Jump to content

Photo

Gruppen/ musikken du kan spy på


  • Please log in to reply
110 replies to this topic

#101 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 16 December 2006 - 21:59

Finska är fascinerande. Hur mycket jag än försöker förstår jag i princip inte ett ord av det som sägs på det språket...


Översättning kanske? :)

det står ju på engelska längre ner. ;) :P
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#102 Mjolnir

Mjolnir

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,000 posts
  • Gender:Male

Posted 18 December 2006 - 16:09

Jag diggar trance och dess hypnotiska egenskaper.

Just det :D me too .

Du är grymt hipp för en person... eh... i mogen ålder, FX. :D

Nej, slå mig inte! :upset:

#103 Marie Morot

Marie Morot

    Deputy Admiral

  • Members
  • 10,069 posts
  • Gender:Female
  • Location:Lerum
  • Interests:fantasy noir
    cyberpunk
    crime
    shapeshifters
    vamps

Posted 18 December 2006 - 19:02

Vill klaga på en låt jag hörde på radion igår under en av mina Mom's Taxi Service-resor:

Magnus Carlsson sjunger om hur han ska slå in sig själv i julklappspapper... :urk:
Den ligger jättehögt på försäljningslistan dessutom. :rolleyes:
Support your local search and rescue unit - get lost.

#104 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 18 December 2006 - 19:10

Usch ja, den är riktigt vidrig. :ph34r:
*Hockey och superhjältar*

#105 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 18 December 2006 - 21:56

Vill klaga på en låt jag hörde på radion igår under en av mina Mom's Taxi Service-resor:

Magnus Carlsson sjunger om hur han ska slå in sig själv i julklappspapper... :urk:
Den ligger jättehögt på försäljningslistan dessutom. :rolleyes:

tur jag inte lyssnar på FM radio. :P
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#106 Forever Xena

Forever Xena

    Warrior Princess

  • Moderator
  • 10,223 posts
  • Gender:Male

Posted 23 December 2006 - 09:13

Du är grymt hipp för en person... eh... i mogen ålder, FX.


:lol2: Jag har inte altid varet i denna mogna ålder :P

Tro mig jag bodde i London i min unga ålder och har varet på många rave / trance partys ;)

Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares

For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.

If you're going through hell, keep going.Winston Churchill

Combat Information Center

Min avatar samling


#107 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 19 August 2007 - 11:02

(Tänkte posta i YouTUbe tråden först - sedan kom jag på att vi hade ju en separat tråd för sån't här):

Crazy Frog... Holly Dolly... Höstens hatobjekt är här:
Gummy Bear
(För självplågare finns även en lång version under related videos).

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#108 Wylie Times

Wylie Times

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,204 posts
  • Gender:Male
  • Location:Location Location

Posted 19 August 2007 - 13:54

Lägg till Laser - Det var en gång en liten fågel på den där listan.

"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass

last.fm | filmtipset | twitter


#109 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 19 August 2007 - 14:20

Vilken låt? *Frågar Google*

:urk:

Det här säger väll allt:

Jonas (Basshunter) Altberg: (Sjunger hela låten) Du fattar! Du kan inte låta bli att sjunga med, den är så udda, så unik. Det är en solklar sexa. Det är många som jämför den här med Boten Anna. Om det är någon som tycker att jag har startat hela den här grejen med shufflebeats i Sverige så är det en ära, men det här är ju deras låt. Jag tror att det är en ny harddanceera på gång. Jag har varit mycket i Tyskland och Österrike det senaste året. Den musiken spelas på klubbar där. Det är fullt ös! 2010 når det nog hit igen. Jag och Laser, vi mjukar upp landet i väntan på det. Den här låten är sjukt rolig. Sjukt bra.

Potential: 6 (Källa)


För självplågaren: Laser - Det var en gång en liten fågel alt YouTube - Laser - Det var en gång en fågel WoW...

Edited by XC, 19 August 2007 - 14:22.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#110 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 20 August 2007 - 21:13

Min syster tipsade om trudeluten Kokobom idag... seriöst, den här låten kan mycket väl komma att toppa min lista över musikaliska hat objekt. :evil: :urk:

Edited by XC, 20 August 2007 - 21:13.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#111 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 16 December 2008 - 22:37

Finns en låt som spelas på radioseven ganska ofta, GaBBe - Inte idag som jag inte gillar, byter till en annan webbradio (eller stänger av ljudet) med detsamma den dyker upp. :urk:

Edited by GaterGirl, 16 December 2008 - 22:38.

Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier