Spidde, jo, jag hade testat FF7 för läääänge sen, men då tyckte jag inte riktigt det var något för mig, jag var en FPS-nörd, om man säger så.
Hade FF7 på burken för några månader sen, men efter en formatering försvann allt (jag som var ute ur Midgar och allt...) Sen kom ju då filmen och suget väcktes igen. Så jag ...hrm... skaffade det igen förra helgen, är nu i staden där Aeris(namn är inte min starka sida

) växte upp. Dock bara lvl 35-36, så ska gå ur staden och leta monster för fullt
Sen fick jag reda på att det fanns en liten animefilm som utselar sig innan FF7 typ igår eller nåt, när jag kollade runt på undertexter.se lite:P
Gick lite off topic där, men vad tusan, FF7 är värt att gå off-topic för
Man kanske ska pröva på Zelda-spelen man har till NES lite, var likaså FF7 en stil som inte förr mig på läppen, men se bara vad som hände med FF7
GAH, nu är jag hemma, ska börja skissa upp loggan, sen antingen pka snowboard i spelet (något som är verkligt svårt, då det buggar sig och går i Warp 10 för mig

) eller så ska man se på Advent Children för.. ja... 100e gången
orka att spoilertagsen inte funkar... aja, får väl låta lite mystisk med detta då, så man inte avslöjar för mycket för de som inte sett filmen än
Jag älskar slutstriden, mååånag spetsiga saker

Är det måhända hans ultimata limitbreak i FF7?
Edited by Hofling, 30 September 2005 - 14:41.