Jag bestämde mig därför att sälja av lite serietidningar och böcker igen. Förr har jag använt Tradera, som är jobbigt tråkigt och ingen garanti för att man får något sålt. Så istället så har jag bestämt mig för att testa att slänga upp en webshop. Funkar det inte så har man ju inte förlorat någonting. Funkar det så är det ju bra..
Inte så mycket inlagt än. Har bestämt mig för att "bara" lägga upp 25 artiklar om dagen från och med idag för att sprida ut det hela.
Kommande grejer: 200-300 Star Trek-böcker och annat kul på boksidan, en massa amerikansk Marvel på serietidningssidan.
Har nära 10 000 böcker hemma, men en del skall jag behålla. Serietidningarna har jag aldrig orkat räkna, men det är en bra bunt kartonger.
När det gäller priset så har jag bestämt mig för att standardisera det hela. Detta innebär givetvis att en del kommer att vara "för" dyrt, medan annat blir för billigt, så det jämnar nog ut sig i slutändan.
Angående designen så har jag inte orkat arbeta alltför mycket på det (finns miljoner med grejer man skulle behöva göra.. Orka..!..
adress: http://shop.scifinytt.se