kolla vad som hänt och när det skulle komma tillbaka.
Tur att det bara var en driftstörning och inget annat.
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 12 October 2008 - 17:39
Posted 13 October 2008 - 14:58
Mina Koss lurar är glappa.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 13 October 2008 - 15:15
Posted 13 October 2008 - 15:27
Då har du kanske märkt att de har "laxerande effekt"Käkat Fishermans Friend hela dagen, så halsen känns någotsånär nu,
![]()
Faktiskt inte. Men å andra sidan så brukar jag inte välja de sockerfria.
Räcker att minnas de gånger man förätit sig på tuggummi för att välja versionen med socker...
Är förresten på väg att bli frisk nu. Hostar lite fortfarande, men nu gör det inte ont när jag hostar längre iaf..
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 13 October 2008 - 15:33
Peak: Håller helt och hållet med. Jag vill också ha riktigt socker. (Även om jag inte är fullt lika petig med tuggummi och halstabletter som med saft, sylt och liknande).

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 13 October 2008 - 15:40
Posted 13 October 2008 - 15:42

Posted 13 October 2008 - 16:56
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 18 October 2008 - 14:20
Så mycket som jag sköter mina tänder och dessutom slutat äta godis och annat socker-aktigt så känns det extra surt
Winter is Coming
Posted 23 October 2008 - 17:51
Det sjuka var att jag fick ETT konstigt mail som var spam, men som inte Google fångade, och sen helt plötsligt kom det hundratals varianter på samma mail i en strid ström, de bara kom och kom. Bara så där, som en blixt från klar himmel, helt sjukt och en sabla tur man inte har egen mailserver...
Jag har aldrig på de 13ish år jag nyttjat epost varit med om något liknande...
Edited by dukeofnewyork, 23 October 2008 - 17:54.
"Ingen magi, ingen profil, ingen stil, bara tjong i tvättbrädan och morr i mustaschen. " – Göran Sommardal om Xmen Origins: Wolverine (Kulturnytt 20090430)
"There is hopeful symbolism in the fact that flags do not wave in a vacuum." – Arthur C. Clarke
---
--- | filmtipset | ---
Posted 23 October 2008 - 18:07
plötsligt vällde det in säkert 2000-4000 spammail i inkorgen
Det där första låter som om det måste ha varit ett kontroll spam för att kolla om mailadressen var aktiv.
Men så många!
Har jag aldrig varit med om och hoppas att jag aldrig kommer att vara heller.
Posted 23 October 2008 - 18:09

Posted 27 October 2008 - 17:45
Posted 28 October 2008 - 10:10
Vilket betyder att jag helt missar min föreläsning, som jag skulle ha idag.
SL = min nemesis.
*OK, så de har inte sagt vad det beror på än. Men eftersom det är åt båda hållen lär det ju inte vara signalfel eller olycka, så då måste det vara SLs tredje favoritursäkt: halka a.k.a. "Va? Snö? I december???", "Sorry, det hamnade löv på spåren. Vi sa totally åt träden att de inte fick göra det, så det är inte vårt fel!" eller "Alltså, det regnar. Vad ska vi göra? Dansa regndansen baklänges? Och det fanns ju ingen möjlighet för oss att förutsäga det här! ...Vi tittar inte på vädret!"
Edited by Restless, 28 October 2008 - 10:14.
Sheldon, The Big Bang Theory
Heisenberg blev stannad av polisen för att han körde för fort.
"Vet du hur fort du körde?!" frågade polisen som stoppat honom
"Nej, men jag vet exakt var jag är," svarade Heisenberg.
Posted 28 October 2008 - 10:43

Posted 30 October 2008 - 19:56
Och jag har avnördifierats, så har absolut ingne koll på processorer etc längre så vetefan vad som är bra
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 06 November 2008 - 17:42
Posted 06 November 2008 - 18:59
Posted 06 November 2008 - 19:04
Posted 06 November 2008 - 19:12
Folktandvården går jag knappast till igen
Winter is Coming
Posted 08 November 2008 - 17:19
EDIT: Hittade en som funkade, http://www.tudou.com. Nu kan jag iaf se avsnitt 2 av Jekyll
Edited by Fiskrens, 08 November 2008 - 17:26.
"It's more the way it is now than it's ever been" - Dwight David Eisenhower
"Typisk otur, Krydolf! När det regnar flyglar har den fattige inga noter" - Don Martin
Posted 08 November 2008 - 22:42
Posted 08 November 2008 - 22:58
Varför ha TVn på när man har kalas/fest överhuvudtaget

This topic is locked