Jump to content

Photo

Ang. spelturneringen

• This topic is locked This topic is locked
7 replies to this topic

Poll: Vilka spel ska vara med? (10 member(s) have cast votes)

Defender of the Crown

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.

Paper-boy

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.

Giana Sisters (frågan ligger i om det får vara med eftersom det är en klon av Mario och inget eget spel)

Vote

#1 Snälle Hulken

Snälle Hulken

Rear Admiral

• Moderator
  • 3,861 posts
  • Interests:Mest Science Fiction och skräck/splatter/gore

Posted 09 November 2005 - 17:26

eftersom flera frågor i speltråden har uppstått har jag gjort omröstningar om dessa, så att inga blir missnöjda med reglerna (även om det är jag som bestämmer dom i slutändan :evil: )
andra spel som typ super mario och grim fandago som inte är direkt science fiction/fantasy men ändå innehåller (frekvent) overkliga saker, låter jag vara med. annars kan det bli svårt att säga vad som exakt är science fiction/fantasy. denna tråd är även tillägnad alla andra förslag och grejor till turneringen och nomineringarna :)
The sky's the limit.

Jon var namnet:

#2 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 09 November 2005 - 17:45

Vad är Paper-boy? Ville blankrösta på den frågan med får bara felmeddelande då. :upset:

fqq5BYam.jpg

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)

#3 Snälle Hulken

Snälle Hulken

Rear Admiral

• Moderator
  • 3,861 posts

Posted 09 November 2005 - 18:46

kizmias länkade hit
det verkar ju vara ett arkad-spel, vilket jag själv inte tycker ska vara med i turneringen, men det är ju upp till er.

det verkar ju redan nu rätt så avklarat, men jag låter den stå öppen till fredag (om jag är hemma något på kvällen, annars får den stå uppe en natt till :P )
The sky's the limit.

Jon var namnet:

#4 Erika

Erika

Senior Commodore

• Aktiv member
  • 2,783 posts
  • Interests:Böcker, serier, film, TV-serier, TV-spel m.m.

Posted 09 November 2005 - 21:24

Det förekommer en del overkliga saker i Paperboy, bl. a. en viss Döden som vill mer än gärna sätta stopp för tidningsutdelandet. ;) Fast å andra sidan kanske Paperboy är malplacerad. Paperboy finns också i flera olika versioner, den jag nominerade släpptes till NES (har för mig att det även finns en PC-variant av samma version).

#5 Snälle Hulken

Snälle Hulken

Rear Admiral

• Moderator
  • 3,861 posts

Posted 09 November 2005 - 21:37

ok, eftersom du verkar vara den enda som vet vad det är för spel är paper boy upp till dig :)
The sky's the limit.

Jon var namnet:

#6 Erika

Erika

Senior Commodore

• Aktiv member
  • 2,783 posts
  • Interests:Böcker, serier, film, TV-serier, TV-spel m.m.

Posted 09 November 2005 - 21:47

ok, eftersom du verkar vara den enda som vet vad det är för spel är paper boy upp till dig :)

Vi kan slänga ut den ur spelturneringen, den är nog malplacerad i det här fallet.

#7 Snälle Hulken

Snälle Hulken

Rear Admiral

• Moderator
  • 3,861 posts

Posted 09 November 2005 - 22:27

okaj, då gäller det bara defenders of the crown och giana sisters
The sky's the limit.

Jon var namnet:

#8 Snälle Hulken

Snälle Hulken

Rear Admiral

• Moderator
  • 3,861 posts

Posted 18 November 2005 - 00:26

ni får verkligen ursäkta mitt segande :blush: nu gäller som så att varken giana sisters eller defenders of the crown får vara med då det blivit nedröstade. ska försöka fixa resten av turneringen så fort som möjligt :)
The sky's the limit.

Jon var namnet: