lägesrapport
Started by TFels, Apr 29 2008 20:55
14 replies to this topic
Posted 29 April 2008 - 20:55
Svenska Superserier nr 6 är släppt!
Jag har nu nr 6 i min hand samt att Staffars Serier i Stockholm har några exemplar till salu. Imorgon onsdag ska jag besöka butikerna Dolores, Seriehörnan och Scifibokhandeln i Göteborg för att kränga ytterligare nr 6. Så besök de nämnda butikerna om ni kan! Framöver kommer även Tidskriftsbutiken att få in många exemplar så att ni kan beställa över nätet. Återkommer med info om detta!
Trevlig läsning!
Jag har nu nr 6 i min hand samt att Staffars Serier i Stockholm har några exemplar till salu. Imorgon onsdag ska jag besöka butikerna Dolores, Seriehörnan och Scifibokhandeln i Göteborg för att kränga ytterligare nr 6. Så besök de nämnda butikerna om ni kan! Framöver kommer även Tidskriftsbutiken att få in många exemplar så att ni kan beställa över nätet. Återkommer med info om detta!
Trevlig läsning!
Posted 30 April 2008 - 12:18
Det gör du rätt i! Vårt klart bästa nummer tycker jag. Och det roliga är att ännu vassare serier är på gång inför framtida nummer. Hype hype, men alldeles sant!
Posted 04 May 2008 - 18:50
Det stämmer att nr 1 är slut. Har du jättetur kan du hitta den i någon butik. Även nr 2 och 4 börjar ta slut. Det finns några ex kvar ute i vissa butiker samt några ex hos Tidskriftsbutiken på nätet. Men vi i redaktionen har bara våra privata exemplar kvar.
Men hurra, vi planerar att trycka upp nya exemplar av nr 1, 2 och 4. Alltså andraupplagor. Detta hoppas vi kunna ordna i sommar, samtidigt som vi trycker nr 7. Utgivning kan ske aug-sep-okt. Vi får se. Bra va?
Men hurra, vi planerar att trycka upp nya exemplar av nr 1, 2 och 4. Alltså andraupplagor. Detta hoppas vi kunna ordna i sommar, samtidigt som vi trycker nr 7. Utgivning kan ske aug-sep-okt. Vi får se. Bra va?
Posted 05 May 2008 - 00:34
När tror ni att Tidsskriftbutiken får in det senaste numret?
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 17 May 2008 - 12:51
Nu finns senaste numret att beställa från Tidskriftsbutiken.
http://www.tidskrift...nfo.php?mag=620
Ni kan läsa mer om det på vår hemsida, se lite förtittar och ladda hem extramaterial.
http://www.tidskrift...nfo.php?mag=620
Ni kan läsa mer om det på vår hemsida, se lite förtittar och ladda hem extramaterial.
Posted 17 May 2008 - 13:12
Stiligt!
Ni borde jobba på att fort få upp en bild av omslaget dock, just nu finns ingen sån på Tidskriftsbutiken.
Posted 17 May 2008 - 13:41
Super!
Tog och beställde alla utgåvor som fanns tillgängliga
Tog och beställde alla utgåvor som fanns tillgängliga
Min bildtråd - Min dA-sida - Min facebook-sida
>>Årets manlige medlem 2006<<
Posted 07 June 2008 - 12:11
Om ni undrar varför vi varit så tysta här nyligen så är det läskiga svaret att vi arbetar. Thomas håller på att konvertera originalfilerna från numrena 1,2 och 4 från pdf till tif så att det ska fungera att trycka nya versioner av dem på vårt nya tryckeri. Omtrycken blir troligen i höst samtidigt som nummer 7 trycks så då kan ni som saknar nummer 1 också kunna läsa hur allt började, och få hela Blazesviten.
Jag håller på att teckna några sidor Virtus och lägger gråskalor och putsar upp serien Avatar från Svenska Superserier #1 så den kommer att bli en slags Artist's Cut med nytecknat material.
Fredrik sköter tecknarkontakter och arbetar på sina egna serier.
Jag håller på att teckna några sidor Virtus och lägger gråskalor och putsar upp serien Avatar från Svenska Superserier #1 så den kommer att bli en slags Artist's Cut med nytecknat material.
Fredrik sköter tecknarkontakter och arbetar på sina egna serier.
Posted 30 June 2008 - 05:57
Imorgon har vi redaktionsmöte för att bestämma vilka serier som kommer med i nummer 7 förutom Plågaren som vi flyttade från förra numret. Med anledning av det så kommer nyhetsbrevet komma ut några dagar senare än vanligt så att vi kan meddela allt vi kommit överens om då.
Givetvis kommer vi också posta allt intressant här.
Givetvis kommer vi också posta allt intressant här.