Jump to content

Photo

Daredevil Reboot?


  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#1 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 03 October 2008 - 17:17

http://www.aintitcool.com/node/38611


Bästa citatet från nyheten dock

Ugly and awkward, Mark Steven Johnson's 2003 DAREDEVIL film actually looked like it was made by a blind man...a dubious accomplishment to be sure. Maybe they'll get luckier this time.






Vet att Kermit iaf skulle bli glad om det kom en ny Daredevil film.Men FOX har ju inte varit speciellt populära bland fansen (vilket är helt och hållet FOX eget fel) och Rothman har fått och fortsätter få väldigt mycket sk*t.


Men intressant om det här skulle bli av. Vad tycker ni?
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#2 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 03 October 2008 - 17:36

Skulle bli extremt glad om det gjordes ett nytt försök på Daredevil! Har längtat eller snarare drömt om det. Men som sagt, rykte. :)

IESB Exclusive: FOX's Tom Rothman on a DAREDEVIL Reboot PDF Print E-mail
Written by Robert Sanchez
Thursday, 02 October 2008

We've got part 2 of IESB's exclusive interview with 20th Century Fox co-chairman Tom Rothman for your viewing pleasure today.

In it, he addresses the possibility of a DAREDEVIL reboot. The film starring Ben Affleck and directed by Mark Steven Johnson was released in 2003 to over a $100 million dollar at the box office but panned by critics.

But the Hulk did it, why not Daredevil? You know what I am talking about...it's time for a REBOOT!

See what Rothman had to say about it below,

IESB: One of the brands that has made Fox a lot of money is Marvel. Recently, there was a reboot of the Hulk, which was alright, but I think it was mainly to get it ready for the Avengers film coming up. But there are two Marvel properties you control amongst others, Daredevil and Elektra. Both films didn't do too well but...reboot maybe?

Tom Rothman: A Daredevil, to use your words, reboot, is something we are thinking very seriously about.

IESB: Soon?

TR: Soon?

IESB: I have to ask.

TR: You've lost a lot a weight now Robert and you are going to live for a long time, this is the movie business, nothing is soon.

IESB: But there aren't any issues rights wise you would have to look into?

TR: No. We've got all the rights. And yes, I think that the thing the Hulk showed although, it did what it did, is that it is possible, that if you really do it right the audience will give you a second chance. That it is possible. And I think that you see that when they did Batman Begins, the first Nolan movie, that you can have made some mistakes along the way or movies that the audience wasn't that crazy about and then given the proper amount of time and the right creative vision behind it, you can, to use your word, reboot.

IESB: And Iron Man proved that a second tier hero done right can make lots of money.

TR: Correct, but these are good properties and I am actually encouraged by both the Hulk experience and particularly by what they did with Batman, after the relative disappointment of what the last Batman was [1990's incarnations].

IESB: Would you do Daredevil as dark as The Dark Knight?

TR: Would it be as dark? I don't know because what it really needs is, it needs a visionary at the level that Chris Nolan was. It needs someone, it needs a director, honestly, who has a genuine vision. What we wouldn't do is just do it for the sake of doing it. Right? What we try to do is to get a creative engine for it, that really had a great vision for it, that's what we would look for.


http://www.iesb.net/...c...6&Itemid=99

Låter ju lovande.. man ska ju som alla vet inte ropa hej förrän man är över bäcken, men gillar i alla fall tankegångarna här. Sen får man ju se.
*Hockey och superhjältar*

#3 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 03 October 2008 - 17:39

En reboot tycker jag vore onödigt men därimot en fortsättning som görs lite bättre. Jag gillade förra filmen, bara det att den var aldeles för kort och slutet var så hafsigt gjort.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#4 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 03 October 2008 - 21:38

En reboot tycker jag vore onödigt men därimot en fortsättning som görs lite bättre. Jag gillade förra filmen, bara det att den var aldeles för kort och slutet var så hafsigt gjort.

Har du sett Directors Cut versionen? Mycket längre och klart bättre, nästan så det blev en helt annan film faktiskt. Fast de är nog ändå en av de svagaste Marvel filmerna så klart.

Winter is Coming


#5 PredaBot

PredaBot

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 2,983 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrrrrland

Posted 03 October 2008 - 21:53

Jag vill helst inte se nån fler Marvel-film från FOX.

Hela företagets organisation tycks bestå av ett gäng värdelösa nickedockor som inte har en endaste aning om populärkultur i dagens värld.

Om jag nånsin skulle vara positiv mot en ny DD så skulle det vara om Marvel fick tillbaks rättigheterna så att Marvel Films gör filmen själva.

Brian Michael Bendis t ex är en av dom av Marvels stall av författare som har sagt sig vilja ta sig an Daredevil på film, om Marvel fick rättigheterna. Kan tänka mig att en film gjord av Marvel själva skulle kunna bli närmast fenomenal, då en hel del av Marvels höjdare på seriesidan skulle göra allt för att bli involverade.

Kan till och med tänka mig att Joe Quesada chefen för Marvels publiceringsdivision, (serierna) skulle försöka få självaste Frank Miller med på noterna, på ett eller annat sätt.

#6 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 03 October 2008 - 23:15

Jag är inte särskilt påläst när det gäller Daredevil-serierna, men eftersom jag gillar karaktären vill jag definitivt se en ny film, oavsett om det är en reboot eller uppföljare. Skulle det bli en reboot, hoppas jag att Bullseye ser mer ut som serieförlagan. Och skulle Ben Urich vara med, skulle det vara kul om han jobbade åt Daily Bugle istället för New York Post, som han gjorde sist.
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#7 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 03 October 2008 - 23:50

Tycker inte att Directors Cutten är speciellt mycket bättre än bioversionen för att vara helt ärlig. Är lite som med när jag såg bortklippta scener ur "Batman Forever". visst vissa av dem var riktigt bra,men eftersom mycket av materialet är så dåligt så blir det bara en väldigt ojämn bioupplevelse med bra scener blandade med riktigt usla.

Ben Urich lär jobba för New York Post i en kommande film om den blir av eftersom Sony som äger Spider-Man licensen äger även rätten att använda Daily Bugle.


Frank Millers Daredevil tillhör storverken av moderna serier och bör läsas av alla :) .



Jag ogillar Fox också. Och vad man märkt av Frank Miller idag så är han mer intresserad av att göra allt som som Sin City eller Sin City Light (The Spirit, All-Star Batman) så jag vet inte om "Frank Miller's The Goddamned Daredevil" skulle nödvändigtvis vara det som DD-fansen skulle vilja se.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#8 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 24 September 2009 - 11:30

Daredevil Reboot Confirmed

Along with Ghost Rider 2
Source: Variety

Posted Image Posted Image

Posted Image Another day, another Marvel story. But hidden in the ho-hum news from Variety that another Nicolas Cage-starring Ghost Rider is certainly on the way, is the rather more tantalising news that a re-start for Daredevil is in the works.

Let's get Ghost Rider out of the way first: David Goyer has yet to sign anything, but word is he'll be getting story credit on the second film and overseeing the writing, which is slightly odd because it seems to be based on one of his own scripts that's been gathering dust for several years. Maybe it needs re-tooling but he's not quite up for doing that job himself. It's once again a Columbia project, to be produced by Avi Arad, Michael DeLuca and Steven Paul. And it's widely expected, given what he's said before, that it'll be Nicolas Cage riding through your town with his head on fire for the second time.

But here's the line that made us go hmmmm (in a positive way). Marvel are "quietly developing a new version of Daredevil". No other details of writers or producers or potential directors or stars (although we know it won't be Ben Affleck, who's been vocal about how he felt stung by the reaction to the original). But it's the first proper confirmation we've had that Daredevil v.2.0 is anywhere near happening.

We'd like to stress that the first Daredevil, especially in Director's Cut form, isn't at all bad: kind of on the borderline between noble failure and moderate success. So it always felt unfortunate that it didn't get to develop and improve as a franchise. Mark Steven Johnson's (he made Ghost Rider too) film concerned itself mostly with Frank Miller's Elektra arc (to the extent that she got her own spinoff) although there were elements from more recent runs.

But there are certainly more Hornhead stories to tell. Kevin Smith's Guardian Devil is well-regarded and popular, and had narrative repercussions several years down the line, even if it goes off the rails a bit at the end with the big reveal of an incongruous superbaddie (we won't tell you who). And then there's Brian Michael Bendis' recent sagas, in which Matt Murdock is publicly outed as Daredevil by the Kingpin, and Daredevil declares himself as kingpin of Hell's Kitchen.

He's a superhero whose defining characteristic is a disability (he's blind), which was always an interesting twist on the genre. And the noirish crime environment he stayed in since Miller put him there, more or less differentiates him from the rest of Marvel's pantheon (with the possible exception of the rather different Punisher).




Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#9 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 24 September 2009 - 13:27

Boo-ooring. Både Daredevil och Ghost Rider. De kan gärna få samla damm ett tag till. :)
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#10 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 24 September 2009 - 13:51

En bra Daredevil film skulle vara jäkligt bra. Det jag väntat från Marvel under alla år har varit en bra Punisher film och en bra Daredevil film. Punisher kan jag kanske sluta hoppas på efter 3 mindre bra filmer,men DD gjort rätt skulle vara riktigt spännande.Skulle vara fantastiskt om en av Marvels coolaste karaktärer faktiskt fick en film som han förtjänar.Kanske som en mindre och skitigare Batman Begins/The Dark Knight typ av film.


Hoppas de fixar en bra Captain America film också så småningom.:)
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#11 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 24 September 2009 - 14:44

:lol:

Jag tycker kanske både Punisher, Ghost Rider och Daredevil är bland de absolut tråkigaste och mest ointressanta karaktärer som Marvel skapat. Se vad olika vi tycker - igen. ;)
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#12 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 24 September 2009 - 14:54

Jo fast jag tror inte att jag nånsin sagt något speciellt positivt om Ghostrider heller.Ghostrider som koncept skulle funka i en film,bara att filmen som gjordes vara bara ytterst korkad och orsakade tandvärk. Sen föredrar jag i regel hjältar i "vigilante" stil,både när det gäller DC,Marvel etc
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#13 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 24 September 2009 - 15:47

Nä, jag vet. Jag inkluderade dock Ghostrider i resonemanget också för han var omnämnd i artikeln och försökte hålla anknytningen dit också. Sorry, var inte meningen att få det att låta att han var din favorit också.
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#14 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 24 September 2009 - 16:22

Nej,borde ha läst lite tydligare som ofta. Är ofta lite trött när jag läser forum och brukar missa grejer och missuppfatta saker.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#15 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 24 September 2009 - 21:31

Få se om en ny Daredevil blir nåt bättre. Är fortfarande inte särskilt påläst om honom, men fått lite mer hum om honom tack vare Linkaras recension på ett av DD's story arcs:

http://www.thatguywi...at4w/6072-dd305

http://www.thatguywi...at4w/6209-dd306

Så en förhoppning jag har är att Hornhead inte blir så hemskt emo som Linkara säger. Eller att han får en överdrivet noir-aktig voiceover.
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#16 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 24 September 2009 - 22:58

Det mesta av Frank Millers DD finns utgiven på Svenska(lösnummer) och lär inte kosta speciellt mycket om du kollar i seriebutiker/antikvariat. Värt att läsa, likaså har jag hört att Kevin Smiths Dardevil är bra.Den gavs ut i "MEGA MARVEL" lite innan den tidningen laddes ner.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#17 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 06 February 2010 - 06:08

Anledningen till en reboot sägs vara att Fox är så illa tvungen att göra något för annars riskerar de förlora rättigheterna till karaktären till Disney/Marvel. Manus står David Scarpa (bl a The Day the Earth Stood Still remake) för och producerar gör Peter Chernin. Jag hoppas bara att de inte anlitar Ben Affleck igen för han sänkte ju filmen totalt med sitt träiga "spel".

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#18 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 06 February 2010 - 08:35

Japp, det är samma med alla bolag som har någon rättighet till en Marvel-figur. Antar det är därför Wolverine-filmen har X-Men Origins som titel och så vidare. Men en Daredevilreboot är något jag mycket gärna vill se. :)
Men blir det en reboot blir det självklart inte Ben Affleck igen, det var ju en av sakerna som sänkte förra filmen. När det gäller superhjältar så ska man nog inte ha en för stor stjärna i rollen egentligen. Är väl bara Edward Norton som det fungerat med.
*Hockey och superhjältar*

#19 Synon

Synon

    Voff!

  • SuperMod
  • 7,770 posts
  • Gender:Female
  • Location:Stockholm

Posted 06 February 2010 - 08:48

Är inte risken att de stressar fram en film då månntro? Bara för att få ut något? Eller är det bara jag som har dålig tilltro till de inblandade :P
Ja, vi får verkligen hoppas att de tagit lärdom av misstaget att anlita Affleck. Kanske ligger något i det du säger att inte ha en stjärna som superhjälte?
Om du, eller ni andra, fick bestämma vem skulle passa bäst som Daredevil?

Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.

Filmtipset | Live Long and Prosper





We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.


#20 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 06 February 2010 - 09:08

Jo, risken att de stressar fram något finns, särskilt när FOX är inblandat. Fast å andra sidan gjorde de så med X-Men 3, och då var det för att de ville smida medans järnet är varmt. Läser man kommentarerna här en bit upp så säger Tom Rothman (en chef) att det ska till att de hittar en regissör med en bra vision. Alltså det finns inget konkret som visar på att de jobbar aktivt på en reboot av DD än, så de verkar inte stressa fram något i alla fall.

Jo, okej att Edward Norton är känd och gjorde bra ifrån sig, annars var t.ex. Christian Bale och Tobey Maguire inte jättekända innan de fick sina roller som superhjältar. Inte lika kända som Ben Affleck i alla fall...

Vem man skulle vilja se som DD? Det är en knepig fråga, jag tror personligen att Guy Pearce skulle passa bra, men han vill nog inte. Jason Statham har uttryckt intresse, men jag vet inte så mycket om honom...får man drömma lite skulle jag mycket gärna se en nästan trogen adaption av The Man Without Fear, som går igenom DD:s ursprung. Och då behöver man en lite yngre skådis som ska föreställa någonting mellan 25-27. DD som han är nu i serien är väl kanske lite över 30.
*Hockey och superhjältar*

#21 Den Gröne Hämnaren

Den Gröne Hämnaren

    l'Empereur des Lumières

  • Moderator
  • 2,579 posts
  • Gender:Male
  • Location:Växjö

Posted 06 February 2010 - 13:43

På tal om Ben Urich... Han är ju en av sakerna som knyter samman serierna om Daredevil respektive Spindelmannen. Om de nu ska starta om filmversionerna av båda två hade det kunnat vara trevligt om de fick höra ihop med varandra och/eller Avengers-filmerna.

...men nu görs de väl alla tre av olika filmbolag, så det lär väl inte hända.

#22 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 06 February 2010 - 13:59

Kingpin också. Samma sak där, även om han var Spindelmannens skurk från början så får han inte vara med i filmerna och inte ens den tecknade Spectacular Spider-Man fick använda honom.
*Hockey och superhjältar*

#23 Den Gröne Hämnaren

Den Gröne Hämnaren

    l'Empereur des Lumières

  • Moderator
  • 2,579 posts
  • Gender:Male
  • Location:Växjö

Posted 06 February 2010 - 14:37

Det är ju litna synd. Men den animerade serien från nittiotalet var han med i har jag bestämt för mig... men det var nog i och för sig Daredevil själv också i något enstaka avsnitt...

Serierna tangerar ju varandra på fler punkter. Till exempel så fick väl Liz och Foggy fick ihop det så småningom...

#24 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 06 February 2010 - 15:07

Jag tycker att Michael C. Hall hade kunnat passa som Matt Murdock/Daredevil. Nu är han förstås nästan 40, men om de hade castat honom istället för Ben Apfläck hade han nog kunnat göra ett riktigt bra jobb. Har lite svårare att komma på nån yngre skådis. Tänkte ett litet tag på Ian Somerhalder, fast han kanske är en aning för spinkig.
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#25 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 06 February 2010 - 17:23

Det är ju litna synd. Men den animerade serien från nittiotalet var han med i har jag bestämt för mig... men det var nog i och för sig Daredevil själv också i något enstaka avsnitt...

Serierna tangerar ju varandra på fler punkter. Till exempel så fick väl Liz och Foggy fick ihop det så småningom...


Ja, men det var väl innan FOX köpt rättigheterna till DD och hade med Kingpin och Urich i filmen.
*Hockey och superhjältar*