Charmed
Started by Danzleiy, Feb 11 2006 19:17
4 replies to this topic
Posted 11 February 2006 - 19:17
Är det någon här som har nån aning om när tv3 ska sända dom nya avsnitten av förhäxad?
Posted 11 February 2006 - 20:29
Nej inte en aning men jag kan säga det att dom är bra. De ska nu visa avsnitt 14 av sesong 8 i morgon söndag. Ska bli intressant att se det då de inte har visat något svsnitt på ett par veckor (uppehåll i två söndagar). Vet faktiskt inte ens om TV3 ska visa dem. Har hört något om stt de inte ska visa de nya avsnitten men det stämmer kanske inte.
Posted 11 February 2006 - 20:33
Nej inte en aning men jag kan säga det att dom är bra. De ska nu visa avsnitt 14 av sesong 8 i morgon söndag.

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 11 February 2006 - 22:27
Och jag kan säga att avsnitten inte är bra.men jag kan säga det att dom är bra.
Tur att det är sista säsongen, även om förra verkligen borde varit det.
När de kommer på Tv3 har jag ingen aning om.
Posted 12 February 2006 - 09:54
Jag har ingen aning...jag är ett gammalt Charmed-fan men blev ganska besviken på förra säsongen, och ännu mer besviken på att de bestämde sig för ännu en säsong...jag tycker inte den verkar speciellt bra. I och för sig har Charmed alltid haft den där lite smådåliga B-känslan men säsong 8 känns sämre än någonsin...Om de börjar sända säsong 8 här kommer jag förstås att titta i alla fall, även om det är uselt...Säsong 7 slutade så att det kunde ha varit ett hyfsat slut, så jag kan förstå om TV3 beslutar sig för att inte ta in säsong 8...speciellt om den nya säsongen inte går bra i USA. Serien hade nog inte behövt en säsong till...men jag måste ju veta hur det slutar...
With great power comes great responsibility. This is my gift and my curse. I am Spider-man.
last.fm Filmtipset
last.fm Filmtipset