Jump to content

Photo

The Amazing Spider-Man (Reboot till version 2.0)


  • Please log in to reply
533 replies to this topic

#101 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 20 June 2008 - 23:59

Spider-Man 4 in May 2011 | /Film

Spider-Man producer Laura Ziskin told theater owners on Thursday that Spider-Man 4 is tentatively being scheduled for a May 2011 release. She also confirmed that screenwriter James Vanderbilt has yet to turn in a final screenplay, but she insisted that Sony Pictures is very hopeful that they will be on track for 2011.

Director Sam Raimi has yet to commit to the project, and told press earlier this month that he is “excited to read” the screenplay, and is “hoping it’s as great as our discussions were about it and hoping it feels right”. No stars are signed on to the project, however Sony has publicly insisted that they want to bring Tobey Maguire back for the fourth film. I still wonder if the script and money will be enough to bring the original team back to the fold. JK Simmons has said that the studio has recently checked in with his agents to say they want him back for a sequel, and he’s ready to return if Raimi is still involved.


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#102 PredaBot

PredaBot

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 2,983 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrrrrland

Posted 21 June 2008 - 00:23

Hmm... vet fortfarande inte vad jag tycker om det här... Känns lite underligt.

Om inte allt faller på plats, kompositör, Regissör, manus, skådisar, som i Spider-man 1-2 så får det banne mig vara.
Håll nu inte på och förstör hela franchiset, Sony!V

#103 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 28 July 2008 - 20:38

IGN Video: Spider-Man 4 Movie Interview - Sam Raimi SDCC 08
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#104 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 05 September 2008 - 22:57

Sam Raimi and Tobey Maguire Will Return For Spider-Man 4. Sony Wants Spider-Man 5 Shot Back-to-Back | /Film

Nikki Finke reports that Sony has locked in both Sam Raimi and Tobey Maguire for Spider-Man 4. Kirsten Dunst’s Mary Jane character is said to be included in the sequel(s), so the actress is rumored to be returning as well. And in the best case scenario, Raimi and Maguire would shoot Spider-Man 5 back-to-back. This would confirm what we reported back in May: Screenwriter James Vanderbilt (Zodiac, The Rundown) turned in a script for the third sequel that, much to Sony’s liking, segued into an arc for a fifth film. Specific details on what it took to bring back the original star and director are not yet available.

Per villains for a fourth film, Finke’s source hints, “once you find out who the villain is, you’ll know who’s playing it,” leading everyone to speculate that actor Dylan Baker, who played Dr. Curt Connors in Spider-Man 2 and Spider-Man 3, will fight Spidey as The Lizard.


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#105 SwedishSuperhero

SwedishSuperhero

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,175 posts
  • Gender:Male
  • Location:Sandviken
  • Interests:Serier, tv, film, spel. Gillar även att skriva och ämnar att bli författare. Gör mina egna videor: http://youtube.com/user/dakostro http://dakostro.blogspot.com

Posted 05 September 2008 - 23:14

Just nu spelar det inte för mig någon större roll vilka skurker det blir eller hur mycket specialeffekter de kommer använda. Kan de bara ge fanken i att låta Mary Jane bli kidnappad på slutet, så blir jag nöjd. Allvarligt talat, händer det igen blir jag skogstokig. <_<
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.



"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007

#106 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 05 September 2008 - 23:30

Just nu spelar det inte för mig någon större roll vilka skurker det blir eller hur mycket specialeffekter de kommer använda. Kan de bara ge fanken i att låta Mary Jane bli kidnappad på slutet, så blir jag nöjd. Allvarligt talat, händer det igen blir jag skogstokig. <_<

Ja, det är ju inte som att hon blir kidnappad ofta i serierna. :rolleyes: :P
Personligen tycker jag att det hör till. I 1:an och 3:an gick det ju absolut inte att undvika. (1:an är en rekonstruktion av slutstriden mot Green Goblin i serierna och i 3:an är meningen att Venom använder Peters svaghet mot honom) Och i 2:an så behövdes det för att hon skulle få se att Peter var Spider-Man. Sedan är ju problemet, vad ska de göra med MJ i slutet? T ex vad skulle MJ göra de sista 40 min. i 2:an?


Men det här låter iallafall bra. Back-to-back betyder att de kan koncentrera sig på att göra Spider-Man 4 bra utan att oroa sig om uppföljare och låta saker gå lite lugnare.


Tror också det är Dr. Curt Connors. Skådespelaren har velat det sedan de introducerade karaktären. Men det kan också vara Green Goblins återkomst eller liknande.

Kirsten Dunst har sagt att om bara Sam Raimi och Tobey Maguire återvänder så kommer hon också att göra det.


fast nu tänker jag nog vara lite försiktig innan jag får upp förhoppningar. Det har kommit lite väl många "officiella" nyheter som visat sig fake på sista tiden.

Edited by Crusader, 05 September 2008 - 23:37.

Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#107 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 16 September 2008 - 11:02

/Film - Tobey Maguire’s Spider-Man Sequel Deal?

Monday, September 15th, 2008

Tobey Maguire is that much closer to signing a deal for the next two Spider-Man films. According to The Times Online, Maguire is willing to shoot Spider-Man 4 and Spider-Man 5 back-to-back over six months next year for a record $50 million in salary and profit shares.

The story makes a big deal of a supposed clause in the contract which would give Maguire unprecedented early mornings and evenings off for “family time”. The idea is that shooting two films back to back is an exhausting task, and the clause would build in time off for Maguire to spend time with his 22 month old daughter. As CinemaBlend puts it, “Tobey Maguire is being paid $50 million to put in half-days at work.”



#108 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 30 September 2008 - 11:09

First Showing - It Ain't Over Yet - Kirsten Dunst Back for Spider-Man 4 and 5!

September 30, 2008
Source: MTV

We all saw the news about Tobey Maguire and Sam Raimi coming back to make Spider-Man 4 and 5 back-to-back, but what about that sweet Mary Jane Watson? Well, Kirsten Dunst leaked to MTV recently that she will return for both films.

"I'm in" is all she said, before quickly changing her response to "I'm not saying anything."


It sounds like Sony is sparing no expense.



#109 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 16 October 2008 - 18:41

Splash Page » Sam Raimi Talks ‘Spider-Man’ Sequel Double-Shoot, Futures of Kirsten Dunst & The Lizard
Published by Larry Carroll on Thursday, October 16, 2008 at 12:22 pm.

Sam RaimiAlthough things weren’t looking too good for awhile, “Spider-Man” has overcome adversities tougher than a Green Goblin-Doc Ock team-up, and now once again has Tobey Maguire and Sam Raimi in his corner. But what about Kirsten Dunst?

“Kirsten, I’d love to work with her again,” Raimi explained to us this week, making it sound as if current plans are to move along to “Spider-Man 4” and “Spider-Man 5” without the actress, despite recent statements that she wants to remain with the franchise. “I hope she’ll be written into it. I couldn’t imagine making one without her, and I think she’s an important part of the movies.”

Nevertheless, Raimi admitted that the very nature of an episodic series requires that characters come and go. “I wish I could work with James Franco again,” said the man who directed the first three hit movies. “But his character died in the last one; same with Uncle Ben. Fortunately, we’ve been able to bring back all the dead characters [like Willem Dafoe as Norman Osborn or Cliff Robertson as Ben Parker]. I can’t let them go, in each and every picture; but it gets harder and harder.”

Now things are about to get hard yet again for Raimi, as he’s making plans to continue the cinematic tale of Peter Parker. “I’m really excited about Spider-Man, and I’m hoping to direct it,” he cautioned. “I don’t have a script yet, but production would start probably by March of 2010, I’m guessing. It sounds like a long time away, but we need a script first, and a lot of pre-production has to take place.”

The filmmaking legend also revealed to us that there is a lot of truth behind rumors that he might shoot the next two “Spider-Man” films at the same time. “That had been talked about,” he said, deferring to the head of his studio. “It’s Amy Pascal’s decision. I don’t think it has been decided yet, and she’s the one that’s really going to make that decision; I’m really curious myself.”

By his own admission, “Spider-Man 3” was an exhaustive film to shoot, but Raimi is confident he can handle the double duty. “It would be a real endurance test, probably only Peter Jackson knows how hard something like that would be,” he marveled, hinting that “4” and “5” would be very closely linked in storyline. “If Tobey and me, and all the producers, like the story for two pictures and Amy wanted to do it, then we would do it. It just hasn’t been written yet.”

Finally, Raimi offered comment on the wishes of fans (and yours truly) to finally let Dylan Baker’s storyline come to fruition. “He’s a great actor, and I think one day The Lizard’s story will be told,” he teased, referring to Baker’s Curt Connors character. “I don’t know if it will be this one or not. I just don’t know. I’m definitely hoping to work with Dylan in the picture. I just don’t know who the villain is yet.”


Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#110 PredaBot

PredaBot

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 2,983 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrrrrland

Posted 16 October 2008 - 23:25

Hmm... jaha det låter väl lite sisådär, blandade intryck.

Men skulle ni kunna ändra undertiteln på den här tråden? Istället för 2011/Marvel så borde det stå 2011/SONY.

För Marvel Comics/Studios har verkligen inte nånting med den här filmen att göra , och antagligen så kommer det bli ännu ett snedsteg från Sony's sida.

#111 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 17 October 2008 - 07:59

Spider-Man 3 var måhända ett litet snedsteg, men inget fiasko på något sätt. Den var inte X-Men 3 eller Batman & Robin direkt. Tyckte i det stora hela om trean i alla fall, och om Raimi och de andra fortsätter göra Spider-Man så kunde i alla fall inte jag vara gladare. :)

Så det där med "ännu ett snedsteg" håller jag inte alls med om, däremot vore det bra att ändra undertiteln.
*Hockey och superhjältar*

#112 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 17 October 2008 - 09:46

Att det står Marvel har inget med att göra vilket filmbolag som gör filmen.
Utan helt enkelt att det är en Marvel tidning som filmen baseras på. Om ni kollar runt lite så ser ni att det står Marvel eller DC beroende på från vilken tidningsförlag filmen kommer ifrån.
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#113 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 17 October 2008 - 09:48

Jaha, men då är det ju skitbra att det visar att det är en serietidning från början. Jag gör en pudel här. :)
*Hockey och superhjältar*

#114 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 17 October 2008 - 09:53

:)
Undertilteln kommer att ändras så småningom ändå. När vi vet premiärdatum osv.
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#115 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 18 October 2008 - 12:22

Att det står Marvel har inget med att göra vilket filmbolag som gör filmen.
Utan helt enkelt att det är en Marvel tidning som filmen baseras på. Om ni kollar runt lite så ser ni att det står Marvel eller DC beroende på från vilken tidningsförlag filmen kommer ifrån.

Jepp. Stor t ex Dark Horse po de som er baserade po deras serier.
Vill minnas att det var jag som bad att vi skulle gora so for att det skulle synas mer tydligt att de er baserade po serier. :P
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#116 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 31 October 2008 - 12:49

The Hollywood Reporter - Spider-Man 4 lands Pulitzer pen

Oct 31, 2008

Playwright David Lindsay-Abaire swings to sequel.

Pulitzer Prize-winning playwright David Lindsay-Abaire got out of a rabbit hole, only to be ensnared by a spider's web.

Lindsay-Abaire, who won a Pulitzer in 2007 for his drama "Rabbit Hole," is in final negotiations to write "Spider-Man 4" for Columbia.

Sam Raimi and Tobey Maguire are back as director and star, respectively, as are series producers Laura Ziskin and Avi Arad. Kirsten Dunst also is expected to return for the latest movie featuring the Marvel Comics character.

Plot details are under lock and key.

Columbia always has gone off the beaten path during the development process when hiring writers for the "Spider-Man" movies. Alvin Sargent, a veteran scribe best known for 1973's "Paper Moon" and 1980's "Ordinary People," served as a writer on the second and third films. Michael Chabon, another Pulitzer winner, also worked on "Spider-Man 2."

James Vanderbilt previously wrote a draft of "Spider-Man 4."

Lindsay-Abaire's "Rabbit Hole," which starred Cynthia Nixon and Tyne Daly, hit the Broadway stage in 2006 and won four Tonys, including best play. The writer also is known for the play "Fuddy Meers."

Lindsay-Abaire has said in interviews that his plays tend to be "peopled with outsiders in search of clarity," which would put his work on sympathetic terms with Peter Parker, who in his classic incarnation is the perpetual outsider.

The choice of scribe also signals that that filmmakers are intent to focus on character, something that critics said got lost in the third installment.

Gersh-repped Lindsay-Abaire, now writing the book and lyrics for the Broadway musical adaptation of "Shrek," has dipped his toe in Tinseltown before, with his adaptation of "Inkheart" due in January. He is also adapting "Rabbit" for 20th Century Fox and Nicole Kidman.

Columbia had no comment.



#117 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 31 October 2008 - 13:07

Låter bra. De kan behöva lite hjälp med manus om man går efter att trean blev alldeles för rörig och hade för mycket på en gång. Fast om de hade vetat att det skulle bli en fjärde film med samma team hade man kanske kunnat portionera ut lite till en uppföljare, t ex låta fyran fokusera på Venom. The Dark Knight hade ju också lite samma upplägg på sätt och vis, mycket i samma film och en skurk (Two-Face) fick ganska lite screentime, men de skötte det hela så mycket bättre. Spider-Man 2, som fortfarande är min absoluta favoritsuperhjältefilm, hade ju hjälp av en annan Pulitzervinnare, Michael Chabon, och det blev ju riktigt lyckat. Hoppas det blir lika bra här. :)
*Hockey och superhjältar*

#118 PredaBot

PredaBot

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 2,983 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrrrrland

Posted 31 October 2008 - 20:51

Hmm... ja det är väl bra att det verkar vara en bra författare. Lite förvånad att han är intresserad av att skriva Spidde dock?? Verkar ganska långt ifrån vad han vanligtvis gör.

Lustigt namn han hade förresten, fick mig nästan att tro att det var en hon först.

Kanske att grodan har rätt om det här? Att det behövs en bra dramaförfattare på varje film?

Mitt intresse är dock fortfarande ganska svalt... Mitt förtroende för alla inblandade har kontinuerligt sjunkit sen Spider-man 3. En besvikelse som kommer i efterhand, när man inser hur mycket bättre andra Seriefilmer är i jämförelse.

Att det står Marvel har inget med att göra vilket filmbolag som gör filmen.
Utan helt enkelt att det är en Marvel tidning som filmen baseras på. Om ni kollar runt lite så ser ni att det står Marvel eller DC beroende på från vilken tidningsförlag filmen kommer ifrån.

Jepp. Stor t ex Dark Horse po de som er baserade po deras serier.
Vill minnas att det var jag som bad att vi skulle gora so for att det skulle synas mer tydligt att de er baserade po serier. :P

Aha, ok. Då hajar jag faktiskt.

#119 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 31 October 2008 - 20:54

Tja, Chabon skrev ju som sagt Spider-Man 2 och Mario Puzo Superman. Det är inte helt ovanligt att kända författare tacklar superhjältar. Spider-man 3 var sämre än tvåan och en del andra superhjältefilmer också, men jag har i alla fall fortsatt större förhoppningar på en fjärde Spider-Man än t om Marvels stora planer med Avengers, mer Hulk eller Iron Man.
*Hockey och superhjältar*

#120 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 31 October 2008 - 23:53

Chabon skrev storyn, själva manuset tacklade Alvin Sargent. Undrar om det blir liknande i Spider-Man 4?
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#121 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 13 January 2009 - 13:24

Ett rykte säger att Sam Raimi vill ha Morbius i nästa film.

Tycker det känns som ett intressant val. Jag gillar karaktären och tycker det skulle vara trevligt att få se den på vita duken. :)

#122 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 13 January 2009 - 13:38

Ja, Morbius tillhör ju den där klassiska där Spider-Man desperat försöker rädda någon men misslyckas totalt. Hoppas bara de isåfall behåller hela grejen med att han försöker rädda Morbius men tillsist blir tvungen att bekämpa honom.
Undrar om de också kommer plöja igenom hela grejen med "Spider-Man tror inte på Vampyrer" grejen.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#123 PredaBot

PredaBot

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 2,983 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrrrrland

Posted 13 January 2009 - 15:14

En lite intressant grej är ju att Morbius debuterade i en story som Lizard var med i, nämligen äventyret då Spidde fick 6 armar, men ett ämne i Morbius blod kan användas för att bota både han och Lizard. :)

Därigenom skulle det verkligen passa bra att ta med även Lizard i filmen. ^^

#124 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 13 January 2009 - 15:23

Morbius vore absolut trevligt, och det går ju en lite lätt vampyrtrend nu, så varför inte? Hellre en klassisk skurk som jag så ofta tjatar om än trams som Carnage.

Predabot tar upp en kul grej där ja, det vore faktiskt trevligt att se Lizard eller hintar om honom också. :D
*Hockey och superhjältar*

#125 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 12 March 2009 - 20:49

Empire: Movie News - Thor, Cap & Avengers Get New Dates

And Spider-Man 4 set for May, 2011

/.../

And the Marvel madness doesn’t end there. In the summer of 2011, you won’t be able to swing an enchanted hammer without hitting a Marvel superhero, after it was also confirmed that Sony will release Sam Raimi’s Spider-Man 4 on May 6, 2011.

/.../


Marvel Movie Update: New Release Schedule! - Marvel studios strengthens self-produced film release schedule through 2012 | Marvel.com News | Marvel.com

Edited by Georgia, 12 March 2009 - 20:53.

Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.