Jump to content

Photo

X-Men Origins: Wolverine


  • Please log in to reply
188 replies to this topic

#51 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 13 December 2007 - 17:44

Utan Hugh Jackman hade jag inte varit hälften så intresserad av denna film. Tycker att han haft lite väl mycket fokus i X-Men filmerna men det är som du säger, inte så oväntat. Min tanke är att om han får en egen film/filmserie så kanske man i framtiden kommer göra fler X-Men filmer och då inte ha med honom alls alternativt lägger mindre fokus på honom och mer fokus på dom andra individerna.

#52 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 13 December 2007 - 17:52

Ja, din tanske kanske mycket väl är rätt. Jag är mer orolig för att man så markant märkte skillnaden när Brett Ratner tog över efter Bryan Singer - trean blev en mycket sämre film. Och FOX verkar ha en ovana att slarva fram filmer istället för att satsa på att göra dem riktigt bra numera.
*Hockey och superhjältar*

#53 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 13 December 2007 - 18:01

Jag gillar min tanke även om jag inte tror den är speciellt realistisk. Wolvie är så pass stor så frågan är om filmbolaget verkligen vill/vågar satsa på en mindre roll eller en total avsaknad av honom om det skulle bli tal om att göra en X-Men 4.

#54 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 13 December 2007 - 18:16

Nu skrev ju inte Brett Ratner manuset. Personligen så tycker jag Brett Ratner gjorde ett fantastiskt jobb. Speciellt när man ser bakom kulisserna så ser man vilket otroligt jobb de gjorde. Personligen så är X-Men 3 min favorit bland filmerna, iallafall konkurerande med X2. Jag tycker den var jättebra. Bara slutet jag var missnöjd med för det kändes som de fick slut på tid och bara skippade en massa. Men Bryan Singer var väldigt nöjd med den också.
En hel del av mina favoritscener är från den, t ex när Magneto välter lastbilen eller när han flyttar bron.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#55 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 13 December 2007 - 18:20

Ja, din tanke är god och man kan ju hoppas att det stämmer. Bara de inte låter Brett Ratner göra fler filmer, så...
*Hockey och superhjältar*

#56 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 13 December 2007 - 18:30

Det finns nog flera regissörer som är mindre bra val till kommande X-Men filmer. Då en sådan film säkert ligger en lång tid in i framtiden är det ju inte omöjligt att Singer finns tillgänglig och är sugen.

#57 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 13 December 2007 - 20:33

Jag ser i alla fall fram emot denna film! :D

Edited by Rick Hunter, 13 December 2007 - 20:33.

Winter is Coming


#58 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 19 December 2007 - 19:37

Nu börjar det hända saker.

SHH - Wolverine Starts Filming in Three Weeks

Source: The Sydney Morning Herald on December 19, 2007

The Sydney Morning Herald reports that Hugh Jackman has completed filming on director Baz Luhrmann's Australia, co-starring Nicole Kidman, and will begin shooting X-Men Origins: Wolverine in just three weeks!

Leading up to the events of X-Men, "Wolverine" tells the story of Wolverine's epically violent and romantic past, his complex relationship with Victor Creed, and the ominous Weapon X program. Along the way, Wolverine encounters many mutants, both familiar and new, including surprise appearances by several legends of the X-Men universe.

The Gavin Hood-directed spin-off hits theaters on May 1, 2009.



#59 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 12 January 2008 - 14:45

Lite ny info om filmen via CHUD.

Liev Schreiber rapporterades först att han skulle spela en ung Stryker men nu sägs det att han spelar rollen som Victor Creed (Sabretooth).

Vidare så är Michael C. Hall (Dexter) i förhandlingar om att spela Stryker och man har även börjat titta på Michelle Monaghan som Silver Fox.

#60 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 14 February 2008 - 11:33

Första bilden av Wolverine.

Posted Image

USA Today - First look: Prequel gets its claws into Wolverine

The film will trace Wolverine's past as he discovers the world of mutants and, ultimately, the ominous Weapon X program, which turns people into living weapons.

Jackman is tight-lipped on plot details, though he says the film will hardly be a one-mutant story.

Wolverine's nemesis Sabretooth "is going to play a big part in it. And there will be a good bit of cameos" of new and familiar mutants, he says. "But you can't give too much away, because fans are pretty hard-core. Their expectations go up a level every time you come out with a new film."



#61 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 18 February 2008 - 17:00

Dark Horizons - Collins, Huston Join Wolverine

Monday, February 18th 2008

Lynn Collins ("The Number 23," "Bug") and Danny Huston ("30 Days of Night," "Children of Men") have joined the cast of the upcoming "X-Men Origins: Wolverine" project reports The IESB & Joblo.

This film leads up to the events of X-Men and tells the story of Wolverine's epically violent and romantic past, his complex relationship with Victor Creed, and the ominous Weapon X program.

Along the way, Wolverine encounters many mutants, both familiar and new, including surprise appearances by several legends of the X-Men universe.


Collins will play Wolverine's love interest Silver Fox , the actress having beat out M:I-3 co-stars Maggie Q and Michelle Monaghan who were both up for the role.

Huston will play William Stryker, the character played by Brian Cox in "X2: X-Men United" who's head of the project behind Wolverine's creation.

Film School Rejects reports that 'The Blob' will make an appearance in the film as an 800lb rubber suited actor. Rhino Buggies says that Fox have purchased one of their extreme terrain vehicles for the movie.

"Wolverine" is finishing up its New Zealand shoot this weekend and will be headed to Australia early next week for the remainder of the production.



#62 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 19 February 2008 - 12:12

SHH - Taylor Kitsch is Gambit in Wolverine!

Source: Chaos Bringer on February 19, 2008

Scooper 'Chaos Bringer' has revealed on Superhero Hype!'s message boards that "Friday Night Lights" star Taylor Kitsch will play Gambit (AKA Remy LeBeau) in director Gavin Hood's X-Men Origins: Wolverine. Kitsch has signed a three-picture deal.

He'll be joining Hugh Jackman (Wolverine), Liev Schreiber (Sabretooth) , Danny Huston (William Stryker) and Lynn Collins (Silver Fox) in the 20th Century Fox release, opening May 1, 2009.

Leading up to the events of X-Men, "Wolverine" tells the story of Wolverine's epically violent and romantic past, his complex relationship with Victor Creed, and the ominous Weapon X program. Along the way, Wolverine encounters many mutants, both familiar and new, including surprise appearances by several legends of the X-Men universe.

In related news, we've posted a hi-res version of the new Wolverine photo here! Scooper 'Darthjul' also tells us that "Wolverine" will be shooting in Glebe Point Park, Sydney on February 29.



#63 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 19 February 2008 - 18:36

Gambit! :thumbsup:
Men vem är Taylor Kitsch?

Edited by Rick Hunter, 19 February 2008 - 18:36.

Winter is Coming


#64 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 19 February 2008 - 18:49

Både Deadpool och Gambit :thumbsup:

Två karaktärer som jag verkligen vill se, speciellt Gambit

IMDb - Taylor Kitsch

Han har bland annat varit med i filmerna Snakes On A Plane, The Covenant (Pakten) samt har en roll i TV-Serien Friday Night Lights.

Bild

EDIT:

Ain't It Cool - Want To Know Who’s Making A Special Appearance In Wolverine?

Hey, everyone. Moriarty here.

Sounds to me like Marvel is going to pack this one with all sorts of geeky Easter eggs if all of these rumors are true. The Blob would be a lot of fun to see in one of these, and there’s another cameo, one that we can officially confirm now, that sounds to me like a set-up for a possible spin-off.

Anyone up for a little DEADPOOL? CHUD.COM reported at the start of December that the character would show up in the film.

Well, today we can exclusively ask you... how about if Ryan Reynolds is playing him?

This one’s supposed to be a secret, but cat’s out of the bag now, Marvel. And I have to say... I think it sounds like fun. I know this has been a character you guys have been developing for years now (hell, I think I pitched a DEADPOOL film back in 2001), and Reynolds is absolutely the right guy for the job.

So what do you think, talkbackers?


Edited by Cartman, 19 February 2008 - 18:55.


#65 Hofling

Hofling

    The Hoff

  • Moderator
  • 3,277 posts
  • Gender:Male
  • Location:Borås

Posted 19 February 2008 - 21:11

:blink:
Jackman ser ut att ha tränat rejält inför denna filmen.

Och om Ryan Reynolds som Deadpool , så tycker jag verkligen det låter som en bra idé. Speciellt om de ska gå på DP's mer humoristiska sida, som han hade ett bra tag i serien (vad jag hört så har han blivit mer seriös nu)

Hoppas de inte gör som i X3 och slänger in allt för många cameos som sen bara ska dö lika snabbt som de dyker upp.

Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida

>>Årets manlige medlem 2006<<


#66 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 20 February 2008 - 12:31

Håller med, det är en av många saker som gör att X3 är den svagaste delen i serien. Ska man ha med karaktärer så ska det vara för att dom bidrar till historien och inte bara är där för sakens skulle och vara någon form av "eye candy" för publiken.

===

EDIT:

SHH - Will.i.am is John Wraith in Wolverine

Source: Variety on February 20, 2008

20th Century Fox has cast Black Eyed Peas frontman Will.i.am in his first film role as John Wraith in X-Men: Wolverine.

Wraith is a mutant who has the power to teleport, and is another test subject of the Weapon X program that created Wolverine and other mercenaries.



#67 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 21 February 2008 - 16:34

Nu får dom snart ge sig.

SHH - Monaghan is Blackwing in Wolverine!

Source: Just Jared on February 21, 2008

Just Jared reports that former "Lost" star Dominic Monaghan will play Barnell Bohusk (AKA Blackwing) in 20th Century Fox's X-Men: Wolverine.

Barnell's body changes into that of a humanoid-bird form, with a beaked face, bulbous eyes, wing-like arms that give him the ability to fly (albeit clumsily), talons on his hands and feet, and double-jointed knees. In mutant form, Blackwing also possesses heightened agility, and he may possess heightened senses and a lighter skeletal structure like the avian X-Man formerly known as the Angel.



#68 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 21 February 2008 - 16:43

Blackwing? Jag minns Barnell Bohusk ifrån Grant Morrisons New X-Men, men då kallade han sig Beak...finns han fortfarande kvar alltså?
*Hockey och superhjältar*

#69 Hofling

Hofling

    The Hoff

  • Moderator
  • 3,277 posts
  • Gender:Male
  • Location:Borås

Posted 21 February 2008 - 17:14

Han gick väl med i Exiles ett tag, men vad jag kommer ihåg kallade han sig alltid för Beak, inget "coolt namn" såsom Blackwing.
Och Nu har det redan börjat spåra ur då. Vad kommer härnäst? Låter som att de tar in frör många här nu ja :(


Sen vetefan vad man ska säga om Will.i.am i filmen.. Han kanske överraskar en, men jag brukar inte ge mycket för artister som försöker slå sig in på en skådespelarbana.

Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida

>>Årets manlige medlem 2006<<


#70 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 21 February 2008 - 17:22

Det är sällan det blir bra när man castar artister i filmer, är inte speciellt optimistisk när det det kommer till "han-vars-artistnamn-är-så-löjligt"

Jag vet att wikipedia inte är den bästa källan men så här står det om Beak i deras artikel.

Blackwing (Barnell Bohusk), formerly known as Beak, is the name of a fictional character associated with the X-Men and its spinoff the Exiles. Beak first appeared in New X-Men #117 and was created by Grant Morrison and Ethan Van Sciver.


Sedan beskriver dom karaktären som "Beak" i hela artikeln fram tills kapitlet New Warriors.

Barnell is currently appearing in New Warriors (vol. 4) under the guise of Blackwing. Blackwing is shown to have the power of flight and energy blasts, which are derived from a power suit. Angel is also a member of the group under the name Tempest.


Edited by Cartman, 21 February 2008 - 19:27.


#71 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 21 February 2008 - 19:19

Aldrig hört talas om Blackwing eller Beak. Börjar det inte bli lite väl många mutanter i Wolverine nu?

Winter is Coming


#72 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 21 February 2008 - 21:27

Aldrig hört talas om Blackwing eller Beak. Börjar det inte bli lite väl många mutanter i Wolverine nu?

Beak är en någolunda ny karaktär (hans huvud ser ut som huvudet på en flygödla) som pressenterades under en tid då de började sätta fokus på eleverna på skolan. Om jag inte minns fel så var han först med i tidningen då Magneto hade tagit X-Men tillfånga och de ända som kunde kämpa mot honom var en grupp nya mutanter bla en som hade genomskinligt skinn.
Det var under tillfället då det blev uppror på skolan som han medverkade mäst.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#73 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 21 February 2008 - 21:32

Grant Morrisons New X-Men gavs ut i Sverige för några år sedan, då som X-Men hade jackor/uniformer istället för trikåer. Beaks första framträdande var tidigare än du skriver dock, Crusader. Före det ens var tal om Magneto. Beak är t ex han som mot sin vilja tvingas att misshandla Beast, under tvång ifrån Cassandra Nova.
*Hockey och superhjältar*

#74 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 21 February 2008 - 21:44

Det jag snackar om var före Cassandra Nova. När Wolverine "dödade" Magneto för han visste att Xavier inte skulle klara av att göra det som behövdes. Men nu när jag tänker efter så var det före Beaks tid. Det stämmer som du säger att han pressenterades i Cassandra Nova storyn.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#75 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 21 February 2008 - 21:56

Aha. Missförstånd av mig. :)
Fast ja, den berättelsen du menar kom före Grant Morrison tog över X-Men, och Beak är Morrisons skapelse (vad jag vet) och dök upp där. Ingen direkt viktig karaktär i X-Mens värld, men han gör en viss skillnad i några äventyr, och en ättling i framtiden är väldigt badass. :rambo:
*Hockey och superhjältar*