Jump to content

Photo

Turnering: Tidernas Vinjett

• This topic is locked This topic is locked
1 reply to this topic

#1 XC

XC

«Thundermoose.»

• Admin
  • 19,025 posts
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 28 July 2007 - 17:32

FINAL!!!

Nu står dem där. Tre kombatanter som kämpat, lirkat och lockat sig fram till final. Nu väntar den ultimata utmaningen - en sista strid fylld med blod, svett och tårar så skall en vinna den ultimata äran och två tvingas se sig (efter 6 tuffa ronder) som besegrade. Alltså: 3 vinjetter, och alla medlemmar på forumet har 1 röstsedel att lägga på endera vinjetten.

Observera att det är bara vinjetten som tävlar - resten av serien lämnas därhän.

Här kommer det nya in... Ni röstar inte i tråden utan skickar ett PM till vårt opartiska (och supervackra) medarbetare Capshaw. Skriv vilken serie ni röstar på i ämnesraden i PM:et.

Varje duell tar också längre tid på sig. Från och med nu har ni tre dagar på er att rösta i varje duell. Är röstsammanräkningen oavgjord kommer kanske en utslagsröst efterfrågas. Vem som helst utom dagens röstsammanräknaren kan lägga utslagsröst.[/i]

Observera att detta är endast en röstningstråd, kommentarer, frågor och andra typer av inlägg hänvisas till turneringsledarna (XC & Sentinel of Dreams) och/eller diskussionstråden

Final duell:

Doctor Who 2005 (Sök: Sidekiq)

Firefly (Sök: Sidekiq)

Stargate Atlantis (Sök: Sidekiq)

fqq5BYam.jpg

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)

#2 Robert Jonsson

Robert Jonsson

Love Cthulhu

• Aktiv member
  • 14,154 posts
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Posted 01 August 2007 - 10:49

Härmed förklarar jag och XC tävlingen över!

Vinnare blev...

Just det, Firefly stod som obesegrad segrare då väl tävlingsdammet lade sig. Men Stargate: Atlantis kämpade väl och hamnade endast en röst från Firefly. Vinjetten för Doctor Who fick dock känna sig akterseglad av de båda andra. (

Prispallen blev med andra ord:
En fullständig lista över samtliga deltagares rankning kommer också sammanställas så småningom.

Diskutera gärna resultatet här! Vann rätt vinjett? Vem borde ha vunnit? Fram med era åsikter!
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«