Jump to content

Photo

First Wave

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 shakazed

shakazed

Cadet Fourth Year

• Members
  • 25 posts

Posted 19 July 2005 - 21:56

Finns first wave på dvd eller var sjutton kan man få tag på serien? Har letat som en galen banan. Skulle verkligen vilja se den från början till "slut".

#2 SavedByZero

SavedByZero

Fleet Captain

• Members
  • 1,173 posts
  • Interests:musik, film TV böcker, fotboll. ishockey, fri idrott<br />Allt som har med SF att göra.....<br />Arthur.C.Clarke<br />Isaac Asimov<br />Greg Bear<br />Peter Nilsson<br />Clifford D Simak<br />Poul Anderson<br />mm<br />-----<br />Babylon 5<br />Star Trek- alla<br />Firefly<br />Lost<br />The 4400<br />Arkiv X<br />MilleniuM<br />Surface

Posted 19 July 2005 - 22:42

Har letat oxå men det verkar inte finnas nån utgåva på svenska, men här hittade jag nått på Ebay ... 1 dag o 4 tim kvar att bjuda, 19/7 23.45.. frågan är om de är en officiell utgåva eller "hembränd" Hittade inget på IMDB iallafall om nån dvd- utgåva...
"It's a whole new world."
"Laura Daughtery" -Surface
My name is John Loengard. I'm recording this because we may not live through the night. They're here, they're hostile, and powerful people don't want you to know about it. History as we know it is a lie ......
"John Loengard"-Dark Skies
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
"Jack Bauer"-24

#3 Robert Jonsson

Robert Jonsson

Love Cthulhu

• Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 20 July 2005 - 07:37

Det är med största sannolikhet en sk. bootleg.
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«