Jump to content

Photo

Svavelvinter


  • Please log in to reply
80 replies to this topic

#76 Brior

Brior

    Cadet First Year

  • Members
  • 9 posts
  • Location:Knivsta

Posted 02 December 2010 - 18:50

Nu finns pocketversionen i handeln, i alla fall på Sf-bokhandeln i Stockholm och hos nätbokhandlarna. Den var beställd men hade ännu inte kommit till min affär i Uppsala. Kostar runt en femtiolapp.

#77 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 03 March 2011 - 18:37

Jag fick boken i pocket av min arbetsgivare idag. :) Det här är en bok som jag har velat läsa länge nu så jag ser fram emot att göra det efter att jag läser ut dom böcker som jag håller på med nu.

#78 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 03 March 2011 - 20:38

Coolt! Vad har du för snäll arbetsgivare egentligen? :D
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#79 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 04 March 2011 - 13:55

Det kallas löneförmån. ;)

Det bästa är väl att han är som mig. Dvs intresserad av samma saker som oss andra som hänger här. I det här fallet hade jag flyt för han köpte boken i pocket då hans inbundna version var ute på vift någonstans. Sedan fick han tillbaka den och då erbjöd jag att köpa hans pocket. Men istället så köpte han ett till exemplar för han ville behålla sin egen pocket för att läsa när han är på resande fot och sedan så tyckte han att man lika gärna kunde köpa en pocket till för att stödja författaren och det är den som jag fick. Utan att jag egentligen hade bett om det. Mycket snällt av honom då jag har varit intresserad av den här boken ett bra tag och ser fram emot att få läsa den själv. Alla jag har pratat med talar varmt och gott om boken, så det måste ju betyda någonting. :)

Edited by Piranhaconda, 09 March 2011 - 19:08.


#80 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 04 March 2011 - 15:29

Den är underbar, men har också sitt säregna språk. You love it or you hate it. :)
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#81 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 04 March 2011 - 16:06

Du är den första som säger just så, men jag blir bara mer nyfiken av det. :)