Hur superhjältar skulle rösta...
Posted 09 November 2006 - 20:33
Även om jag är av mer Green Arrow-typen så har Batman klart bästa inställningen.
http://daveslongbox....de-is-your.html
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
Posted 09 November 2006 - 20:42
Way to go Batman
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005
* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<< >>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 10 November 2006 - 00:56
I *heart* Batman.
Posted 15 December 2006 - 08:56

I do not always think I'm right, I do not have a problem admitting I'm wrong, and I don't consider my opinion to be "fact". If I don't write IMO in front of everything I say or I don't tuck my tail between my legs everytime someone disagrees with me it's simply cause...I mean what I say. I don't say something unless I believe it to be true. So if someone tries to police my opinion or pick an arguement over something trivial all I'll simply say is "read the fine print" I also don't care If I make a grammatical or spelling error. Thank you, have a nice day, Hakuna Matata, Live long and Prosper.
Posted 17 December 2006 - 21:48
Batman Begins
2005&2008 Year of the Bat
2005 Evil feared the Knight, 2008 The Dark Knight Returns
The Dark Knight
Posted 17 December 2006 - 22:32
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 18 December 2006 - 14:07
Vill bara påpeka att Green Arrow inte alls är "soft on the drugs", han tog det väldigt hårt när hans sidekick visade sig vara en knarkare, och han brukar ha ett extra ont öga till knarklangare också.
Posted 17 January 2007 - 04:30
Men orsaken att hela Lex blir president grejen inträffade var för att Superman sa att han alltid kommer lyda USAs presidents order till 100%. Förutom Lex som president så har Superman alltid stöttat och litet på regeringen så jag tycker att mycket av den delen stämde inte alls.
Men Spider-Man är rätt på det.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts