Jump to content

Photo

Superman / Bryan Singer=klart.


  • Please log in to reply
152 replies to this topic

#1 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 17 July 2004 - 15:39

Det här var så in i helvete otippat även om jag hört ett rykte om just det här. Jag tror inte på det här själv än... men herregud om det här händer, om det verkligen blir en superman film. Gud vad jag är glad då

http://www.aint-it-c...ay.cgi?id=17972

Edited by super85, 19 July 2004 - 05:59.

Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#2 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 17 July 2004 - 15:41

Måste dock kommentera att om Harry har fel om det här, så kommer hela den sidans trovärdighet att försvinna, det som finns kvar.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#3 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 17 July 2004 - 15:45

Och gud vad förbannad jag är då. Om detta på något sätt rubbar planerna för X3 så är det katastrof. Och det verkar det göra. :(
*Hockey och superhjältar*

#4 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 17 July 2004 - 15:47

Jag , även om jag är så entusiastisk över det här, så kan jag trösta med att det här är Harry som skriver Kermit. Jag själv litar inte helt på något innan t ex Variety har klargjort vad dealen är. T ex du minns säkert Michael Bay rykten från några veckor sen som var bara luft i stortsätt. Vi får rätt enkelt se om det här har någon grund.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#5 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 17 July 2004 - 15:49

Hoppas verkligen inte det. Om Singer ska göra Superman får han fan göra klart de filmer han hade tänkt med X-Men först. Och hur det än blir lär jag knappast se någon Stålis-film nu. :angry:
*Hockey och superhjältar*

#6 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 17 July 2004 - 15:54

Jag är väldigt intresserad av detaljerna här....fan vad intressant. Vågar Harry verkligen posta något så här stort om det är risk för att vara fejk?. Kanske han vågar, vad vet jag.

Förstår din ilska.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#7 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 17 July 2004 - 15:56

Jepp, en av mina favoritfilm-franchises är på väg att spolas ner i vasken känns det som.
Varför inte låta någon idiotregissör ta över X-Men och ta in massor av nittiotalsskurkar och låta Rob Liefeld göra storyboards också, så slipper jag iaf se trean. :P
*Hockey och superhjältar*

#8 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 17 July 2004 - 16:04

Ta det lungt här . Jag tror nog att Singer vill göra X3, och som sagt Harry kan ha fel. X-men 3 ska komma om några år , det är FOX plan, och om Singer nu gör Superman (jag kan själv tro på det här än) så kommer X3 så småningom säkert också.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#9 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 17 July 2004 - 16:07

Det är faktiskt inte så säkert. Nu är det ju bara spekulationer, men hur fan kan han ta sig an ett NYTT stort projekt före X3 som har varit på gång längre?Han ville ta det lite lugnt och göra en mindre film mellan X2 och X3 hette det. Sen när var Superman en liten film? :angry:
*Hockey och superhjältar*

#10 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 17 July 2004 - 16:13

Jag vet verkligen inte, jag vet att WB hade en lista med regissörer som de ville ha för projektet, b la Michael Bay, Singer etc, och har varit bergsäker på att Singer inte skulle ta sig an projektet för att WB har behandlat det som skit. Jobbet skulle säkert ha gett en väldans massa stålar, men regissörerna har helt enkelt inte velat jobba med WB och producenten John Peters . Nu, om det här är fallet att Singer gör Superman. Så har WB gjort någon helt fantastisk deal med både ekonomiskt och konstnärligt. "Om" säger jag fortfarande.



Det här lär klaras upp under dagen/dagarna .
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#11 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 17 July 2004 - 16:17

WB kan ha fixat en bra regissör, men samtidigt sett till att X-franchiusen går åt helvete.
Tycker det är mycket falskt om detta stämmer och om han skulle prioritera Superman före X-Men 3. Och jag tror alla DC-fans skulle känt likadant om det hade gått motsatta hållet.
Om Superman blir bra eller inte skiter jag faktiskt i. Om Singer ska göra den kan jag lova att jag inte kommer se den.
*Hockey och superhjältar*

#12 Confined Earth

Confined Earth

    Captain

  • Members
  • 483 posts

Posted 17 July 2004 - 16:25

Även om jag tycker att X-Men filmerna kunde varit bättre så tvivlar jag på att någon annan kan göra det lika bra som Bryan Singer och det just för att regisörer brukar fumla till det med superhjältefilmer och Bryan Singer har skött allt underbart bra.

Blir dock intressant med Superman om det stämmer, men tycker Singer skulle hålla sig till X-Men och låta någon annan göra mannan av stål. Men vem vet, jag kanske skulle älska Superman filmen?
Cool like Spider-Man

Is: Confined Earth
Was: Primegandur, JimPrime

#13 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 17 July 2004 - 16:28

Om Singer hade gjort klart X3 som han så starkt har indikerat att han ska göra och SEN gett sig på Superman vore det en annan femma.
Nu riskerar han att skjuta hela X-franchisen i sank om detta stämmer.

Och eftersom det är så dålig stil att utge sig för att göra en sak men sedan hoppa på något annat som gör att det första projektet som bäst blir rejält försenat känns det åt helvete. Dåligt både av WB och Singer om detta stämmer.
*Hockey och superhjältar*

#14 StarBld

StarBld

    Silent Castaway

  • Members
  • 1,397 posts
  • Location:Stockholm
  • Interests:Serier, tecknat, retro, spel, rollspel, figurspel, film, böcker och samlarprylar.

Posted 17 July 2004 - 16:32

Bra nyheter om det inte stör planerna med X3. Singer är en väldigt bra regisör och han skulle säkert kunna hantera en Superman film lika bra som han fixade X-Men filmerna, men jag tycker att han ska prioritera X3 före Superman.
HK-47: You are like a delightful random cruelty generator, master, poisoning all you touch with your presence. You are a testament to all organic meatbags everywhere.

#15 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 17 July 2004 - 16:34

Om man utgår från artikeln så prioriterar han Superman, tyvärr. Hoppas verkligen att den inte stämmer. :P
*Hockey och superhjältar*

#16 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 17 July 2004 - 16:38

Nja WB som jag älskar att basha efter att de redan en gång kört Batman-franchisen i träsket och det tagit så många år innan de räddat den, och nu med Catwoman som blir säkert en korkad skitfilm, de är ju igentligen inte boven i dramat om man nu söker en sådan. Om man ska vara arg på någon så är det väl i stortsätt just Singer,Dougherty och Harris som skrivit på (om de nu har gjort det), och säkert utan tvång.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#17 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 17 July 2004 - 16:39

Klart de har en stor del i det hela. De kontaktade väl Singer och gänget? Med flrutsättningar som när filmen ska göras osv. Om detta stämmer kan båda gå och skita ner sig. :P
*Hockey och superhjältar*

#18 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 17 July 2004 - 16:45

Jo jag respekterar dina åsikter. Men förslag om arbete är knappast något nytt i den här branchen. Man kan också tänka att om Singer väljer att göra Superman framför att fortsätta med X3 nu direkt om det är något mellan honom och FOX. Det är ett förslag, Filmbolag som gör regissörer arga är inget nytt det heller.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#19 Collecta.se

Collecta.se

    Senior Commander

  • Members
  • 261 posts
  • Location:Göteborg
  • Interests:Flickvännen,SSS, filmer, fotboll, elektronik, IT etc

Posted 17 July 2004 - 16:51

Lugna er mina kamrater!


http://www.filmdelta...&movieId=121099

#20 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 17 July 2004 - 16:52

Och de lämnar ett litet diskret förslag precis nu? Nä fy fan. Återigen om detta är sant så kastar Singer skit i ansiktet på oss X-fans som älskade hans film, och WB kommer som den stora jätten Glufs-glufs och spolar ner ett bra filmprojekt. Blä.
*Hockey och superhjältar*

#21 Confined Earth

Confined Earth

    Captain

  • Members
  • 483 posts

Posted 17 July 2004 - 16:52

Sen ska men hellst inte reagera för mycket innan man riktigt vet vad det handlar om. När Ain't It Cool News har något riktigt så kör dom gärna på med överdrifter och lite felaktig information som utfyllnad. När ifo dyker upp på fler ställen så blir det intressant.
Cool like Spider-Man

Is: Confined Earth
Was: Primegandur, JimPrime

#22 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 17 July 2004 - 16:56

Collecta.se

Gammal Info. MCG har lämnat projektet.


Kermit

Så du tror att FOX inte kan ha något att göra med att Singer eventuellt lämnar projektet?

Confined Earth

Ja , AICN har jag varnat om flera gånger i den här tråden. Men de kör inte med "utfyllnad" av den här nivån. Harry har postat saker som varit falska flera flera gånger under de åren han haft sidan. Men det här klassas inte som utfyllnad, om han har fel den här gången så blir AICN mer av ett skämt de är.
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#23 Kermit

Kermit

    Groda

  • Moderator
  • 11,890 posts
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Serier, musik, konst, teckning.

Posted 17 July 2004 - 16:56

Jag har hela tiden skrivit "om" detta stämmer är det åt helvete. Jag vet mycket väl att rykten på internet ofta tenderar att vara osanna. Därför skriver jag hela tiden med det där lilla ordet "om". :P
*Hockey och superhjältar*

#24 super85

super85

    Forward Admiral

  • Moderator
  • 4,705 posts
  • Gender:Male

Posted 17 July 2004 - 16:59

Om singer nu regisserar den här filmen, fan vad det blir "Cyberspace Krig" på olika messageboarden :cool2:
Proud member of ATNAG (Allegiance to Nolan and Goyer)
Batman Begins

2005&2008 Year of the Bat

2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns

The Dark Knight

#25 Collecta.se

Collecta.se

    Senior Commander

  • Members
  • 261 posts
  • Location:Göteborg
  • Interests:Flickvännen,SSS, filmer, fotboll, elektronik, IT etc

Posted 17 July 2004 - 17:01

http://www.eonline.c...0,16853,00.html