FINAL!!!
Nu står dem där. Tre kombatanter som kämpat, lirkat och lockat sig fram till final. Nu väntar den ultimata utmaningen - en sista strid fylld med blod, svett och tårar så skall en vinna den ultimata äran och två tvingas se sig (efter 6 tuffa ronder) som besegrade. Alltså: 3 vinjetter, och alla medlemmar på forumet har 1 röstsedel att lägga på endera vinjetten.
Observera att det är bara vinjetten som tävlar - resten av serien lämnas därhän.
Här kommer det nya in... Ni röstar inte i tråden utan skickar ett PM till vårt opartiska (och supervackra) medarbetare Capshaw. Skriv vilken serie ni röstar på i ämnesraden i PM:et.
Varje duell tar också längre tid på sig. Från och med nu har ni tre dagar på er att rösta i varje duell. Är röstsammanräkningen oavgjord kommer kanske en utslagsröst efterfrågas. Vem som helst utom dagens röstsammanräknaren kan lägga utslagsröst.[/i]
Observera att detta är endast en röstningstråd, kommentarer, frågor och andra typer av inlägg hänvisas till turneringsledarna (XC & Sentinel of Dreams) och/eller diskussionstråden
Final duell:
☻ Doctor Who 2005 (Sök: Sidekiq)
☻ Firefly (Sök: Sidekiq)
☻ Stargate Atlantis (Sök: Sidekiq)
Turnering: Tidernas Vinjett
Started by XC, Jul 28 2007 17:32
1 reply to this topic
Posted 28 July 2007 - 17:32

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 01 August 2007 - 10:49
Härmed förklarar jag och XC tävlingen över!
Vinnare blev...
Just det, Firefly stod som obesegrad segrare då väl tävlingsdammet lade sig. Men Stargate: Atlantis kämpade väl och hamnade endast en röst från Firefly. Vinjetten för Doctor Who fick dock känna sig akterseglad av de båda andra. (
Prispallen blev med andra ord:
Diskutera gärna resultatet här! Vann rätt vinjett? Vem borde ha vunnit? Fram med era åsikter!
Vinnare blev...
Just det, Firefly stod som obesegrad segrare då väl tävlingsdammet lade sig. Men Stargate: Atlantis kämpade väl och hamnade endast en röst från Firefly. Vinjetten för Doctor Who fick dock känna sig akterseglad av de båda andra. (
Prispallen blev med andra ord:
- Firefly (+6)
- Stargate Atlantis (-1)
- Doctor Who 2005 (-3)
Diskutera gärna resultatet här! Vann rätt vinjett? Vem borde ha vunnit? Fram med era åsikter!
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«

This topic is locked