Jump to content

Photo

Arkiv X/The X-Files: I Want to Believe


  • Please log in to reply
278 replies to this topic

#1 Forever Xena

Forever Xena

    Warrior Princess

  • Moderator
  • 10,223 posts
  • Gender:Male

Posted 29 March 2004 - 15:36

Duchovny says X Files movie is on
Posted on Mon, 29-Mar-2004

While promoting his comedic turn in the upcoming "Connie and Carla", Moviehole's Paul Fischer asked co-star David Duchovny whether the much-rumoured X-Files movie is likely to happen, and to everyone's surprise, he gave a resoundingly positive response. "It's definiely happening", the actor said. "Chris has a great idea for the new movie and I expect we'll be able to begin shooting in the next year or so."

Asked whether he expects Mulder to develop in the film, the actor said "I hope not. I was really fighting against that in the final years of the show and I think the whole point. I think we're going to be introducing a new character in the film which will allow us to cast a major star, male or female, who will want to be part of an exciting supernatural thriller. I think the new movie will appeal to both our core fans and a broad audience. I'm very excited about it."


Source Moviehole

Så den blir av :)

Edited by Georgia, 16 April 2008 - 21:05.

Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares

For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.

If you're going through hell, keep going.Winston Churchill

Combat Information Center

Min avatar samling


#2 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 29 March 2004 - 15:43

Får hoppas den här filmen är bättre än den förra... Iofs nu är serien nedlagd så då kanske den vågar stå lite mer på egna ben.
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#3 Forever Xena

Forever Xena

    Warrior Princess

  • Moderator
  • 10,223 posts
  • Gender:Male

Posted 29 March 2004 - 15:44

jag har aldrig rigitgt hängt med i XFiles :(

Så jag kan nu se vad som helst :blush:

Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares

For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.

If you're going through hell, keep going.Winston Churchill

Combat Information Center

Min avatar samling


#4 Mindphazer

Mindphazer

    Senior Captain

  • Members
  • 840 posts
  • Location:Gävle
  • Interests:HardCore Sience Fiction!

Posted 29 March 2004 - 15:48

Även jag tyckte att den första filmen var lite av en besvikelse. Men som Capshaw säger så borde man ha friare tyglar den här gången.

#5 Lady Dragonheart

Lady Dragonheart

    Senior Captain

  • Members
  • 799 posts
  • Gender:Female
  • Location:Vännäs

Posted 29 March 2004 - 15:57

Det får vi hoppas

 


#6 Mara Jade

Mara Jade

    Senior Commodore

  • Members
  • 2,171 posts

Posted 01 April 2004 - 23:09

Gillade första filmen, och ser fram emot en ny :D
Vad lyssnar och ser jag på?

Posted ImagePosted Image

Livet innebär naturligtvis många problem. Några av dom mest populära är. Varför föds vi? Varför dör vi? Varför använder vi så stor del av den mellanliggande tiden till att titta i skyltfönster? ~ Liftarens Guide till Galaxen

#7 sidios

sidios

    Commander

  • Members
  • 190 posts
  • Location:Aalborg

Posted 02 April 2004 - 06:35

synes den første film var bra, men jeg håber den nye bliver bedre, håber den handler om aliens :)

#8 Mara Jade

Mara Jade

    Senior Commodore

  • Members
  • 2,171 posts

Posted 06 April 2004 - 13:47

David Duchovny har i en intervju bekräftat att en uppföljare till den första filmen är på väg. Så än en gång kommer Duchovny få spela Fox Mulder till alla X-files fans stora förtjusning. Och givetvis så kommer Chris Carter att ligga bakom filmen som vanligt. Inspelningen kommer att starta nästa år om allting går som planerat.

Duchovny säger också att man troligtivs kommer att bli introducerad till en ny karaktär i den nya filmen....man eller kvinna är ej bestämt än.


:thumbsup: :wub:

YES!!!
Vad lyssnar och ser jag på?

Posted ImagePosted Image

Livet innebär naturligtvis många problem. Några av dom mest populära är. Varför föds vi? Varför dör vi? Varför använder vi så stor del av den mellanliggande tiden till att titta i skyltfönster? ~ Liftarens Guide till Galaxen

#9 Forever Xena

Forever Xena

    Warrior Princess

  • Moderator
  • 10,223 posts
  • Gender:Male

Posted 06 April 2004 - 15:47

ja jag hörde det :)

Bra :D

Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares

For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.

If you're going through hell, keep going.Winston Churchill

Combat Information Center

Min avatar samling


#10 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 06 April 2004 - 17:17

Mara Jade - jag flyttade ihop det ämne du skrivit på vanliga filmtavlan med detta, dels för det redan fanns ett ämne, dels för att det borde varit på Spoilertavlan. Om du nu undrade vad som hände med ditt ämne ;)
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#11 Mara Jade

Mara Jade

    Senior Commodore

  • Members
  • 2,171 posts

Posted 06 April 2004 - 17:20

Ok, glömde i min iver att det redan fanns ett topic om denna sak..och att det var en spoiler .. :P
Vad lyssnar och ser jag på?

Posted ImagePosted Image

Livet innebär naturligtvis många problem. Några av dom mest populära är. Varför föds vi? Varför dör vi? Varför använder vi så stor del av den mellanliggande tiden till att titta i skyltfönster? ~ Liftarens Guide till Galaxen

#12 tommie

tommie

    Senior Commander

  • Members
  • 381 posts

Posted 06 April 2004 - 18:37

:thumbsup:

Posted Image
I heal and hide...


#13 Mara Jade

Mara Jade

    Senior Commodore

  • Members
  • 2,171 posts

Posted 06 April 2004 - 19:40

Någon mer än jag som är sugen på att se lite gamla X-files avsnitt? :P
Vad lyssnar och ser jag på?

Posted ImagePosted Image

Livet innebär naturligtvis många problem. Några av dom mest populära är. Varför föds vi? Varför dör vi? Varför använder vi så stor del av den mellanliggande tiden till att titta i skyltfönster? ~ Liftarens Guide till Galaxen

#14 Peak

Peak

    Dear Leader

  • Admin
  • 11,181 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ludvika

Posted 06 April 2004 - 19:57

Vad jag förstår kommer X-Files ut i svenska DVD-boxar till hösten.

FRörhoppningsvis aningen billigare än de engelska som finns nu.. :)

//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."


#15 Mara Jade

Mara Jade

    Senior Commodore

  • Members
  • 2,171 posts

Posted 06 April 2004 - 20:48

Verkligen? Har vissa säsonger brända eftersom priserna på boxarna är hutlösa, men vill gärna äga dem på dvd :D
Vad lyssnar och ser jag på?

Posted ImagePosted Image

Livet innebär naturligtvis många problem. Några av dom mest populära är. Varför föds vi? Varför dör vi? Varför använder vi så stor del av den mellanliggande tiden till att titta i skyltfönster? ~ Liftarens Guide till Galaxen

#16 Peak

Peak

    Dear Leader

  • Admin
  • 11,181 posts
  • Gender:Male
  • Location:Ludvika

Posted 06 April 2004 - 21:02

Jo. X-files är verkligen dyra.. :( Därför jag inte har köpt några ännu.

//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum

"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."


#17 Mara Jade

Mara Jade

    Senior Commodore

  • Members
  • 2,171 posts

Posted 06 April 2004 - 22:06

Lägga ut över 1000 :- fär en säsong känns lite väl mäktigt, speciellt för oss studenter ;)

Edited by Mara Jade, 09 April 2004 - 23:35.

Vad lyssnar och ser jag på?

Posted ImagePosted Image

Livet innebär naturligtvis många problem. Några av dom mest populära är. Varför föds vi? Varför dör vi? Varför använder vi så stor del av den mellanliggande tiden till att titta i skyltfönster? ~ Liftarens Guide till Galaxen

#18 Johannes NA

Johannes NA

    Commodore

  • Members
  • 1,437 posts

Posted 09 April 2004 - 23:24

Vad jag förstår kommer X-Files ut i svenska DVD-boxar till hösten

VAD ÄR DET DU SÄGER POJK!!!???? *dansar runt* Hur, var, när?? :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Trodde att det var kört för längesedan ..
------>Sci-Fi Nytt <-------

#19 Johannes NA

Johannes NA

    Commodore

  • Members
  • 1,437 posts

Posted 17 April 2004 - 23:05

Får hoppas den här filmen är bättre än den förra... Iofs nu är serien nedlagd så då kanske den vågar stå lite mer på egna ben.

Förra filmen blev ju förvänansvärt väl mottagen av både fans och kritiker. Att den valde att, istället för att göra en "stand-alone", fortsätta och utveckla själva storyarcet var både modigt och beundransvärt.
------>Sci-Fi Nytt <-------

#20 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 22 April 2004 - 14:38

Jasså, den blev väl mottagen? Det var första gången jag hörde något om det. Det enda jag hörde om det var negativt ifrån kritikerna - tror den inte fick mer än 2/5 någonstans på de ställen jag kollar :(
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#21 Forever Xena

Forever Xena

    Warrior Princess

  • Moderator
  • 10,223 posts
  • Gender:Male

Posted 12 September 2004 - 13:40

The X-Files to be Opened Up Soon Again?
Source: IESB , Moviehole Saturday, September 11, 2004


There's a few interesting new developments on The X-Files 2 which may indicate that the sequel is closer than we thought. First up, the TV series star Robert Patrick tells IESB that his role is part of the film.

"We have the X-Files movie coming up soon and I can't wait to reprise my role of John Dogget once again," says Patrick.

Meanwhile, Moviehole has posted the rumor that the film, which would likely see David Duchovny and Gillian Anderson returning as well, now has a finished script, a director attached, and a filming start date at the end of the year.


Commingsoon

Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares

For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.

If you're going through hell, keep going.Winston Churchill

Combat Information Center

Min avatar samling


#22 StarBld

StarBld

    Silent Castaway

  • Members
  • 1,397 posts
  • Location:Stockholm
  • Interests:Serier, tecknat, retro, spel, rollspel, figurspel, film, böcker och samlarprylar.

Posted 12 September 2004 - 16:42

Älskade att titta på X-Files när det var en ny serie, men den började tappa med åren. Filmen kommer nog inte vara något jag kommer att titta på.
HK-47: You are like a delightful random cruelty generator, master, poisoning all you touch with your presence. You are a testament to all organic meatbags everywhere.

#23 Mara Jade

Mara Jade

    Senior Commodore

  • Members
  • 2,171 posts

Posted 12 September 2004 - 16:48

Så länge både David Duchovny och Gillian Anderson är med så ser jag fram emot filmen...
Vad lyssnar och ser jag på?

Posted ImagePosted Image

Livet innebär naturligtvis många problem. Några av dom mest populära är. Varför föds vi? Varför dör vi? Varför använder vi så stor del av den mellanliggande tiden till att titta i skyltfönster? ~ Liftarens Guide till Galaxen

#24 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 12 September 2004 - 22:12

Så länge både David Duchovny och Gillian Anderson är med så ser jag fram emot filmen...

<{POST_SNAPBACK}>

jag med. :D
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#25 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 29 July 2005 - 21:22

X-Files Sequel Still Out There

Frank Spotnitz, co-executive producer of The X-Files, told SCI FI Wire that a second feature film based on the television series is still in the works. "My deal has been done—and I'm not exaggerating—for a year and a half," he said in an interview at the Television Critics Association press tour in Beverly Hills, Calif., where he was promoting his new series, Night Stalker. "There are other deals, and you can guess who the people are [who are] involved, and I don't know why they're taking so long. It's very frustrating to me. I hoped the movie would be done now."

Spotnitz said that the lack of a deal has so far prevented him and creator Chris Carter from writing the script, but they know what the story will be and are looking forward to writing it. "Obviously, I'm very busy right now, but it means a lot to me," he said. "I would love to do it, and I wish that we could get all the business things in order so it could happen. ... These are things that happen between lawyers, and I'm not privy to it because it's not my deal. But I know [stars] David [Duchovny] and Gillian [Anderson] want to do it. I know Chris wants to do it. I don't know where the holdup is. But I hope it happens. I remain optimistic it will happen. If you'd asked me a year ago, I never would have believed it still wouldn't be in the works at this point." Spotnitz's new show, Night Stalker, premieres Thursday, Sept. 29, at 9 p.m. ET/PT.


Vad tycker och tänker vi om det?

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)