Jump to content

Photo

Rykten & spekulationer om ev. kommande filmer


  • Please log in to reply
172 replies to this topic

#1 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 11 September 2006 - 16:03

Bilbo - En hobbits äventyr blir film

MGM slår på den stora trumman och utannonserar ett antal titlar på deras kommande filmer de närmaste åren. Titlarna är Terminator 4, The Thomas Crown Affair 2 och The Hobbit. Att Terminator 4 skulle göras är väl ingen större överraskning. En uppföljare på remaken av The Thomas Crown Affair, som jag tyckte var ganska trevlig, kommer även denna gång att innehålla Pierce Brosnan.

Den stora, glada, nyheten är att Tolkiens Bilbo även ska produceras för den stora vita duken. En projekt som har legat i stiltje ganska länge pga rättighetsproblem. Det är MGM som har ägt rättigheterna till att göra film av boken och de kommer nu att göra en samproduktion tillsammans med New Line som gjorde LOTR-trilogin.

MGM går även med förhoppningar att Peter Jackson ska medverka i produktionen. Peter har tidigare sagt att han vore väldigt intresserad av att få regissera The Hobbit om bara rättigheterna löste sig. Är det någon som ringer Peter och berättar detta?

Visst vore det väl kul om Peter gjorde detta? Då får vi en 3,5 timmes film (som senare kommer att släppas i förlängd version) och ca 11 st dvd-utgåvor. Dags att inhandla en ny Billy-bokhylla alltså. Via ComingSoon.

Tänkte först posta detta i Bilbo tråden - men de andra två filmerna kanske intresserar någon.

Edited by XC, 05 August 2008 - 18:14.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#2 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 11 September 2006 - 16:07

Visst vore det väl kul om Peter gjorde detta? Då får vi en 3,5 timmes film (som senare kommer att släppas i förlängd version) och ca 11 st dvd-utgåvor. Dags att inhandla en ny Billy-bokhylla alltså. Via ComingSoon.


:lol2:

Tur att man inte hunnit införskaffa Ringen filmerna på DVD ännu då ;)
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#3 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,270 posts
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Posted 11 September 2006 - 18:30

Tur att man inte hunnit införskaffa Ringen filmerna på DVD ännu då ;)

Vaaa?! Beställ dem genast eller spring till närmaste affär omgående! ;)

Winter is Coming


#4 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 11 September 2006 - 19:14

Vaaa?! Beställ dem genast eller spring till närmaste affär omgående!


Hur många ex. av filmerna ska jag ha egentligen?
Har redan korta och långa versionerna på VHS :P
Jag väntar på att hitta de långa versionerna till ett billigt pris (typ 150kr st.) :D
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#5 Mjolnir

Mjolnir

    Senior Commodore

  • Aktiv member
  • 2,000 posts
  • Gender:Male

Posted 11 September 2006 - 20:59

Tänk att det finns eftersläntrare som ännu håller sig till VHS. :P

Nej, jag ska inte säga nåt. Jag har fortfarande Windows 98 på min gamla skrivbordsburk. :blush:

#6 Wylie Times

Wylie Times

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7,204 posts
  • Gender:Male
  • Location:Location Location

Posted 11 September 2006 - 22:20

Jag väntar på att hitta de långa versionerna till ett billigt pris (typ 150kr st.) :D

På Play.com är dom nere på £10/st

"I see them long hard times to come."
-Gangstagrass

last.fm | filmtipset | twitter


#7 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 11 September 2006 - 23:08

Tur att man inte hunnit införskaffa Ringen filmerna på DVD ännu då ;)


Vilken av dem? Wagners opera eller de japanska skräcktrilogin? ;)
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#8 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15,336 posts
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 12 September 2006 - 07:48


Tur att man inte hunnit införskaffa Ringen filmerna på DVD ännu då ;)


Vilken av dem? Wagners opera eller de japanska skräcktrilogin? ;)

:lol:
*Wag... hmm, nej, jag menar nog skräck...* ;)
Jag visste att det skulle komma en sån kommentar när jag inte skrev ut hela Sagan om Ringen. :P
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#9 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 12 September 2006 - 10:07

Jag visste att det skulle komma en sån kommentar när jag inte skrev ut hela Sagan om Ringen. :P


:evil:

Kunde inte låta bli. ;)
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#10 Marie Morot

Marie Morot

    Deputy Admiral

  • Members
  • 10,069 posts
  • Gender:Female
  • Location:Lerum
  • Interests:fantasy noir
    cyberpunk
    crime
    shapeshifters
    vamps

Posted 06 May 2007 - 21:29

Mer Evil Dead?

Regissören Sam Raimi nu bioaktuell med Spiderman 3, talar om att göra en ny del i kultförklarade skräckfilmsserien The Evil Dead.

- Jag försöker få min bror, Ivan Raimi, att skriva manuset med mig. Men vi har inte påbörjat arbetet ännu, säger Sam Raimi till The Herald Sun.
Gör de allvar av planerna blir det den fjärde filmen i serien om butiksbiträdet Ash Williams, spelad av Sam Raimis barndomsvän Bruce Campbell, som tvingas slåss mot allsköns demoner.

Källa
Support your local search and rescue unit - get lost.

#11 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 08 May 2007 - 12:11

Jag hoppas verkligen att dom gör en ny Evil Dead eller ytterliggare en re-make på någon av dom tidigare filmerna. Utöver Spider-Man så är just Evil Dead dom bästa filmerna som Raimi gjort. En härlig blandning av skräck, humor och Bruce Campbell.

#12 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 08 May 2007 - 13:22

De håller ju på med en remake för att starta om serien igen (Med Nicholas Brendon som Ash, har det sagts. Men inget är bestämt än). Låter underligt om de skulle göra en fortsättning på den gammla med. Bruce var ju inte intreserad av att göra rollen igen för han tyckte att det behövdes en yngre person till rollen.
Men han kan ju ha ändrat sig efter "My name is Bruce" där han spelar sig själv som hamnar i en by där folk tror han är Ash och vill att han ska besegra en demon åt dem.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#13 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 08 May 2007 - 14:39

Inte för att jag känner Bruce personligen (I wish!) men jag tror nog inte att han är så svårflörtad om Raimi vill ha honom i rollen som Ash igen. Men som sagt det är ju bara vad jag tror... ;) :D

#14 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 06 June 2008 - 14:02

Den här verkar lovande:

Warren Ellis' Sci-Fi Comic 'Ocean' Being Adapted « FirstShowing.net

I'm not expecting too many people to be familiar with a comic miniseries titled Ocean. First published in 2004 and 2005 and written by Warren Ellis, the comic is now being adapted into a feature film. Why is this interesting news? The concept is ridiculously cool and worth mentioning. The story revolves around the discovery of thousands of coffins containing angel-like bodies and a giant weapon of mass destruction beneath the ice on Europa, one of Jupiter's moons. A UN weapons inspector is sent to investigate the find, teaming with a space station crew, when a powerful conglomerate moves in to exploit the discovery. If you're a big sci-fi fan like me, you probably just felt a tingle down your spine. Although no big names have been attached yet, this seems like the beginning of something incredible.

Warner Brothers is developing the adaptation of Ocean with Hollywood Gang's Gianni Nunnari, who produced Alexander, The Departed, and 300. Newcomer Ryan Condal has been hired to write the script. Nunnari is a strong producer and has the right attitude to bring this comic series to the screen in the best way. I'm not even that concerned about staying that close to the story in the comic, because the concept on a whole has so many vast possibilities. I'm really just mesmerized by the story and intrigued by the questions that arise surrounding these coffins. Who are the people in them and why was Europa their graveyard? I'll definitely be keeping my eye on this one and will be sure to report back on any updates I come across.


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#15 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 13 June 2008 - 11:34

Universal Buys Dragonology Rights - ComingSoon.net

Universal has acquired the film rights to the children's book series "Dragonology," setting Leonard Hartman to write and executive produce the adaptation, says The Hollywood Reporter.

The faux non-fiction books by Dugald A. Steer are based on the conceit that dragons actually exist as revealed by the Victorian dragonologist Ernest Drake. An underlying theme is that dragons should be studied and revered in the same way as any rare species.

Hartman's fantasy adventure take revolves around a group of dragonologists who go on a globetrotting quest to keep a corrupt man from taking control of the world's dragons and using them to wipe out humanity.

Låter lite intresant iaf. :)

Edited by XC, 13 June 2008 - 11:36.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#16 GaterGirl

GaterGirl

    never bore your audience

  • Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Gender:Female
  • Location:In your computerscreen
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 15 June 2008 - 17:46

Ny stig-helmer film på gång.

ingen aning om det postats förut. :unsure:
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#17 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 15 June 2008 - 17:53

Ny stig-helmer film på gång.

ingen aning om det postats förut. :unsure:

Yay! :thumbsup: Tur att han ångrade sig med tanke på att han sa att förra filmen skulle vara den absolut sista. :)
Låter kul med en prequell. Sällskapsresan Begins? :unsure: :P
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#18 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 02 July 2008 - 09:17

Sci-fi Wire | Warners Has Plenty Of Time

Warner Brothers has picked up the rights to the comic-book miniseries Hiding in Time, with writer Beau Thorne adapting the SF books, according to The Hollywood Reporter. Dan Lin is producing through his Lin Pictures production company.

The story is set in a not-too-distant future in which the Witness Protection Program uses time travel to relocate high-value witnesses into the past for safekeeping.

When the program is compromised, a government scientist must travel back through the greatest moments in history to help a master thief rescue his old crew from the assassins sent back by their former employer.

The comic, created by Christopher Long and illustrated by Ryan Winn, was published by Image Shadowline.


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#19 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 02 July 2008 - 11:04

Yay! :thumbsup: Tur att han ångrade sig med tanke på att han sa att förra filmen skulle vara den absolut sista. :)


Sägeri nte han det efter varje film? :P
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

#20 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 05 August 2008 - 17:24

Snart dags att byta namn på tråden till Idétorka i Hollywood. ;)

The Goonies undrar jag verkligen om det kommer fungera med en uppföljare nu. Att originalet är bra råder det IMO ingen tvekan om men en uppföljare känns lite ur tiden på något sätt. Iofs har man ju som tur är, valet att avstå från att se filmer man inte vill se. :P

/Film - The Goonies 2? The Lost Boys 3?

Tuesday, August 5th, 2008

There have been many rumors over the years, and supposedly a script that fell into development hell, but as Hollywood continues to search for my recycled ideas, The Goonies never say die. Moviehole is reporting that Warner Bros is planning a big screen theatrical tent-pole movie release. There are supposedly writers aboard the project, however we have no idea who.

The last script attempt involved a new group of kids, as the daughters and sons of the original Goonies gang, going off on a new adventure. All of the original cast members, including Josh Brolin, have expressed interest during interviews, in returning for a second film, if it were to happen. As much as I’m excited to revisit the characters from my childhood, I wonder if the story will be good enough to justify it. I just got done watching The Lost Boys 2 and I’m kinda worried.

And speaking of The Lost Boys… Clint also has word that Warner (Premiere possibly) is also gearing up for The Lost Boys 3 which would pitt up Corey vs. Corey, Feldman vs. Haim, in a battle set-up at the conclusion of the second dvd movie . Sounds epic… Epic enough for the big screen? I’m guessing that depends on just how much The Tribe sells on DVD.


Edited by Cartman, 05 August 2008 - 17:24.


#21 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 05 August 2008 - 18:16

:lol: Ge mig 2 sekunder...

Sådär. Bättre nu?


--
Det har blivit en del remakes och uppföljare på sistone va? :D

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#22 PredaBot

PredaBot

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 2,983 posts
  • Gender:Male
  • Location:Norrrrrland

Posted 05 August 2008 - 18:26

XCCCCCCC..!

Varför la du inte till Indiana Jones och Star Trek i den här tråden när det begav sig?? Särskilt dom är ju tydliga exemple så såna filmer som dväljs i denna tråd. :D

#23 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 05 August 2008 - 19:03

:lol:

Jag tror Indy 4- och Star Trek-trådarna skapades innan denna tråd och de skulle nog vuxit ur en ganska snabbt ändå. När den här tråden skapades så hade jag främst filmer som initialt kanske inte har så mycket buzz kring sig och i slutändan kanske inte blir av alls i åtanke.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#24 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10,210 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 06 August 2008 - 11:44

Håller helt klart med XC. Dom två filmerna som nämns passar inte in i en samlingstråd utan skulle ha fått så mycket hype omkring sig i vilket fall som helst att dom förr eller senare hade vuxit ur en sådan tråd. Den här tråden passar bra till det som XC beskriver. Blir dom av och flera är intresserade kanske även dom får en egen tråd till slut. :)

Och ja XC, undertiteln till tråden passar riktigt bra. ;)

#25 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 06 August 2008 - 14:03

Britney Spears blir lesbisk mördare - Film - Expressen.se

Britney Spears som lesbisk mördare.
Det kan bli verklighet i Quentin Tarantions version av kultfilmen "Faster Pussycat! Kill! Kill!".
- Quentin är övertygad om att Britney kommer att vara fantastisk i rollen, säger en källa till Femalefirst.

Quentin Tarantino planerar en remake av "Faster Pussycat! Kill! Kill!", Russ Meyers film från 1966.
Filmen handlar om tre kvinnor som beger sig på en våldsam bilresa och tar livet av flera män på vägen. Nu hoppas Tarantiono att Britney Spears ska göra en av huvudrollerna. Britney är påtänkt för rollen som "Varla", en lesbisk strippa - och mördare.
- Quentin är övertygad om att Britney kommer att vara fantastisk. Det är perfekt. Quentin ville ha Britney klar först. Hon spelar den viktigaste rollen i filmen.

"Hon är överlycklig"

Och som det ser ut kommer Britney att tacka ja till rollen.
En källa berättar för nöjessajten att Britney är överlycklig över erbjudandet som hon ser som en nystart på karriären.
- En succéfilm som den här kan hjälpa henne att ta sig ur den mardröm hon lever i just nu. Hon är överlycklig.

...jag har lite svårt för och se QT vision här...
...men då har ju jag å andra sidan inte sett BS agera utanför en överkoeagraferad musikvideo...

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)