X-Men-pocketen
Started by Erika, Jul 21 2006 21:37
9 replies to this topic
Posted 21 July 2006 - 21:37
Den har ju släppts nu (i alla fall finns den på Adlibris), är det någon som har köpt den och som har en kommentar?
Posted 21 July 2006 - 22:54
Jag beställde den för ett par dagar sedan, och bör få den i början av veckan. Återkommer med kommentarer.
I love the smell of napalm in the morning
Posted 22 July 2006 - 17:46
Grymt bra serieurval!
En serietidning i handen, en glass i munnen och Depeche Mode i stereon = en skön sommarkväll
Chris Claremont, Scott Lobdell, Fabian Nicieza, Grant Morrison och Joss Whedon skriver X-Men BÄST!
"I caught a glimpse now it haunts me"
Chris Claremont, Scott Lobdell, Fabian Nicieza, Grant Morrison och Joss Whedon skriver X-Men BÄST!
"I caught a glimpse now it haunts me"
Posted 23 July 2006 - 12:34
Ett givet köp direkt jag såg den i butiken! Finns inte mycket att klaga på när det gäller serierna som sagt. Perfekt läsning i sommarvärmen. Hoppas innerligt att det kan komma fler pockets i den här stilen!
Jag tycker inte om att prata om tvångstankar men jag kan inte låta bli.
Posted 30 July 2006 - 14:51
Nej, urvalet var det inget fel på, men ska det vara så svårt att ordentligt på framsida eller försättsblad skriva ut vad det handlar om för historia? Jag vill minnas att Jannes vanliga överflöd av punkter och utroptstecken var med här också, vilket störde mer på den fina Spider-Man med hård rygg, men irriterar även här.
Överhuvudtaget är jag väldigt besviken på dom här svenska samlingarna, till den grad att jag inte ens förmår mig köpa. Det kanske kan tyckas vara detaljer, men om förlaget bryr sig om detaljerna blir helheten mycket bättre.
Överhuvudtaget är jag väldigt besviken på dom här svenska samlingarna, till den grad att jag inte ens förmår mig köpa. Det kanske kan tyckas vara detaljer, men om förlaget bryr sig om detaljerna blir helheten mycket bättre.
Stolt medlem av the Riley Finn Appreciation Society
Posted 02 August 2006 - 22:08
Köpte den idag och tycker att det är ett mycket bra initiativ. Mycket X-men för en billig penning. Sedan är det ju inte i ett favorit format direkt, hade gärna färglagt sidorna också. Men hellre det här än ingenting särskilt med tanke på det vettiga priset....
Posted 03 August 2006 - 20:25
Köpte den idag och blev lite förvåndad att den var svart och vit... är färg tryck så mycket dyrare?
Sedan varför börja med Dark Phonex saga... vore det inte mer naturligt att börja med Phonex sagan.... typ x men nr 100 någonting.
Sedan varför börja med Dark Phonex saga... vore det inte mer naturligt att börja med Phonex sagan.... typ x men nr 100 någonting.
Edited by rehnvall, 03 August 2006 - 20:26.
Posted 29 August 2006 - 14:52
Fick den igår och måste säga att Egmont hittat rätt när det gäller formatet den här gången. Mycket bättre papper än i t.ex. Spidde-pocketen som kom för några år sedan. Att det är svart-vitt stör inte mig allas. Mer sånt här!