Jump to content

Photo

City of heroes


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 Danne

Danne

    Lieutenant Commander

  • Members
  • 117 posts

Posted 12 August 2004 - 22:51

Är det nån av dom som spelar CoH som vill starta en liten, go, svensk Super Group?
Eller iaf vara med på ett TF? :P

#2 Davros

Davros

    Ensign

  • Members
  • 41 posts

Posted 12 August 2004 - 23:16

Är det nån av dom som spelar CoH som vill starta en liten, go, svensk Super Group?
Eller iaf vara med på ett TF? :P

<{POST_SNAPBACK}>


Jag har ju en liten "dröm" om att starta en Marvel-family liknande grupp från Sverige. Så som Captain Marvel, Mary Marvel, Captain Marvel Jr o.s.v.
Lite liknande krafter och dräkt.....så jag skapade "The King of Sweden" (Ice/Ice blaster) på en server och hade hoppats att när jag fått mina polare att börja spela då dem att skapa typ passande hjältar (Queen of Sweden, the swedish knight, swedish magician o.s.v.)
Lite larvigt kanske....men helt klart vore en svensk grupp med lite svenskt anknytning vara kul då det rusar runt så himla många "American Patriot"-hjältar redan.

#3 Danne

Danne

    Lieutenant Commander

  • Members
  • 117 posts

Posted 13 August 2004 - 10:09

Jag är gärna med på din idé om "svenska hjältar". Jag fixar en controller med passande krafter, vilken lvl är din gubbe på?

#4 Davros

Davros

    Ensign

  • Members
  • 41 posts

Posted 13 August 2004 - 14:58

Jag är gärna med på din idé om "svenska hjältar". Jag fixar en controller med passande krafter, vilken lvl är din gubbe på?

<{POST_SNAPBACK}>



Det var ett tag sedan jag körde med honom faktiskt med jag kom väl upp till typ lvl 8. Det gör man ju oftast på några timmar. Vet dock inte vilken server han fins på....Inte Virtue ialafal. Där har jag mina flesta andra men inte honom. Fast jag har figurer på flertalet servrar...

#5 Danne

Danne

    Lieutenant Commander

  • Members
  • 117 posts

Posted 13 August 2004 - 16:57

Det var ett tag sedan jag körde med honom faktiskt med jag kom väl upp till typ lvl 8. Det gör man ju oftast på några timmar. Vet dock inte vilken server han fins på....Inte Virtue ialafal. Där har jag mina flesta andra men inte honom. Fast jag har figurer på flertalet servrar...

<{POST_SNAPBACK}>


Vad har du för gubbar på virtue? Har du nån runt 10-20?

#6 Davros

Davros

    Ensign

  • Members
  • 41 posts

Posted 13 August 2004 - 18:42

Vad har du för gubbar på virtue? Har du nån runt 10-20?

<{POST_SNAPBACK}>

[/quote]

På Virtue har jag en level 24, en level 20 och resten runt 8-16....
Vad heter du där?

#7 Danne

Danne

    Lieutenant Commander

  • Members
  • 117 posts

Posted 13 August 2004 - 21:27

[quote=Davros,13 Aug 2004, 18:42]Vad har du för gubbar på virtue? Har du nån runt 10-20?

<{POST_SNAPBACK}>

[/quote]

På Virtue har jag en level 24, en level 20 och resten runt 8-16....
Vad heter du där?

<{POST_SNAPBACK}>

[/quote]

Kan vi inte komma överens om att vara online nån dag så kan vi köra tillsammans. Jag har en grav-controller på Virtue, lvl 20

#8 Davros

Davros

    Ensign

  • Members
  • 41 posts

Posted 13 August 2004 - 22:02

Kan vi inte komma överens om att vara online nån dag så kan vi köra tillsammans. Jag har en grav-controller på Virtue, lvl 20

<{POST_SNAPBACK}>


Visst. Själv har jag en Illusion Controller i sama klass ungefär....level 21. Men kanske levlar en gång i kväll om jag har tur :)