Jag lånade det första albumet på bibblan och fastnade så pass mycket för det, att jag numera är stolt ägare av det som hittills har givits ut. Jag har även flera av dom andra titlarna som Albumförlaget har gett ut. Serierna håller oftast mycket bra kvalité tycker jag.
Har du även den fjärde delen? Jag hittade bara tre delar, men på baksidestextet står om en fjärde del. Det skulle vara ett lite antiklimax om man aldrig får reda på hur det slutar pga albumutgivningen har upphört. Mycket trevligt tecknat, detaljrikt och stilrent Att sedan hjälten ser ut som Count Dooku är en bonus
Den fjärde delen är inte utgiven än, men man säger följande på förlagets hemsida. Bouncer kan jag också rekommendera om du gillar hårdkokt western. Jag tycker att alla publicerade serier är bra. En liten reservation lägger jag in på serien Zorn & Dirna, som jag inte fastnade för. Men då har jag iofs bara läst det första albumet.
På tal om Albumförlaget så kan man ju inte annat än att beundra det han gör för alla drabbade på Haiti. Följande kunde man för ett tag sedan läsa på förlagets facebook-sida.
Haiti - Albumförlaget: Kanske inte blir så mycket, men jag tänkte ändå försöka göra något: För varje album som beställs från Albumförlaget direkt av privatpersoner så skänker jag 25:- till en hjälporganisation, förmodligen Läkare utan gränser. bestallning@albumforlaget.se
albumförlaget.se
Nytt år - nya album! (Nyhet 15 Jan. 2010)
Dags att presentera lite kommande album; först ut blir den efterlängtade del IV av Det tredje testamentet, Johannes eller Korpens dag, som är den sista delen i denna serie. Beräknas att finnas till försäljning i februari.
Sedan en helt ny serie som heter Hammerfall – Ormens lidande. Tecknad av Boris Talijancic med manus av Sylvain Runberg. Beräknas att finnas ute i mars.
Del III av Bouncer är tänkt att komma efter Hammerfall.
Edited by Cartman, 29 January 2010 - 12:36.