Spindeln gör det goda godare
Started by spidercrazy, Dec 15 2007 15:09
4 replies to this topic
Posted 15 December 2007 - 15:09
Kolla vad som dök upp i affären den här veckan! Två storlekar (kan finnas fler, har inte kollat stormarknaderna i Norrköping ännu). Har inte sett någon butiksreklam - ser ni något så hojta!
Posted 15 December 2007 - 15:44
Hej Spidecrazy! Det var länge sen
När jag var hemma i Norrköping förra helgen (bor du också där nuförtiden?) så hade min morsa köpt flaskan med den svarta Spindeln på
Hur gör du med de här flaskorna i samlingen då? Använder du dom först och diskar ur dem sen eller låter du ketchupen vara kvar i?
Alltid intressant att veta.
När jag var hemma i Norrköping förra helgen (bor du också där nuförtiden?) så hade min morsa köpt flaskan med den svarta Spindeln på
Hur gör du med de här flaskorna i samlingen då? Använder du dom först och diskar ur dem sen eller låter du ketchupen vara kvar i?
With great power comes great responsibility. This is my gift and my curse. I am Spider-man.
last.fm Filmtipset
last.fm Filmtipset
Posted 15 December 2007 - 16:31
Skulle vara intressant att se den tv-reklamen. "Men älskling, har'u gått på det här och köpt en ketchup med Spider-Man på?"
Vem vet, när The Incredible Hulk kommer kanske de gör en grön ketchup med Hulken på flaskan?
Vem vet, när The Incredible Hulk kommer kanske de gör en grön ketchup med Hulken på flaskan?
"Nu blir jag upprörd! Min sambo och jag brukar ibland äta fil och flingor till frukost. Vi samsas då om ett paket fil. Nu måste vi köpa två paket fil och ha varsin. Varför då undrar ni kanske? Jo för jag har hört att Antipiratbyrån har polisanmält folk för fildelning så nu törs vi inte göra det längre."
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.
"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007
Insändare ur Gefle Dagblad 17/10 2005.
"Tyvärr förvandlas han ideligen till en löjligt brinnande dödskalle"
Filmrecensenten Kristian Ekenberg om Nicholas Cage som Ghost Rider, ur Gefle Dagblad 17/3 2007
Posted 15 December 2007 - 16:47
Det skulle vara coolt, på omogna tomater då
With great power comes great responsibility. This is my gift and my curse. I am Spider-man.
last.fm Filmtipset
last.fm Filmtipset
Posted 15 December 2007 - 22:30
Kan man få se en bild på "samlingen".
Var på Lasse Åbergs Museum igen för ett tag sedan. Han har numera förutom en imponerande Disney samling även en stor samling av Batman figurer och simpsons figurer. Har aldrig sett så många batmobiler på en och samma plats förut....
Snacka med Lasse om han kan göra en tillfällig gäst utställning med spindelmannen! det vore kul att se...
Var på Lasse Åbergs Museum igen för ett tag sedan. Han har numera förutom en imponerande Disney samling även en stor samling av Batman figurer och simpsons figurer. Har aldrig sett så många batmobiler på en och samma plats förut....
Snacka med Lasse om han kan göra en tillfällig gäst utställning med spindelmannen! det vore kul att se...