Tävlingen är över!
Och de fyra vinnarna (samtliga med alla rätt om jag inte gjort nåt misstag, men har jag gjort det så bjuder jag på det). Med hjälp av Openoffice Calc och en virtuell tärning så kom jag fram till följande vinnare:
1) Robert Johansson (en Tron:Legacy Superpack alternativt en CD-skiva med Daft Punk)
2) Patrick Larsson (en Tron:Legacy Superpack alternativt en CD-skiva med Daft Punk)
3) Lars Carlsson (en Tron:Legacy Superpack alternativt en CD-skiva med Daft Punk)
4) Patrik Johansson (Det som blir över: Antingen ett Superpack eller CD-skivan).
Eftersom jag som sagt har tre Superpack och en CD så får de tre översta välja tills CD:n har gått. Fjärdeplatsvinnaren får det som blir över.
Samtliga vinnare kommer att få ett mail från mig under kvällen. Skulle det vara så att någon inte svarar eller faller ur så väljer jag ersättare då.
De rätta svaren (i händelse av fel, skyll på Predabot..

):
1. Dessa enorma svävande väktare över cyber-världen sprider skräck och kontroll i the Grid.
Recognizer
2. Var ett program som skapats av den ena av filmens huvudfigurer, som skulle nosa rätt på bevis för copyright-stöld i Encoms datorer.
Clu
3. Ett av världens kanske absolut största Tron-fans, som är känd för sin väldigt välgjorda cosplay-kostym. Han har synts i både dokumentärer, pratshower, och självaste South Park.
Jay Maynard : Tron-guy.
4. Är kompanjon till två av filmens karaktärer vid olika tidpunkter, och är en representation av en liten snutt information. Dess fysiska form förändras när den talar.
Bit.
5. Två oerhört talangfyllda konceptillustratörer för Tron, som annars vanligtvis är kända för att dom jobbat på filmen "Blade Runner" och serien "Inkalen".
Moebius/Jean-Renaud och Syd Mead.
6. En del av arkadspelet som inte fick plats i original-maskinen tillsammans med dom andra delarna, och därför släpptes fristående. Innehöll en av dom mest kända scenerna, där en av huvudkaraktärerna duellerar mot en fiende.
Discs of Tron.
7. Författare, regissör och skapare av det grundläggande konceptet som TRON-universumet baseras på.
Steven Lisberger.
8. Slutfras som den onda artificiella intelligensen i filmen använder i slutet av varje mening, närhelst han talar med sin skapare, som har blivit något av en ikonisk fras bland fansen av filmen.
End of line.
9. Arkadhallen som en av huvudkaraktärerna i filmen driver.
Flynn's.
10. Klassiskt Pop-band som hade med två låtar i soundtracket till originalfilmen."
Journey.
Den fråga de flesta som hade fel hade fel på: Fråga 10 (Där svaret i sådana fall blev "Daft Punk").