Jump to content

Photo

Dan-Arsels presentation

• Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 Dan-Arsel

Dan-Arsel

Cadet First Year

• Members
  • 6 posts

Posted 18 October 2005 - 22:17

Hej hej.

Jag är grabb på sjutton bast. Jag tycker World of Warcraft är jättekul. Jag spelar World of Warcraft varenda dag. Jag spelar World of Warcraft på morgonen innan gymnasiet, och jag spelar World of Warcraft när jag kommer hem från gymnasiet. Ibland spelar jag World of Warcraft i gymnasiet. Jag har en level 58 rouge, en level 60 paladin och en level 47 druid på World of Warcraft.

Jag går media-linjen på gymnasiet. Då får man ha spel på sitt konto, och då kan jag spela World of Warcraft. Jag tror jag är bra på World of Warcraft. I alla fall så tycker spelarna som jag slåss mot på World of Warcraft att jag är det.

Jag tycker Electric Banana Band är ett jättebra band. Jag brukar lyssna på dem när jag spelar World of Warcraft. Jag sjunger deras låtar i duschen också. Ibland i duschen så låtsas jag att jag är en av mina gubbar på World of Warcraft, det tycker jag är jättekul det också.

I framtiden vill jag jobba med World of Warcraft. :wub:
"mummel"

#2 Snälle Hulken

Snälle Hulken

Rear Admiral

• Moderator
  • 3,861 posts
  • Interests:Mest Science Fiction och skräck/splatter/gore

Posted 18 October 2005 - 22:21

tjena dan-arsel! kul att du ville ansluta dig till oss här på sci-fi nytt! du verkar gilla wow :)
The sky's the limit.

Jon var namnet:

#3 Marie Morot

Marie Morot

Deputy Admiral

• Members
  • 10,069 posts
  • Interests:fantasy noir
    cyberpunk
    crime
    shapeshifters
    vamps

Posted 18 October 2005 - 22:26

Jag gissar att du gillar WoW litegrann ... du antyder iaf det. ;)

Välkommen hit! :)

Du hade lite svårt att hitta på ett bra namn när du reggade dig? :unsure:
Support your local search and rescue unit - get lost.

#4 Dan-Arsel

Dan-Arsel

Cadet First Year

• Members
  • 6 posts

Posted 18 October 2005 - 22:27

För någon vecka sen blev jag uppringd av Blizzard Stockholm. Det är Stockholms del av företaget som gjort World of Warcraft - Blizzard. Jag vann deras medlemslotteri, så då fick jag en t-shirt och 6 månaders gratis prenumenation på World of Warcraft. Så jag är en ganska känd World of Warcraft-spelare. Snart får jag speltiden från World of Warcraft och t-shirten med World of Warcraft-tryck.
"mummel"

#5 GaterGirl

GaterGirl

never bore your audience

• Aktiv member
  • 8,323 posts
  • Interests:Luleå Hockey. Sci-Fi. Tv-serier. Tv-spel. Fiska. Sällskapsspel. Photoshop. Fan-art. Grafik.

Posted 18 October 2005 - 22:28

Hej Dan.
Nikola Tesla "All the subtlety of brain surgery with a chainsaw." ~ Sanctuary 2007-2011  Parker - how did you know? Non-sequential serial numbers? My favorite. (parker får pengar i julklapp) "the ho ho ho job - leverage"Sofia Sorto - "Who are you, messere?", Ezio - "Only the most interesting man in your life." Assassins Creed - Revalations I will, I very much I will. - dr Julia Ogden, Murdoch Mysteries <p>Luleå Hockey  Murdoch Mysteries  Stargate SG-1  Jonathon Young  Nikola Tesla  Tv-serier

#6 Aztecface

Aztecface

Commodore

• Members
  • 1,336 posts

Posted 18 October 2005 - 22:40

Välkommen.
"There once was a man from Nantucket..."

#7 Georgia

Georgia

Synthare

• SuperMod
  • 15,336 posts
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Posted 18 October 2005 - 22:49

Hej Dan och välkommen hit.
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.

#8 Forever Xena

Forever Xena

Warrior Princess

• Moderator
  • 10,223 posts

Posted 19 October 2005 - 07:46

Välkommen hit :)

Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares

For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.

If you're going through hell, keep going.Winston Churchill

Combat Information Center

Min avatar samling

#9 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 19 October 2005 - 07:54

Välkommen

fqq5BYam.jpg

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)

#10 SavedByZero

SavedByZero

Fleet Captain

• Members
  • 1,173 posts
  • Interests:musik, film TV böcker, fotboll. ishockey, fri idrott<br />Allt som har med SF att göra.....<br />Arthur.C.Clarke<br />Isaac Asimov<br />Greg Bear<br />Peter Nilsson<br />Clifford D Simak<br />Poul Anderson<br />mm<br />-----<br />Babylon 5<br />Star Trek- alla<br />Firefly<br />Lost<br />The 4400<br />Arkiv X<br />MilleniuM<br />Surface

Posted 19 October 2005 - 09:51

Välkommen hit :)
"It's a whole new world."
"Laura Daughtery" -Surface
My name is John Loengard. I'm recording this because we may not live through the night. They're here, they're hostile, and powerful people don't want you to know about it. History as we know it is a lie ......
"John Loengard"-Dark Skies
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
"Jack Bauer"-24

#11 Kizmiaz

Kizmiaz

Wanderer of the Wastes

• Aktiv member
  • 1,880 posts

Posted 19 October 2005 - 19:27

Wow! :P
../l、 Getting old is when a narrow waist and a broad mind change places!
(゚、 。 7
 l、 ~ヽ You can be on the right track and still get hit by a train!
 じしf_,)ノ

#12 Snälle Hulken

Snälle Hulken

Rear Admiral

• Moderator
  • 3,861 posts
  • Interests:Mest Science Fiction och skräck/splatter/gore

Posted 20 October 2005 - 17:36

För någon vecka sen blev jag uppringd av Blizzard Stockholm. Det är Stockholms del av företaget som gjort World of Warcraft - Blizzard. Jag vann deras medlemslotteri, så då fick jag en t-shirt och 6 månaders gratis prenumenation på World of Warcraft. Så jag är en ganska känd World of Warcraft-spelare. Snart får jag speltiden från World of Warcraft och t-shirten med World of Warcraft-tryck.

vad coolt! tänk att bli uppringd av blizzard stockholm! :D
The sky's the limit.

Jon var namnet: