Filmer av intresse för mig.
Mama (Även om jag är lite trött på att GdT ofta gör liknande filmer hela tiden)
Hansel and Gretel: Witch Hunters (Mest för att jag är nyfiken på vad regissören till Död Snö kommer att hitta på)
Warm Bodies (För att boken är skitbra)
Side Effects (Främst för att jag gillar Steven Soderbergh och hans filmer)
Jack the Giant Slayer (För att den har en tilltalande handling, trailern var bra och den är regisserad av Bryan Singer)
The Last Exorcism Part 2 (För att jag undrar om man verkligen kan toppa den första filmen som var scary as hell)
Oz the Great and Powerful (It's Sam Raimi folks. Och det räcker för mig)
Evil Dead (För att den här remaken ser ut att verkligen kunna leverera)
The Lords of Salem (För att Rob Zombie är en sjuhelvetes bra regissör som tidigare har levererat riktiga höjdarfilmer)
Star Trek Into Darkness (Jag är skeptisk till den här filmen eftersom jag inte gillade denna förra, men eftersom jag gillar Star Trek så kommer jag givetvis att se även den här)
Man of Steel (Den här filmen har jag varit totalt ointresserad av, men efter att ha sett den senaste trailern så vill jag nog se filmen trots allt)
Monsters University (Det är trots allt Pixar och den första filmen var väldigt bra)
Kick-Ass 2: Balls to the Walls (För att den första filmen är helt fantastiskt bra och jag vill se mer i samma stil)
Despicable Me 2 (Den första filmen var riktigt bra och jag tror att uppföljaren blir minst lika bra)
Pacific Rim (Jag tvivlar på GdT kan göra en bra Kaiju, men trailern var maffig och jag vill gärna se filmen)
300: Rise of an Empire (Jag tvivlar starkt på den här filmen, men nyfiken som man är så vill man se filmen)
Red 2 (Den första filmen var mycket underhållande och jag ser gärna en till film)
Elysium (För att District 9 var helt outstanding och jag vill se mer av Neill Blomkamps filmskapande)
Riddick (Dom förra filmerna var rätt underhållande och eftersom man lovar att den här kommer att vara Rated R så kan jag nig inte låta bli att se den)
Sin City: A Dame to Kill For (Den förra filmen var nästan perfektion och då kan man inte avstå från att se den här)
Carrie (För att vi nu äntligen kanske kan få en ordentlig filmatisering av boken)
Thor: The Dark World (Den första filmen var en så positiv överraskning att jag sedan dess har längtat efter att se mer)
The Hunger Games: Catching Fire (För att den första filmen var förra årets mest positiva överraskning och jag vill gärna se hela berättelsen från början till slut)
The Hobbit: The Desolation of Smaug (Well, den första filmen levererade och det finns ju inte ens chans att man då missar övriga två filmer)
Byzamtium (För att den verkar bra och för att Neil Jordan är en bra regissör, sedan gillar jag även Saoirse Ronan)
Sedan tillkommer det väl filmer från andra länder och sådana som man inte lyckades att fånga in till den här listan.
John Dies at the End (Jag har redan sett den eftersom man redan nu kan se filmen online, och den är väldigt skruvad men bra)
Edited by Polgara, 06 January 2013 - 04:28.