Tex Murphy
Posted 22 August 2004 - 19:03
Posted 22 August 2004 - 21:01
Posted 23 August 2004 - 20:23
Romanerna bygger på spelen som jag har förstått det och inte tvärtom som man skulle kunna tro. Dessa finns dock i relativt få exemplar och är hett eftertraktade av den smala skara Tex Murphy-fans som finns.
Posted 03 October 2005 - 18:27
Posted 06 December 2005 - 11:37
Jasså? Men The Pandora Directive boken släpptes ju 2 år före spelet. Samma år som Under a Killing Moon spelet kom. Fast Under a Killing Moon boken släpptes samma år som The Pandora Directive spelet.Spelen var hur bra som helst. Fullkomligt avgudade dem vid sidan av Sam & Max, DOTT, Monkey Island etc.
![]()
Romanerna bygger på spelen som jag har förstått det och inte tvärtom som man skulle kunna tro. Dessa finns dock i relativt få exemplar och är hett eftertraktade av den smala skara Tex Murphy-fans som finns.
Jag har själv Under a Killing Moon och The Pandora Directive spelen (Har letet efter Overseer men den är svår att få tag på) men de funkar inte på Windows XP så jag kan inte spela dem.
Tja, så farligt är det inte. Under a Killing Moon är lite svår att hitta och kostar ca $35 men The Pandora Directive kostar bara ca $5.Jag har hittat dom i pocket, men dom är inte billiga.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Posted 06 December 2005 - 14:52
Jasså? Men The Pandora Directive boken släpptes ju 2 år före spelet. Samma år som Under a Killing Moon spelet kom. Fast Under a Killing Moon boken släpptes samma år som The Pandora Directive spelet.
Spelen var hur bra som helst. Fullkomligt avgudade dem vid sidan av Sam & Max, DOTT, Monkey Island etc.![]()
Jag har själv Under a Killing Moon och The Pandora Directive spelen (Har letet efter Overseer men den är svår att få tag på) men de funkar inte på Windows XP så jag kan inte spela dem.
Tja, så farligt är det inte. Under a Killing Moon är lite svår att hitta och kostar ca $35 men The Pandora Directive kostar bara ca $5.Jag har hittat dom i pocket, men dom är inte billiga.
Begagnade eller?
Posted 06 December 2005 - 15:16
Jag har OverseerJag har själv Under a Killing Moon och The Pandora Directive spelen (Har letet efter Overseer men den är svår att få tag på) men de funkar inte på Windows XP så jag kan inte spela dem.