Jag vet att det talar emot mitt tidgare uttalande om tillgång och marknadsföring, men ibland är det bara häftigt när något släpps i en liten eller speciell upplaga.
Jag förstår hur du menar - trots det paradoxala. Det är bra om det når ut brett, men exklusivitet gillas.
Bortom är ändå i en hyfsad upplaga gentemot andra av de mindre rollspelen på marknaden. Det är inte som DoD, EON eller Mutant: Undergångens arvtagare, men jag tror definitivt den är större än t.ex. Noctum och Hammarne och trollspöet. Säljer Bortom slut kommer givetvis fler tryckas upp.
Mina första spontana intryck är bara av positiv natur. Jag tycker att boken har rätt storlek, fint typsnitt, läckra och passande illustrationer. Den luktar nytryckt (viktigt
) och det är med, som ett barns förväntan på julafton som jag ser fram emot att få sjunka ner i min fotölj och läsa lite mer ingående samt att framöver få spela det.
Mycket bra första intryck skulle jag säga!
Jag återkommer givetvis med mer feedback allteftersom. 
Ser fram emot det! Trevlig (skrämmande?) läsning!
Rapport från Göteborg:
Boken finns inte inne på SF-bokhandeln och det fanns ingen notering i datorn om när den skulle komma.
Ytterst tråkigt - särskilt när den finns i de andra butikerna. Verkar skumt att Göteborg inte fått den då... Men jag hoppas du tar upp det med den ansvariga då denne återvänder till jobbet!
Enligt SF-Bokhandelns sida för Bortom så finns den i lager, enbart i Sthlm's butiken samt via postorder. Inte i GBG och Malmö butikerna.
SF-Bokhandelns hemsida uppdateras varje natt - och då jag kom hem nu i natt så visade den att Malmö-butiken hade den, så det var en uppdateringsfråga bara.
Nu har hemsidan också listat infon om spelet som jag skickade in.
Jag glömde bort att berätta att jag "lobbade" lite för Bortom när jag köpte mitt ex.
Oh! Gratisreklam FTW, verkligen! Det finns inget bättre sätt att få information spridd genom word of mouth, så jag tackar djupt för det!
Hade jag bara fått boken i handen hade jag kunnat lobba för den jag med och hade jag träffat ngn ansvarig hade jag föreslagit en framträdande skyltning för den också... 
Jag gillar den idén och hoppas Göteborgsbutiken får in den snart.
Jag vet också att Collector's Point i Umeå också har fått in boken nu.