Filmturnering diskussions tråd
Posted 11 February 2005 - 12:57
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 13 February 2005 - 18:40
Posted 13 February 2005 - 23:27
Irriterande att Blair Witch Project rök!
Nästa rond:
The Others vs Dark Water
Två av mina absoluta favoritskräckisar!
Edited by Johannes NA, 13 February 2005 - 23:27.
Posted 14 February 2005 - 01:43
Posted 14 February 2005 - 11:20
Posted 14 February 2005 - 13:20
Den har ju Viggo som Lucifer och Christopher Walken som Gabriel.
**skakar klentroget på huvudet** Dark City är ju en lättviktare i sammanhanget. Folk kan inte ha sett God's Army. **mummel mummel**
Edited by Sir-L, 14 February 2005 - 13:47.
Posted 14 February 2005 - 14:15
Filmturneringen sätter altid fart på folks känslor
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
Posted 14 February 2005 - 16:13
Jag har inte sett cube, vad handlar den om?
En grupp människor med väldigt olika personligheter är av någon mysktisk anledning instängda i ett fyrakantigt rum. Snart upptäcker dom att varje vägg har en ingång till ett annat fyrkantigt rum osv osv. Helt enkelt en stor jäkla labyrint med tusentals rum varav vissa innehåller dödliga fällor. Har sett att det finns en två också, nån som vet om den är lika bra?
Posted 14 February 2005 - 18:45
Posted 14 February 2005 - 19:37
okej, får se om jag kanske ska ladda hem den.Jag har inte sett cube, vad handlar den om?
En grupp människor med väldigt olika personligheter är av någon mysktisk anledning instängda i ett fyrakantigt rum. Snart upptäcker dom att varje vägg har en ingång till ett annat fyrkantigt rum osv osv. Helt enkelt en stor jäkla labyrint med tusentals rum varav vissa innehåller dödliga fällor. Har sett att det finns en två också, nån som vet om den är lika bra?
Posted 16 February 2005 - 22:56
Posted 16 February 2005 - 23:11
Finns en trea också (tror jag), har inte sett dem. Fler borde se iaf den första. En riktig liten kultrulle.
En trea? Helt äsker p ådet?
Hallå! Kan nån som har sett The Others eller Dark Water avgöra så vi kan gå vidare!
![]()
Avgjort....
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 19 February 2005 - 09:55
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 19 February 2005 - 10:29
Hur i @£$€\??* (läs "hela sjuttsiken") kunde Dark City slå ut God's Army (The Prophecy)???????????????????
**skakar klentroget på huvudet** Dark City är ju en lättviktare i sammanhanget. Folk kan inte ha sett God's Army. **mummel mummel**
Man kanske bara skulle få rösta om man sett bägge filmerna...
Posted 19 February 2005 - 11:09
Posted 19 February 2005 - 11:12
Posted 19 February 2005 - 11:14
Posted 20 February 2005 - 01:24
Posted 21 February 2005 - 01:18
Hur i @£$€\??* (läs "hela sjuttsiken") kunde Dark City slå ut God's Army (The Prophecy)???????????????????
Man kanske bara skulle få rösta om man sett bägge filmerna...
Naturligtvis ska det fungera så. Har man inte sett båda, så ska man rösta blankt.
Jo, men det är ju ganska subjektivt egentligen. I såna här turneringar får man nog acceptera det. Finns nog många som t. ex tycker Blade är bättre än Blade Runner, tyvärr.
Men för tjyven! Vi snackar GOD'S ARMY här, coolare story får man leta efter, änglar som krigar. Dark City är inte så pjåkig heller, men ändååååå!
Jösses, där har man för att man bor i en demokrati. Fram för mandatoriellt (eller vad det heter) skolvisning av God's Army (med påtvingad hjärntvätt).
[Edit] Man stvaar ju som en krtata
Edited by Sir-L, 21 February 2005 - 01:21.
Posted 21 February 2005 - 22:10
och terminator som står sist vilken del är det, vi har ju röstat om en av filmerna.
Jag brukar inte titta på så mycket filmer, gillar tv-serier bättre.
Edited by GaterGirl, 21 February 2005 - 22:18.
Posted 22 February 2005 - 18:44
Terminator blev till Terminator 2
EDIT : OBS !!!!!!!!!!!!!!!!!
Femte Elementet stod med 2 gånge så därför tog jag ind Clockwork Orange i tävlingen igen för att också vara Zaphod till lags
Georgia du kan ändra rösten
Och Terminator er Terminator 2
Dette er vad jag postet i röst tråden
Posted 26 February 2005 - 09:21

Posted 26 February 2005 - 09:39
Posted 26 February 2005 - 11:01

This topic is locked