Jump to content

Photo

Lost Girl - Spoilervarning


  • Please log in to reply
129 replies to this topic

#126 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 05 March 2014 - 23:17

Vad jag förstod så var det den fängslade typen som var hennes pappa. dock så är jag osäker på att man någonsin nämnde honom vid namn...

Hmm. Där har du en intressant teori: att dra ut på Kenzies vara eller inte vara under hela säsongen för att låta henne göra storstilad comeback (tillsammans med Hale?) i säsongsfinalen.

Jag har haft kul i tråden med. :)


Nope, namnet nämns aldrig som du påpekar. Bara att någon är fängslad i Hel. Kanske samma som försökte att ta sig ut i säsongsfinalen?
 
Jupp, det finns många vägar att gå. Att spara helt på Kenzie till säsongsfinalen i S5 vore rätt vågat (med tanke på alla fans) och rätt häftigt. Alternativet är att det åtminstone dröjer ett tag in i säsongen innan vi får se henne igen. Tycker fortfarande det är helt okej om hon dyker upp rätt tidigt, men tycker det nästan känns lite mer passande och spännande att hålla på hennes återtåg ett tag. Förutsatt att karaktären fortfarande är kvar i serien vill säga. Det där med Hale låter intressant, dom stod ju varandra så nära så det känns rätt passande att Kenzi försöker att leta upp Hale och för honom tillbaka med.


Edited by Garm, 05 March 2014 - 23:19.


#127 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 28 March 2014 - 16:21

Om någon följer denna serie via svensk tv så sänder TNT nu säsong 4 med start tisdag 8 april klockan 21.00.



#128 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 07 April 2014 - 08:23

det gör jag men har ännu inte sett slutet på säsong 3 men ska spela in s4 iaf.


Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#129 Garm (M)

Garm (M)

    Commander

  • Members
  • 250 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 07 April 2014 - 17:16

Gör det. Jag hade en del betänkligheter med upplägget av en del saker kring den här säsongen, men på det hela taget så är det fortfarande en riktigt bra serie.

Väldigt trevligt för övrigt, att du också följer den här serien. :)

#130 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 07 April 2014 - 17:38

Håller med, S4 kändes en aning ojämn men på det hela taget är den fortfarande bra.


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)