Hoppas inte det. Jag vill se säsong 2 introt.
Heh, explosivt avsnitt.

Daniel var så jäkla cool med en pistol i ena handen och ett gevär i andra.

Glömde komentera det igår när han hade 2 pistoler.
Hahah, Jack och Master Bra'tac.

De scenerna var obetalbara. När Master Bra'tac slog Jack på näsan och när han berättar hur de ska förstöra sköldarna och Jack bara kastar ner 2 granater.
Men vart tog Apophis och Klorel vägen? Säg inte att de kunde åka hem genom den där teleport grejen? Snacka om nödlösning isåfall.
Underbar scen i slutet när de alla återförenades och hur glad Jack blev. (Varför tänkte ingen på att hela Daniel innan?)
Lite konstigt att de inte verkade så berörda vid tanken på Daniels död. För i avsnittet när de trodde han var död så var de helt förstörda. Kanske hade de bara inte tänkt på det efter allt som hänt nu eller kanske var det anorlunda för att Daniel dog för att rädda Jorden?
Iallafall så blev de glada att se att han levde.
Och Samuels som ville fly till Alpha base. Älskade minen han fick när han inte fick fly.

OCH den han fick när han såg att Jordens mäktigaste vapen inte hade en chans mot deras skepp. Den idioten som inte trodde att Goa'uld var något större hot.

Önskar bara att jag fått se den idiotiska Senatorns min också.
Så... nu är Jorden säker igen. Iallafall för tillfället.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts