så såg vi den för några dagar sen hos en kompis. jag tror aldrig jag blivit så skrämd av en film! jag menar evil dead, night of the living dead etc. skräms jag inte av, men de är ju också övernaturliga, vilket den här inte var (inte så mycket iaf
så på vägen hem är det en backe upp till gatan jag bor på. backen går först parallellt med vägen upp ca 50 m och vänder sedan i en U-sväng och fortsätter sedan 50 m till. precis vid u-svängen är det ett gammalt hus med någon bod som såg precis ut som huset i filmen! och det stog läskiga gubbar bakom varenda träd! skyndar på stegen rejält, och kommer tillslut hem.
så när jag lagt mig kommer jag på att jag ska hämta ipod-sladden så att jag kan lyssna i laptopen (obekvämt med hörlurar i sängen), men råkar stänga dörren till mitt rum så att det blir helt mörkt. visst gömmer han sig i dator-rummet någonstans... jag lyckas ta mig tillbaka och bestämmer mig efter ett tag att sova.
på morgonen vaknar jag av att någon sågar utomhus... *eeeiirr*
det var helt klart den läskigaste film jag sett, men den var också enormt bra. någon annan som har varit med om något liknande?
Edited by Thrai, 03 November 2005 - 18:10.