Har en kompis som älskar Buffy, tänkte därför köpa en Sunnydale high t-shirt till henne.
Men var köper man en sån?
Sunnydale high t-shirt
Started by Thees, Aug 04 2008 09:27
6 replies to this topic
Posted 04 August 2008 - 09:27
Posted 04 August 2008 - 10:38
Jag tror de kan vara svåra att få tag i så här långt efter serien lagts ned. Jag köpte min på SF-bokhandeln då säsong 1 visades här i Sverige.
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«
Posted 04 August 2008 - 11:46
Googlar man finner man den på eBay, men då är den begagnad eller ett samlarobjekt som helst inte ska användas.
Officiella fanklubben har den inte längre i lager, men på Cafépress finns den att beställa. Det kanske kan vara ett alternativ för dig?
Ett av flera alternativ: http://t-shirts.cafe...shirt/194801281
Officiella fanklubben har den inte längre i lager, men på Cafépress finns den att beställa. Det kanske kan vara ett alternativ för dig?
Ett av flera alternativ: http://t-shirts.cafe...shirt/194801281
Support your local search and rescue unit - get lost.
Posted 08 August 2008 - 09:58
Ja, de där från cafépress verkar juh bra =)
Vilken färg? Eller spelar det kanske ingen roll?
Svårt att köpa nått som jag inte är insatt i när det säkert finns rätt och fel som jag inte vet om.
Har hittat den här från foxshop ... Kan det bli bra?
Vilken färg? Eller spelar det kanske ingen roll?
Svårt att köpa nått som jag inte är insatt i när det säkert finns rätt och fel som jag inte vet om.
Har hittat den här från foxshop ... Kan det bli bra?
Attached Files
Posted 13 August 2008 - 08:04
??
Snälla, vilken färg är den bästa? Är det den däringa röda med gul text?
Snälla, vilken färg är den bästa? Är det den däringa röda med gul text?
Posted 13 August 2008 - 09:43
Den blir säkert bra sak du se.
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook
Posted 13 August 2008 - 10:17