ARGH!/*snyft* v.3
Posted 11 December 2011 - 17:05
Du hittar v.1 här och v.2 här
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 14 December 2011 - 16:24
Det är likadant med alla hundar de har. Hon byter hund lika ofta som andra byter jackor. Inte konstigt att det första min brorsdotter gör när de skaffar hund är att tänka ut vart den ska begravas. Den här hade de ändå förvånande länge. Vanligtvis så får de bara vara med i ett par år. Sist så råkade hennes hund riva ner ett stegjärn som stod på spisen och det räkte för att den skulle avlivas.
Hade jag lyssnat på henne så hade min egen hund varit avlivad för 10 år sedan när han kissade inne.
Hunden som hon och min bror hade räddade vi innan hon han avliva honom. Men min bror kunde inte behålla den och gav bort den till en annan familj. Vad han inte visste var att hans exfru bad dem göra det och strax efter så var hunden död.
Jag trodde verkligen hon hade ändrat sig men nej, hon är forfarande likadan. Och när min brorsdotter säger att det var fe4l så svarar hon med "Förlåt att jag inte lät honom hugga bäbisen först."
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 11 January 2012 - 15:38
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 17 January 2012 - 21:47
Sabbade min filmkväll med Drive iallafall.
Edited by Crusader, 17 January 2012 - 23:05.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 25 January 2012 - 00:11
Edit: Och mina antideppresiva tog precis slut. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Skulle nästan inte förvåna mig om smärtan jag har haft i sidan nu några veckor visar sig vara något allvarligt.
Edited by Crusader, 25 January 2012 - 00:31.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 25 January 2012 - 18:38
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 27 February 2012 - 17:27
Edit: Ringde Försäkringskassan och blev inte gladare av det jag hörde. Nu får jag i efterskott men fick i förskott innan. Det betyder att jag inte får pengarna för februari fören i mitten av Mars. Hur har de tänkt sig att man ska betala sina räkningar? Eller förbokade spel.
Edited by Crusader, 27 February 2012 - 17:43.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 27 February 2012 - 17:59
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
Filmtipset | Live Long and Prosper
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 27 February 2012 - 18:36
Posted 27 February 2012 - 19:05
Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 27 February 2012 - 19:35
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 27 February 2012 - 22:24
Trist när FK gör så där.
Posted 08 March 2012 - 15:49
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 08 March 2012 - 17:31
Fasar inför när bedövningen släpper.
Crusader: CSN räknar (tror jag) på inkomsten två år tillbaka i tiden. Du kan be dem skicka blanketter så att du kan sätta ner månadsinbetalningen.
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 08 March 2012 - 18:46
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 19 March 2012 - 12:21
Får vänta på mitt nya sikte och fästen en extra dag ...
(゚、 。 7
l、 ~ヽ You can be on the right track and still get hit by a train!
じしf_,)ノ
Posted 12 April 2012 - 20:45
Datorn strulade när jag kommit hem så när jag skulle starta om vägrade den göra det utan propsade på att jag skulle boota från skiva.
OK, in med skivan, så hittar den inte den. Suck.
Öppna upp datorn och börjar koppla ur hårddiskarna, till slut gick det.
Bara böra installera om
Gjorde en fuling, istället för att formatera partitionen så installerade jag om så att gamla W7 skulle vara kvar. Inte kom jag ihåg om det fanns något som skulle vara kvar.
Så på söndag blir det att efter att ha gått igenom gamla W7 och sparat det som ska, så som backuper på spel och lite annat krafs som jag kom på att det ska nog sparas, blir det att börja om från början med att formatera partitionen och installera på nytt.
För att inte tala om alla program man ska ha också.
Just nu har jag bara installerat Firefox. Måste hitta var backupen för bokmärken och sånt ligger.
Edited by Georgia, 12 April 2012 - 20:47.
Posted 12 April 2012 - 20:51
Posted 13 April 2012 - 15:27
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 13 April 2012 - 17:57
Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 14 April 2012 - 08:55
Beviset för att intelligent liv finns i rymden är att de inte har kontaktat oss än.
Filmtipset | Live Long and Prosper
We are Apple. Lower your minds and surrender your wallets. We will add our biological and technological distinctiveness to you. Culture will adapt to service us. Resistance is futile.
Posted 19 April 2012 - 21:24
Nå, det är första gången detta hänt mig iaf. Säkert inte den sista, dock. Tur iaf att man inte lever på sitt Youtubande, som vissa gör. Det hade blivit alldeles för irriterande och alldeles för mycket jobb att försöka hålla Youtube-gudarna glada.
Thanks for submitting your videos for monetization. We have disabled monetization on the following videos because we were not able to verify that you have the appropriate commercial use rights for all included content:[/color]
- "Svensk Let's Play av Minecraft Hardcore: Säsong 4 Avsnitt 1"
Jag tar den 50-öring jag tjänar om dagen och ser glad ut istället..
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 21 April 2012 - 21:23
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 23 April 2012 - 21:49
Lägg sedan till den här förbaskade förkylningen jag fick idag och att jag ska bort tidigt imorgon så är det här verkligen botten.
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 21 May 2012 - 15:34
-Sora, Kingdom Hearts