Jump to content

Photo

Smallville Säsong 4 Spoilers.


  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#26 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 12 August 2004 - 21:08

Japp :) .
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#27 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 12 August 2004 - 21:15

Producenten Al Gough har bekräftat det med Bart Allen/ Flash för Comics Continuum.com.

A version of The Flash will be appearing this season on The WB's Smallville.

Smallville executive producer Al Gough told The Continuum that Bart Allen will be appearing in the fifth episode of the fourth season.

Steve DeKnight is writing the episode, which will likely air during the November sweeps.


Här har ni Erica Durance som Lois Lane förresten

Posted Image

Posted Image
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#28 Mara Jade

Mara Jade

    Senior Commodore

  • Members
  • 2,171 posts

Posted 12 August 2004 - 21:19

Hon var snygg :)
Vad lyssnar och ser jag på?

Posted ImagePosted Image

Livet innebär naturligtvis många problem. Några av dom mest populära är. Varför föds vi? Varför dör vi? Varför använder vi så stor del av den mellanliggande tiden till att titta i skyltfönster? ~ Liftarens Guide till Galaxen

#29 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 13 August 2004 - 08:07

Jag instämmer! :wub: :blush: :evil: :rambo:
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#30 Mara Jade

Mara Jade

    Senior Commodore

  • Members
  • 2,171 posts

Posted 13 August 2004 - 08:46

Tror att S4 kommer att bli en mycket bra säsong.. :D

Längtar efter att få se Lois...
Vad lyssnar och ser jag på?

Posted ImagePosted Image

Livet innebär naturligtvis många problem. Några av dom mest populära är. Varför föds vi? Varför dör vi? Varför använder vi så stor del av den mellanliggande tiden till att titta i skyltfönster? ~ Liftarens Guide till Galaxen

#31 Mara Jade

Mara Jade

    Senior Commodore

  • Members
  • 2,171 posts

Posted 13 August 2004 - 09:09

Posted Image

En bild till. :D
Vad lyssnar och ser jag på?

Posted ImagePosted Image

Livet innebär naturligtvis många problem. Några av dom mest populära är. Varför föds vi? Varför dör vi? Varför använder vi så stor del av den mellanliggande tiden till att titta i skyltfönster? ~ Liftarens Guide till Galaxen

#32 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 13 August 2004 - 09:45

Aldrig för många på henne :) . Förresten mara, hon var med i någon skräckis, typ "House of the Dead" då hette hon något annat i efternamn, och det finns en rätt, ehem vågad scen där hon simmar....undrar hur länge någon förstorar de screencapsen och säljer dem på Ebay och "under the table" på serietidningsmässor? :lol: :wub:

Edited by super85, 13 August 2004 - 09:47.

Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#33 Mara Jade

Mara Jade

    Senior Commodore

  • Members
  • 2,171 posts

Posted 13 August 2004 - 22:19

Dröjer nog inte så länge.. :lol:
Vad lyssnar och ser jag på?

Posted ImagePosted Image

Livet innebär naturligtvis många problem. Några av dom mest populära är. Varför föds vi? Varför dör vi? Varför använder vi så stor del av den mellanliggande tiden till att titta i skyltfönster? ~ Liftarens Guide till Galaxen

#34 Mara Jade

Mara Jade

    Senior Commodore

  • Members
  • 2,171 posts

Posted 27 August 2004 - 09:54

Here's a look at a promotional image that The WB is using for the upcoming season of Smallville. It will be appearing on the back of DC Comics titles next week.
Posted Image
Vad lyssnar och ser jag på?

Posted ImagePosted Image

Livet innebär naturligtvis många problem. Några av dom mest populära är. Varför föds vi? Varför dör vi? Varför använder vi så stor del av den mellanliggande tiden till att titta i skyltfönster? ~ Liftarens Guide till Galaxen

#35 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 27 August 2004 - 12:26

Erica Durance var med i det senaste avsnittet av Stargate SG-1, Affinity.
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#36 Mara Jade

Mara Jade

    Senior Commodore

  • Members
  • 2,171 posts

Posted 27 August 2004 - 13:07

Var hon bra där i?
Vad lyssnar och ser jag på?

Posted ImagePosted Image

Livet innebär naturligtvis många problem. Några av dom mest populära är. Varför föds vi? Varför dör vi? Varför använder vi så stor del av den mellanliggande tiden till att titta i skyltfönster? ~ Liftarens Guide till Galaxen

#37 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 28 August 2004 - 23:31

Kyle Gallner has been cast as DC Comics speedster Bart Allen for an upcoming episode of The WB's Smallville, The Continuum has learned.

The episode is tentatively titled "Run" and will likely be the fifth of the fourth season.

Posted Image

Från Comics Continuum
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#38 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 30 August 2004 - 11:22

Var hon bra där i?

<{POST_SNAPBACK}>

Hon var helt ok, inget att klaga på.
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#39 Mara Jade

Mara Jade

    Senior Commodore

  • Members
  • 2,171 posts

Posted 11 September 2004 - 09:19

The WB! has announced that Margot Kidder will be appearing in at least two episodes of Smallville. Kidder will play Bridgette Crosby, emissary to Dr. Swann (the character played by Christopher Reeve), and will appear in the season premiere and the season's sixth episode. The role reunites Kidder with her Superman 3 co-star, Annette O'Toole.

källa
Vad lyssnar och ser jag på?

Posted ImagePosted Image

Livet innebär naturligtvis många problem. Några av dom mest populära är. Varför föds vi? Varför dör vi? Varför använder vi så stor del av den mellanliggande tiden till att titta i skyltfönster? ~ Liftarens Guide till Galaxen

#40 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 11 September 2004 - 20:44

Även om jag gillar att Kidder ska dyka upp i SV, ser jag det som en överdrift att säga att hon återförenas med Annette O´Toole när de bara möttes i en liten scen i Superman 3. Men skit samma, Margot Kidder i Smallville, kanon! :thumbsup:
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007